Fitness Seller

TV Gids (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuk in aanloop naar Tokyo. Beetje ondergewaardeerde discipline op de Olympische spelen (zoals vele sporten). Maar ik vind het fantastisch om te zien. :)
Volgens mij wordt er op de OS fors geminderd bij het gewichtheffen, tymboo was hier niet blij mee, ik las ergens dat het ook een beetje de schuld van de sport zelf was ivm doping oid.

De Open Klasse vind ik vaak niet om aan te gluren, voor de rest prachtige technieken en functionele fysiek.
 

De Joodse Raad​

NPO 2


DOCUMENTAIRE​

NPO 2 STRAKS 19:50 - 20:45

In 1941 wordt op last van de Duitse bezetter de Joodse Raad in het leven geroepen, een organisatie die de communicatie moest verzorgen tussen de Duitsers en de joodse bevolking. In de Raad zitten voornamelijk invloedrijke Amsterdamse notabelen, die voor ogen hebben de joodse gemeenschap zo goed mogelijk te dienen Maar al snel ziet de Raad zich geconfronteerd met de opdracht om te bepalen wie er in aanmerking komt om op transport naar Duitsland te worden gesteld. Tachtig jaar na dato houdt deze kwestie de gemoederen nog steeds bezig. Er komen onderzoekers aan het woord en een voormalig secretaresse van de Raad, nu 104 jaar oud.
 
Wat is die tafeltennisster bij Beau een leuke, sympathieke, normale meid.

Zuid-Amerikaanse dans als trainingsmethode, prachtig.

Ik ga juichen voor Britt Eerland, als ze zich kwalificeert!
 

season finale zo
 
Even tot hier was wel weer mooi, vooral het einde.
 
trafficked, with mariana van zeller
Seizoen 1 Afl 4 - steroids
Docu over Anabolen"dokter" Dr.Tony Huge op National Geographic (replay tot 22 mei)
 
Die anderen doe ik ook niet moeilijk over. Al was het uit nostalgische redenen
 

Is that Rutger Hauer?
 
Nederlands "actualiteiten" programma:
Derrick Chauvin is een voorbeeld voor hoe het met de agenten bij Mitch Henriques had moeten gaan, niemand zegt het omgekeerde.

Iedereen is het heel erg met elkaar eens over de Hongaarse kwestie, even lekker dat 'ik deug ook heel erg'.

Vervolgens een item over mondkapjes met schijtlollige filmpjes, dat schijnt leuk te zijn.

Vooruit, ergens aan het begin nog wat aandacht voor de moord op Humaira.

Wat een droevenis.
 
vanavond Hazes op 3, ff het bier koud zetten..
 
Back
Naar boven