AndroidHealthClinic

Twee maanden stop.

Bezoekers in dit topic

RougeMonkey

King of the hill
Elite Member
20 jaar lid
Lid sinds
8 okt 2002
Berichten
6.263
Waardering
2
Door een combinatie van gebrek aan geld en motivatie heb ik 2 maanden helemaal geen drol uitgevoerd qua sport (Afgezien van 4 of 5 keer hardlopen, maar dat is niet relevant). Hoewel ik niet heel goed op mijn eten heb gelet heb ik toch minder spiermassa verloren dan ik had verwacht.
Ik ben vandaag weer begonnen met trainen en ook in kracht ben ik niet heel veel achteruit gegaan, ik heb iig het gevoel dat ik vrij snel weer op mijn oude niveau kan zitten. Is het verstandig om eerst het 2 keer fullbody per week aan te houden en daarna weer mijn oude schema of kan ik meteen weer volgens mijn oude schema trainen?

Dit is mijn oude schema:

Ma: borst + anterior/lateral delts
Di: rug + posterior delts
Wo: RUST
Do: benen
Vrij: armen
Zat: RUST
Zon: RUST
 
ik zou 1 a 2 weken even opwarmen met 2 a 3x full body. Niet te zwaar.

Daarna zou ik weer keihard doorgaan.

my 2 cents.
 
Yep, 2 weken full body en dan weer splitten.
 
ook mee eens. je leichaam heeft spiergeheugen, dus ff laten wennen en dan weer doorbeuken.
 
ik had stiekem al borst gedaan die dag :P

Volgende training doe ik wel ff 1 oefening rug, 1 oefening benen en 1 oefening schouders
 
Back
Naar boven