Fitness Seller

Twee doden door (bejaarde) spookrijdster (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Idd, invoegen met te lage snelheden is zo gevaarlijk.

Ik haal regelmatig bij de oprit al mensen (bejaarden) in omdat ik weiger mezelf kapot te rijden voordat ik met 70 voor een aanstormende vrachtwagen moet invoegen.
 
Heb ook een bloedhekel aan die ouwe knarren in het verkeer......één groot drama!! :eek:
 
me too, ik wordt er helemaal simpel van dat gek*t!!!
 
Ja altijd als er iemand sloom rijdt dan denk ik of het is oudje, of het is een turk, of het is een vrouw.. en vaak klopt mijn redenering vrij goed.
 
Ik wil niet de macho uithangen ofzo maar vrouwen en bejaarden zijn nou eenmaal gevaarlijk in het verkeer..... het is overigen bewezen dat vrouwen gewoon veel slechter kunnen rijden dan mannen.. zit in de genen zeg maar... daarintegen kunnen vrouwen wel beter schoonmaken enzo.... als iedereen gewoon zou doen waar ie goed in was dan hadden we een stuk minder problemen in de wereld....


(heb ik dit gezegd :o )
 
So true, vrouwen rijden als opgejaagde mongolen (merendeel dan)
 
Och, ik vind het wel grappig. En trouwens, ik wil jullie wel eens zien als jullie 75 zijn... gaan jullie zo gemakkelijk jullie onafhankelijkheid opgeven. De auto is voor deze mensen vaak het enige middel om nog ergens te geraken. Openbaar vervoer is vaak ook niet alles. Ik probeer die oudjes te begrijpen en wat mij trouwens ergert aan jullie reacties is het taaltje t.o.v. oudjes.
Ja, misschien lig ik te kakken maar ik dacht toch dat deze mensen meer respect verdienden. Ze hebben hard gewerkt voor wat wij nu hebben.
En dat ze ongevallen veroorzaken, tja, een paar minimumcontroles moeten er wel gebeuren zoals zicht maar maar een beetje genuanceerd denken kan geen kwaad.
Ze kunnen soms gevaar betekenen op te weg maar ik denk verdomme dat ze heel wat minder ongevallen veroorzaken dan jongeren.
Daar al eens over nagedacht?
 
Vince zei:
Och, ik vind het wel grappig. En trouwens, ik wil jullie wel eens zien als jullie 75 zijn... gaan jullie zo gemakkelijk jullie onafhankelijkheid opgeven. De auto is voor deze mensen vaak het enige middel om nog ergens te geraken. Openbaar vervoer is vaak ook niet alles. Ik probeer die oudjes te begrijpen en wat mij trouwens ergert aan jullie reacties is het taaltje t.o.v. oudjes.
Ja, misschien lig ik te kakken maar ik dacht toch dat deze mensen meer respect verdienden. Ze hebben hard gewerkt voor wat wij nu hebben.
En dat ze ongevallen veroorzaken, tja, een paar minimumcontroles moeten er wel gebeuren zoals zicht maar maar een beetje genuanceerd denken kan geen kwaad.
Ze kunnen soms gevaar betekenen op te weg maar ik denk verdomme dat ze heel wat minder ongevallen veroorzaken dan jongeren.
Daar al eens over nagedacht?

Hmmmm, ik denk eerder dat 't elkaar niet veel zal ontlopen. Maar aangezien Nederland behoorlijk aan 't vergrijzen is zal 't absolute aantal echter de komende jaren behoorlijk stijgen.
 
Vince zei:
Ze kunnen soms gevaar betekenen op te weg maar ik denk verdomme dat ze heel wat minder ongevallen veroorzaken dan jongeren.
Daar al eens over nagedacht?
Wat ik vaak heb gemerkt: oudjes veroorzaken veel ongevallen, maar zijn zich daar helemaal niet eens van bewust. Als een oudje een onverklaarbare noodstop maakt en iemand moet daarom opeens drastisch uitwijken, dan hebben die oudjes niet door wat er aan de hand is, terwijl iemand anders misschien wel onder een tegemoetkomende vrachtwagen ligt. Zelf heb ik al 2x zo'n situatie meegemaakt, beide keren was het officieel mijn schuld -- omdat ik nu eenmaal achterop rij. Maar ik verwacht gewoon geen noodstop aan het einde van een invoegstrook, vooral niet als er geen auto's op de rechtse baan rijden!

Zit je naderhand een schadeformulier in te vullen, moet dat gebeuren door de dochter of zoon van de bestuurder, omdat die zelf NOG STEEDS niet doorheeft wat er gebeurde. :rolleyes:
 
Ja die idioten moeten gewoon thuis achter de garaniums blijven zitten.
 
Bejaarden, vrouwen, donkere mensen en mannen met ringbaardjes kunnen niet rijden, it's that simple.
 
vanaf 75 vind ik dat het welletjes is geweest, rijbewijs intrekken en gedaan. Van 65-75 gewoon jaarlijks testen.
 
ik ben er zelfs voor om iedereen van 18-65 elke 10 jaar getest te hebben. In 10 jaar kan er heel veel veranderen in je lichamelijke conditie, dus ook bijvoorbeeld je zicht. Plus dat situaties zich telkens vernieuwen. Mensen die alleen 20 jaar dezelfde route van 3 km rijden kunnen zich misschien helemaal niet meer redden in onverwachte situaties.
 
dj_phreak zei:
ik ben er zelfs voor om iedereen van 18-65 elke 10 jaar getest te hebben. In 10 jaar kan er heel veel veranderen in je lichamelijke conditie, dus ook bijvoorbeeld je zicht. Plus dat situaties zich telkens vernieuwen. Mensen die alleen 20 jaar dezelfde route van 3 km rijden kunnen zich misschien helemaal niet meer redden in onverwachte situaties.

Is wel leuk en aardig allemaal, maar mensen moeten zelf inzien wanneer ze een gevaar vormen op de weg. En oudjes zijn nou eenmaal een gevaar op de weg! PUNT UIT!

Vince zei:
.....
Ja, misschien lig ik te kakken maar ik dacht toch dat deze mensen meer respect verdienden. Ze hebben hard gewerkt voor wat wij nu hebben.
En dat ze ongevallen veroorzaken, tja, een paar minimumcontroles moeten er wel gebeuren zoals zicht maar maar een beetje genuanceerd denken kan geen kwaad.

En natuurlijk heb ik respect voor de oudere medenmens...ze hebben hun hele leven hard gewerkt (mag je van uitgaan) en zijn ze schattig en grijs en lief gerimpeld...maar daarmee zijn ze nog wel gevaarlijk achter het stuur!
 
Laatst bewerkt:
Zelda zei:
Bejaarden, vrouwen, donkere mensen en mannen met ringbaardjes kunnen niet rijden, it's that simple.

Laat mijn surivrouwtje het maar niet horen,ze kauwt je op en spuugt je uit
:D
 
Back
Naar boven