XXL Nutrition

Tussenweg tussen tren en test/sust. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Appostel

Novice
Lid geworden
16 aug 2021
Berichten
14
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
89kg
Vetpercentage
17%
Hé lieve mannen

nee even serieus , ik ben serieus , gefocusseerd ben 6 maanden begeleid opgemeten etc en heb hiervoor 8 jaar getraind. Momenteel een eigen bedrijfje die rustig op start maar waarbij ik wel 60 uur in de week werk , 4-5 kuren waarvan 2 maal anavar en verder schrok ik wel van 1500mg test E (op WOE en ZAT) met 4 weken 30mg dianabol als kickstart ik ben grof gebouwd altijd geweest 8 jaar geleden was ik een balletje van 102 kilo vet. Nu 89 kilo op 15-16% vet.



Eten is ondertussen vrij normaal , oats rood fruit whey amandel melk als ontbijt

wrap met gele paprika en 3 plakken kipfilet met 2 kiwi’s

volkomen knackerbröd crackers 2 met pindakaas en 2 met kipfilet

kwark met zoet stot een handje gemixte noten.

avond eten variërend van pasta tot Hollandse pot. En soms een snackje of klein frituurtje.

Voor het slapen bak kwark met kaneel.

ik ben benieuwd welke ( niet te zuinige kuur mij zou helpen om me droger te laten worden. Ik heb 100st winny op voorraad maar kreeg van de Diana toch flinke puisten die me niet lekker leggen , het is wat het is iemand krabt ze vaak open ;)

nu aan jullie fitness ninja’s en guru’s ?

wat raden jullie mij aan ik ben al wel redelijk droog maar zou graag iets meer verandering zien rond de buik (de zwemband) zou je dan toch moeten boxen en hardlopen?

graag geen hoge dosissen test E ipv schommelen en chaotischheid.

hebben jullie tips , sust 0.5 viel overigens erg relaxed motivatie is er kleine boost en resultaat. 5e week nu zou ik er nog een flesje achteraan doen op 0.5 of 1.0 ml?

APPOSTEL
 
Laatst bewerkt:
8 jaar trainen, 4 - 5 kuren en deze stats… lijkt me verstandig om je te ‘focusseren’ op iets anders dan kuren.
 
Huh je vraagt naar een een kuurplan voor je resultaten maar bent in 5de week van sust?
Wat is daar het plan (geweest) qua dosering en lengte van de kuur?
Om er veder op in te gaan, of ik begrijp het verkeerd: je zit dan in je 5de week net en vraagt of je dit kunt verlengen?
??????
 
avond eten variërend van pasta tot Hollandse pot. En soms een snackje of klein frituurtje.
Dus met andere woorden de ene keer heb je 700 kcal binnen en de andere keer 1500 dan weer ergens tussenin en zo verder... Ja dan gaat je gewicht natuurlijk schommelen met zo'n variabelen.
 
Hé lieve mannen

nee even serieus , ik ben serieus , gefocusseerd ben 6 maanden begeleid opgemeten etc en heb hiervoor 8 jaar getraind. Momenteel een eigen bedrijfje die rustig op start maar waarbij ik wel 60 uur in de week werk , 4-5 kuren zijn tot zover oké gegaan ook al schrok ik wel van 1500mg test E (op WOE en ZAT) met 4 weken 30mg dianabol als kickstart ik ben grof gebouwd altijd geweest 8 jaar geleden was ik een balletje van 102 kilo vet. Nu 89 kilo op 15-16% vet.

3xsquat 102.5 kG
3x bench 95KG
3x RO deadlift 140KG

Eten is ondertussen vrij normaal , oats rood fruit whey amandel melk als ontbijt

wrap met gele paprika en 3 plakken kipfilet met 2 kiwi’s

volkomen knackerbröd crackers 2 met pindakaas en 2 met kipfilet

kwark met zoet stot een handje gemixte noten.

avond eten variërend van pasta tot Hollandse pot. En soms een snackje of klein frituurtje.

Voor het slapen bak kwark met kaneel.

ik ben benieuwd welke ( niet te zuinige kuur mij zou helpen om me droger te laten worden. Ik heb 100st winny op voorraad maar kreeg van de Diana toch flinke puisten die me niet lekker leggen , het is wat het is iemand krabt ze vaak open ;)

nu aan jullie fitness ninja’s en guru’s ?

wat raden jullie mij aan ik ben al wel redelijk droog maar zou graag iets meer verandering zien rond de buik (de zwemband) zou je dan toch moeten boxen en hardlopen?

graag geen hoge dosissen test E ipv schommelen en chaotischheid.

hebben jullie tips , sust 0.5 viel overigens erg relaxed motivatie is er kleine boost en resultaat. 5e week nu zou ik er nog een flesje achteraan doen op 0.5 of 1.0 ml?

APPOSTEL
89kg / 4 kuren waaronder 1500mg test!! En dan nog zo weinig bench squat en dl. Ga je wel all in en train je met progressive overload. Je kan echt nog veel meer resultaat natural of op zeer lage dosis test halen.

Ik train (nog) naturel op 84kg bw en bench 8x110 / squat 8x130 en dl 8x 170 😂
 
89kg / 4 kuren waaronder 1500mg test!! En dan nog zo weinig bench squat en dl. Ga je wel all in en train je met progressive overload. Je kan echt nog veel meer resultaat natural of op zeer lage dosis test halen.

Ik train (nog) naturel op 84kg bw en bench 8x110 / squat 8x130 en dl 8x 170 😂
Maar jij komt uit Elmond doe Vieze de groeten
 
1500mg test en je squat 100kg voor 3 reps? Wtf

Ben je gehandicapt ofwa
Niet iedereen is gehandicapt ook al lijkt het wel als ik deze reactie lees. Ik heb een blessure aan mijn knie. en onder rug gehad waardoor ik al een hele tijd geen RD of SQ heb kunnen doen.




Ik haat gehandicapten die reageren alsof ik gehandicapt ben terwijl ik enkel een handicap heb aan mijn knieën en onderrug. als je even verder had gekeken had je gelezen dat ik 60 uur ongeveer per week werk. En dat is niet 60 uur achter mijn laptopje op het BB forum.

Respect man , je ziet er echt super gespierd uit voor een naturel heel veel succes met je wedstrijd waar je dat kan laten zien om een prijs te winnen.

Yeah we go. Over 6 weken zul je de stats zien. Ik blijf door knallen. vandaag 70 minuten gefietst en erna heerlijk getraind.
 
Huh je vraagt naar een een kuurplan voor je resultaten maar bent in 5de week van sust?
Wat is daar het plan (geweest) qua dosering en lengte van de kuur?
Om er veder op in te gaan, of ik begrijp het verkeerd: je zit dan in je 5de week net en vraagt of je dit kunt verlengen?
??????
Ik zoek iets wat meer doet qua kracht of er voor kiezen om eventueel iets meer dan 1.0 per week te zetten?
 
8 jaar trainen, 4 - 5 kuren en deze stats… lijkt me verstandig om je te ‘focusseren’ op iets anders dan kuren.
2 kuren anavar en 1 kuur test en nu bezig met mijn 4e kuur. thats it.

het is maar net hoe je het ziet , zal het even wat duidelijker maken
 
2 kuren anavar en 1 kuur test en nu bezig met mijn 4e kuur. thats it.

het is maar net hoe je het ziet , zal het even wat duidelijker maken
Laat die gram voorlopig nog achterwege.
 
Dus met andere woorden de ene keer heb je 700 kcal binnen en de andere keer 1500 dan weer ergens tussenin en zo verder... Ja dan gaat je gewicht natuurlijk schommelen met zo'n variabelen.
welnee ik zit nu standaard op 1900 en heb heel actief werk dus dat is meer dan genoeg.
Laat die gram voorlopig nog achterwege.
gram?
 
Meer dan 1000mg, hoge doseringen
 
2 kuren anavar en 1 kuur test en nu bezig met mijn 4e kuur. thats it.

het is maar net hoe je het ziet , zal het even wat duidelijker maken
8 jaar al aan het trainen en 189cm 89kg op 16% en 4 kuren is gewoon diep triest.
Beste ff stoppen met anaboloez totdat je de basis snapt.
Training en voeding aan je stats te zien valt daar nog een hoop te winnen.
Is eigelijk gewoon zonde van de gear die je nu zet💀
 
Post fyzieeek
 
Hoeveel kg spiermassa heb je gewonnen sinds je begonnen bent met kuren?
 
Back
Naar boven