Fitness Seller

Twee dagen achter elkaar trainen, advies nodig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

darklevi

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2010
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
52kg
Hey Allemaal,

Zo dat is ff geleden op dit forum. Ik ben sinds een halfjaar bezig met calisthenics i.c.m. een bedrijfsgym. Niet alle middelen tot mijn beschikking, maar trainen gaat lekker.
Het trainingsschema ziet er alsvolgt uit:

Maandag: Cali, full-body workout. Vooral gericht op compound oefeningen:
Circuit van 3x 6-8 oefeningen: Pull-ups, chin-ups, dips, squats, leg raises, push-up, diamond pushup, wide-pushup

Woensdag:
Bedrijfsgym: Meestal een mix van chest + tricep + bicep.

Donderdag: hetzelfde als maandag.

Vrijdag: Kickboksen

Welke oefeningen zouden jullie op woensdag aanraden? Ik wil - als het kan - woensdag gewoon volop trainen. Ik merk nu dat als ik woensdag maximaal ga, ik donderdag niet genoeg hersteld ben.
Wat is jullie advies?
 
Hey Allemaal,

Zo dat is ff geleden op dit forum. Ik ben sinds een halfjaar bezig met calisthenics i.c.m. een bedrijfsgym. Niet alle middelen tot mijn beschikking, maar trainen gaat lekker.
Het trainingsschema ziet er alsvolgt uit:

Maandag: Cali, full-body workout. Vooral gericht op compound oefeningen:
Circuit van 3x 6-8 oefeningen: Pull-ups, chin-ups, dips, squats, leg raises, push-up, diamond pushup, wide-pushup

Woensdag:
Bedrijfsgym: Meestal een mix van chest + tricep + bicep.

Donderdag: hetzelfde als maandag.

Vrijdag: Kickboksen

Welke oefeningen zouden jullie op woensdag aanraden? Ik wil - als het kan - woensdag gewoon volop trainen. Ik merk nu dat als ik woensdag maximaal ga, ik donderdag niet genoeg hersteld ben.
Wat is jullie advies?
Benen trainen, rug trainen?
 
Deadlift’s, squats, bent over row, overhead press
 
Vervang de standaard push-up met een Wall HSPU.

En in de gym wil je deadliften en squatten :)

Tnx voor de tip! Ga donderdag gelijk de push-up vervangen en kijken of het te doen is. Probleem is dus dat het een bedrijfsgym is, waarbij deadlift met een limit kan en voor het squatten geen rack beschikbaar is. Maar mocht dit het advies van de meeste zijn, dan ga ik toch kijken
of ik dat bij een commerciele kan doen.
 
Kun je niet op woensdag gaan kickboksen ?
 
Ja neig ik ook naar een keer kickboxen extra afhankelijk van wat je doel is natuurlijk.
 
Bedankt voor het meedenken. Ga toch proberen om zoveel mogelijk benen te trainen met oefeningen zoals lunges
 
Back
Naar boven