AndroidHealthClinic

TV-oproep voor Zappsport: kinderen met interesse voor bodybuilding gezocht!

Bezoekers in dit topic

Floris

Novice
Lid geworden
17 feb 2021
Berichten
1
Waardering
1
Dag bodybuilders!

Namens de redactie van het televisieprogramma Zappsport ben ik op zoek naar kinderen (max 12/13 jaar) met een bijzondere interesse voor bodybuilding. We gaan binnenkort een aflevering opnemen met Olivier Richters, a.k.a. The Dutch Giant, de langste bodybuilder van Nederland (2,18m). Hij is naast bodybuilder ook sinds een paar jaar Hollywood acteur. Zie https://www.instagram.com/thedutchgiant/?hl=nl
Mochten jullie kinderen kennen met een bijzondere interesse voor bodybuilding EN die het leuk vinden om op televisie te komen, dan zou het fijn zijn als jullie onderstaand bericht naar hen zouden kunnen doorsturen!

Voor opnames van het televisieprogramma Zappsport zijn we op zoek naar sportieve kinderen! We gaan op maandag 1 maart opnemen met Olivier Richters a.k.a. the Dutch Giant, de grootste bodybuilder van Nederland, die ook nog eens in een aantal Hollywoodfilms speelt. https://www.instagram.com/thedutchgiant/
Ben jij benieuwd hoe het is om één van de grootste en sterkste mannen van Nederland te zijn? Zou je willen armpje drukken met deze 2,18m grote reus? Ben je benieuwd wat hij allemaal eet op een dag? Heb je er altijd al van gedroomd om, net als Olivier, de nieuwe Superman te spelen in een echte Hollywoodfilm? Of heb je een andere vraag voor hem? Dan zijn we op zoek naar jou!
Stuur bij interesse vóór 22 februari een mail naar floris.ten.hacken@avrotros.nl, met daarin een filmpje waarin je kort iets over jezelf vertelt en waarom je graag met The Dutch Giant zou willen sporten op TV. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Hilversum. Hopelijk tot snel!

Bedankt voor jullie hulp!

Groeten,

Floris
Redactie Zappsport
 
ik ben 12 en wat is dit
 
Er zitten hier genoeg leden die zich gedragen als een kleuter, maar voor zover ik weet geen echte kinderen.
 
Het bericht dat TS typt doet lijken of wij " onbekend " zijn met Olivier . :rolleyes:
 
gaan jullie 12-jarigen aan de gear zetten :D
 
Loze vraag... Wij zijn natuurlijk allemaal onvruchtbaar door ons misbruik gebruik.
 
Back
Naar boven