XXL Nutrition

Serie: Black Sails (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuke serie, mag imo alleen nog wel iets meer actie in. Helaas maar 8 afleveringen in seizoen 1
 
Ik vind 't lekker weg kijken tot nu toe.
 
Wel goede trailer ook maar eens downloaden!
 
Heb er nu 4 gezien. Mag wat meer actie in, maar kijkt wel vlot weg zoals gezegd. Vandaag de laatste 4 maar even kijken. Is seizoen 2 al uit?
 
Nee seizoen 1 is net afgelopen haha
 
Laatste tijd naar de serie Vikings aan het kijken. Is ook wel een aanrader!
 
Laatste tijd naar de serie Vikings aan het kijken. Is ook wel een aanrader!

iknow, heb t topic aangemaakt. xD

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

ep 8 bezig nu

Dayum die Flint is een fakking eikel zeg
 
redelijk goede serie alleen heb ik het idee dat het altijd borst en arm dag was voor piraten..(billy en die charles vain)
 
redelijk goede serie alleen heb ik het idee dat het altijd borst en arm dag was voor piraten..(billy en die charles vain)

:roflol:
zit wel 1 huge mofo bij op dat houthak eilandje

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

8 eps. Weet iemand wanneer seizoen 2 begint?
 
:roflol:
zit wel 1 huge mofo bij op dat houthak eilandje

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

8 eps. Weet iemand wanneer seizoen 2 begint?

volgend jaar
 
kickje om onder de aandacht te brengen :)
 
Eerste seizoen gister afgekeken. Best vermakelijk :)
 
Overmorgen begint Crossbones, ook een piratenserie,maar dan met meer actie.
 
Laatst bewerkt:
Eerste 4 afleveringen gezien, vind het nog niet super eerlijk gezegd.
 
net episode 1 gezien, vind het een beetje een matige serie tot zover. alsof piraten zoveel gelijkheid onder zwarten-blanken en mannen-vrouwen hebben. vind het een ook beetje gay worden als zo'n vrouw alpha gaat doen door vaak ''****'' te zeggen, en de hoofdpersoon vind ik ook een alpha tryhard. is het toch de moeite om de serie verder te kijken?
 
net episode 1 gezien, vind het een beetje een matige serie tot zover. alsof piraten zoveel gelijkheid onder zwarten-blanken en mannen-vrouwen hebben. vind het een ook beetje gay worden als zo'n vrouw alpha gaat doen door vaak ''****'' te zeggen, en de hoofdpersoon vind ik ook een alpha tryhard. is het toch de moeite om de serie verder te kijken?

Hij wordt beter.
dat wijf is inderdaad hatelijk as **** met die k*thoed van dr en stoer kijken.
btw

GA JE ****ING WISKUNDE LEREN
 
Back
Naar boven