MuscleMeat

Breaking News Twee doden en tien gewonden bij schietpartij aan Empire State Building

Bezoekers in dit topic

Tja, we kennen het hele verhaal niet he. Wie weet was de relatie tussen de dader en het slachtoffer toch wat complexer dan een ontslagen werknemer. Misschien naaide de ene we l de vrouw van de andere. Who knows.
Langs de andere kant, het kan ook zijn dat de dader 20 jaar keihard gewerkt heeft om in het bedrijf van zijn baas hogerop te geraken. Mss heeft hij daardoor zijn gezin verloren, en toen hij merkte dat de baas hem de welverdiende promotie niet gaf, werd hij mss kwaad en werd hij ontslagen. Daardoor verloor hij zijn hospitalisatieverzekering, huis, studiemogelijkheden voor zijn kinderen,... En toen was het genoeg geweest.
Zoals ik al zei, who knows.
 
Tja, we kennen het hele verhaal niet he. Wie weet was de relatie tussen de dader en het slachtoffer toch wat complexer dan een ontslagen werknemer. Misschien naaide de ene we l de vrouw van de andere. Who knows.
Langs de andere kant, het kan ook zijn dat de dader 20 jaar keihard gewerkt heeft om in het bedrijf van zijn baas hogerop te geraken. Mss heeft hij daardoor zijn gezin verloren, en toen hij merkte dat de baas hem de welverdiende promotie niet gaf, werd hij mss kwaad en werd hij ontslagen. Daardoor verloor hij zijn hospitalisatieverzekering, huis, studiemogelijkheden voor zijn kinderen,... En toen was het genoeg geweest.
Zoals ik al zei, who knows.
Klinkt als een legitieme reden om onschuldige omstanders neer te schieten.
 
damn, zie nu pas dat yasmine een kerel is :roflol: die post kon wel van een vrouw zijn :D
 
Klinkt als een legitieme reden om onschuldige omstanders neer te schieten.

Ik heb nooit zoiets geïnsinueerd. Ik vind het een k*topmerking, maar die had ik wel verwacht van één of andere ongenuanceerd denkende pseudo-intellectueel.
 
Klinkt als een legitieme reden om onschuldige omstanders neer te schieten.

De politie heeft die omstanders neergeknald, die werknemer alleen zijn werkgever.
 
Haha die reporter, wat een kerel:roflol::roflol:
 
De politie heeft die omstanders neergeknald, die werknemer alleen zijn werkgever.

Had ik ook gelezen ja, weer knap werk van deze agenten. Was het anders niet bij die ene dode gebleven? En die werknemer kan idd tot dat punt gedreven zijn. Nu dus onnodig groter drama.
 
Ja hoor:

http://edition.cnn.com/2012/08/25/justice/new-york-empire-state-shooting/index.html?hpt=hp_t1

Police: All Empire State shooting victims were wounded by officers


New York (CNN) -- All nine people injured in Friday's shooting in front of the Empire State Building were wounded by police gunfire, New York Police Commissioner Ray Kelly told reporters Saturday.

The officers unloaded a total of 16 rounds at a disgruntled former apparel designer, killing him after he shot and killed a co-worker and engaged in a gunbattle with police, authorities have said.

Authorities said an investigation is under way after one officer shot nine rounds and another shot seven. Three victims suffered gunshot wounds, while the remaining six were hit by fragments.

Police identified the gunman as Jeffrey Johnson, 58, who was apparently laid off from his job as a designer of women's accessories at Hazan Import Co. last year.
 
Ik zei toch dat we nog niet het hele verhaal kenden. De media is zo barslecht geworden.
 
Back
Naar boven