MuscleMeat

Tussendoortjes

Bezoekers in dit topic

ElHa79

Novice
Lid geworden
15 feb 2016
Berichten
18
Waardering
1
Massa
69kg
Vetpercentage
21%
ik vroeg me af wat jullie, dames in cutting, als tussendoortjes nemen. Ik begin zin te krijgen in smoothies, een aanrader en waar vind ik de lekkerste gezonde recepten? Of toch iets anders?
 
ik vroeg me af wat jullie, dames in cutting, als tussendoortjes nemen. Ik begin zin te krijgen in smoothies, een aanrader en waar vind ik de lekkerste gezonde recepten? Of toch iets anders?
L

-Twee crackers (fjord) met plakken kip
-Stuk fruit eventueel met wat nootjes
-Proteine kwark muffins
-chocolade-courgette muffin
-eitje met rookvlees of kip
-halve bak kwark
-blikje tonijn
-granola reep vd aldi
-smoothies: halve banaan/diepvries fruit handje-spinazie/andijvie
-rode biet/halve banaan/aardbei

Ligt eraan welke smoothies je wilt groente of fruit of gemixt. Let wel op dat wanneer je wat maakt met fruit dit snel aantikt in de kcal.
 
K zou naar gemixte smoothies gaan om de trek in zoet te bevredigen... Misschien wel niet de ideale manier? Of kan het toch. Zo heb ik toch ook veel vitamine en vezels binnen.
 
Komkommer, tomaat.
 
Ik zelf neem tussendoor soms:

snoeptomaatjes,
fruit (mandarijn/appel),
rijstwafel,
handje nootjes (niet overdrijven er zitten evengoed veel calorieën in),
worteltjes.
 
K zou naar gemixte smoothies gaan om de trek in zoet te bevredigen... Misschien wel niet de ideale manier? Of kan het toch. Zo heb ik toch ook veel vitamine en vezels binnen.

Ja zou kunnen. Als ik zelf zin heb ik zoet neem ik bv dus zo'n muffin. Die is ook handig mee nemen. Smoothie wordt al lastiger tenzij je veel thuis bent maar die luxe heb ik niet;)
 
Der zit wel wat lekkers bij jullie tips. Thx, ik probeer die.
 
Ik neem eigenlijk nooit tussendoortjes, alleen maaltijden. Enige verschil tussen bulk en cut is dat nu de maaltijden veel groter zijn! Tijdens de cut eet ik ook iets mee eiwitten. Ik ben persoonlijk wat minder fan van "lichte" tussendoortjes.

Als ik hele honger kreeg dan at ik wat rauwkost of ik dronk cola zero.
 
Als ik honger heb neem ik dingen als: sla, tomaat (jummie), wortel en/of koolsoorten. Wat mij helpt is een glas water naar binnen jassen 30 seconden voordat ik een maaltijd/snack neem. Ben ik een stuk langer verzadigd.
 
Back
Naar boven