AndroidHealthClinic

Tutorial: Downloaden met Nieuwsgroepen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

11.15 Mbps geeft ie aan daar. En ik heb nieuwsgroepen genomen omdat ik oude seizoenen van Sons of Anarchy in goede kwaliteit wou hebben en dacht die zo wel makkelijk te kunnen krijgen, maar kan niet echt wat vinden via wat in de tutorial is genoemd. Zal nu het topic wel even doorlezen of er nog meer manieren zijn.
 
download spotnet
 
11.15 Mbps geeft ie aan daar. En ik heb nieuwsgroepen genomen omdat ik oude seizoenen van Sons of Anarchy in goede kwaliteit wou hebben en dacht die zo wel makkelijk te kunnen krijgen, maar kan niet echt wat vinden via wat in de tutorial is genoemd. Zal nu het topic wel even doorlezen of er nog meer manieren zijn.

11/8=1.35. Je haalt dus alles uit je verbinding op dit moment.
Zou eens met je provider bellen, je ontvangt maar net iets meer dan de helft van wat je eigenlijk zou moeten hebben, daar ligt je probleem.
 
Ik gebruik sinds vandaag ook nieuwsgroepen volgens de tutorial in dit topic. Echter is alleen de eerste download van start gegaan met een downloadsnelheid van zo'n 1.4MB/s (internetabbo is 20mb/s). Klopt het dat bij deze snelheid hij de downloads 1 voor 1 gaat downloaden of heb ik iets verkeerd ingesteld? Ik heb verder niks verandert bij de instellingen en had gehoopt dat het wel iets sneller zou gaan nog al weet ik dat ik een redelijk langzaam abbo heb.

Met een 20mbit/s verbinding zou je op +- 2.5mbyte/s moeten zitten.
Doe eens een test op speedtest.net om te zien wat je daadwerkelijk haalt van die 20 mbit?

Ik haalde met de router van de provider met 20mb een kleine 1,6mb/s. Eventueel een nieuwe router kopen die beter is toen ging het downloaden bij mij een stuk rapper.

Nu met 80mb internet haal ik 7-8mb/s
 
Oke thanks, zal morgen eens bellen dan.
Ik heb Spotnet gedownload maar krijg een foutmelding als ik probeer in te loggen, heb als provider Eweka gekozen aangezien ik daar dus een abbo heb. 502 Authentication Failed krijg ik, iemand bekend mee?

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Ik haalde met de router van de provider met 20mb een kleine 1,6mb/s. Eventueel een nieuwe router kopen die beter is toen ging het downloaden bij mij een stuk rapper.

Nu met 80mb internet haal ik 7-8mb/s

Bedankt voor de tip, maar ik ben van plan als mijn abbo erop zit toch over te gaan stappen.
 
Ben je met jouw netwerk verbonden via wifi of ethernet kabel/powerline? Het is inderdaad zeer aannemelijk dat je router de bottleneck in je netwerk is.. Ik download ongeveer met 6MB/s (dus 6000 KB/s) via nieuwsreader op dit moment.
 
Op dit moment via wifi. Ik had wel verwacht dat het niet zo snel zou zijn met mijn internetabbo, maar dit haalde ik met torrents ook nog wel. Als ik nu gewoon kan vinden wat ik zoek ben ik nog wel tevreden, maar spotnet werkt niet mee.
 
Op dit moment via wifi. Ik had wel verwacht dat het niet zo snel zou zijn met mijn internetabbo, maar dit haalde ik met torrents ook nog wel. Als ik nu gewoon kan vinden wat ik zoek ben ik nog wel tevreden, maar spotnet werkt niet mee.

Ah, probeer eens bekabeld. Was ik vergeten te vragen :o.

Ik heb op dit moment een unlimited abbo bij Pure Usenet met 20 threads, kost geen drol. Heb 120 mbit, dus gaat wel lekker. Meestal rond de 14.5-15mbyte/s, bluray is zo binnen:p
 
Zal ik morgen even doen dan, kijken of het verschil maakt. En met een 120mbit/s abbo gaat het wel lekker snel ja. Spotnet lijkt wel te werken nu, hij is nu alles aan het indexeren volgens mij.
 
Ik haal met 200mbit Max 4 mb.

En vaker 600 kb

****
 
Zal ik morgen even doen dan, kijken of het verschil maakt. En met een 120mbit/s abbo gaat het wel lekker snel ja. Spotnet lijkt wel te werken nu, hij is nu alles aan het indexeren volgens mij.

Maar alle routers van providers zijn slecht je moet altijd een andere kopen voordat je het daadwerkelijke potentie eruit haalt. Zelfs toen wij overstapte naar destijds nog 60mb downloade ik met 2,7mb/s en toen we de nieuwe router haalde werd het ineens 6-7mb steady.
 
Maar alle routers van providers zijn slecht je moet altijd een andere kopen voordat je het daadwerkelijke potentie eruit haalt. Zelfs toen wij overstapte naar destijds nog 60mb downloade ik met 2,7mb/s en toen we de nieuwe router haalde werd het ineens 6-7mb steady.
Precies hetzelfde hier :)
 
Maar alle routers van providers zijn slecht je moet altijd een andere kopen voordat je het daadwerkelijke potentie eruit haalt. Zelfs toen wij overstapte naar destijds nog 60mb downloade ik met 2,7mb/s en toen we de nieuwe router haalde werd het ineens 6-7mb steady.

Oke duidelijk. Maar er zit nu toch niet zoveel marge meer in vanwege goedkope abbo dus bij een nieuw abbo zal ik direct voor een nieuwe router gaan.
 
200mbit internetlijn of usenet abbo 200mbit?

Internet.
Usenet onbeperkt

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

Edit: instabiel als de tering ook van 600 kb tot 4 mb
En vaker 600 kb dan 4 mb.
 
Internet.
Usenet onbeperkt

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

Edit: instabiel als de tering ook van 600 kb tot 4 mb
En vaker 600 kb dan 4 mb.

Zou ik toch maar eens gaan bellen, 600kb is echt tering traag.
 
Ja ga ik na kerst maar eens doen
 
Kan ook aan de server of reader liggen. Download je met SSL aan?
 
SSL, weet niet wat dat is.
Weet wel dat ik verder niks doe op die laptop en hij instabiel als de tering is.
Oja het is zelfs nog met internetkabel
 
Back
Naar boven