XXL Nutrition

Twee vlaamse tieners plegen zelfmoord voor ogen medescholieren

Bezoekers in dit topic

Mooie tijden zijn het ook. Leren (om te werken) , werken ( om te kunnen overleven) en (als je nog niet vroeger doodgaat) doodgaan. Hoe je het ook draait of keerd, we blijven slaven voor 'the people in charge'.

blech, gezanik.
Get in charge then. Who's keeping you back?
 
Met zulke argumenten blijf je natuulijk "a slave of people in charge".

Ok , en wat doe jij dan die zo groots is? Zoals veel mensen zeggen , de wereld is niet fair (als je ziet hoeveel mensen er dood gaan omdat er gewoon geen water is). Het feit dat het presidentschap in de zelfde families wordt gehouden zou je moeten doen denken maarja :rolleyes:
 
damn...eerst Lauw en nu de rest?:(
 
Mooie tijden zijn het ook. Leren (om te werken) , werken ( om te kunnen overleven) en (als je nog niet vroeger doodgaat) doodgaan. Hoe je het ook draait of keerd, we blijven slaven voor 'the people in charge'.

ik heb het hier over, als dit je instelling is en je er bij neer legt omdat in amerika het presidentschap vaker in dezelfde families valt dan zie ik niet echt veel toekomst voor je nee.

Ik persoonlijk leer omdat ik het interesant vind, ik werk omdat ik daar mijn opgedane kennis in interesant vakgebied kan toepassen, en bijkomend voordeel is dat het me de mogelijkheden bied om de wereld te zien en leuke dingen te kunnen doen met de mensen om me heen.

En regels zijn er om ons juist vrijheid te geven. Nadenkertje voor de meesten;)
 
Net alsof werken iets is wat je zou moeten doen? Vrijheid noem je dat? Je moet gaan werken om te overleven dus ben je eigenlijk verplicht om te werken. Het is niet omdat ik zo denk dat ik het niet gaan doen. Stel je gewoon dat je de hele dag kan doen wat jij wil , trainen , eten , rusten , nken , reizen enz enz. Toch veel leuker dan het vooruitzicht op een heel leven werken.

Ja sommige regels zijn er voor vrijheid , maar niet allemaal.
 
Ik zie werk als een uitdaging om mijn jaren lange studie te kunnen benutten.
En de hele dag eten,trainen rusten, nken en reizen van een uitkering daar bedank ik voor. Ieder zijn ding man, maar in mijn ogen is werk net als trainen het is maar net wat je er zelf van maakt. Voor sommige een uitdaging en voor sommige een verplichting.
 
Leuk dat je het zo ziet , ik zie werken meer als slaaf zijn voor de maatschappij ( ook tezien wat je moet doen ). Natuurlijk zijn er sommige mensen met leuke jobs ( mss jij wel ) , maar van wat ik hoor zouden de meeste ontslag nemen wnr ze konden moesten ze de keuze hebben.
 
Ik dacht laatst op het nieuws gehoord te hebben dat toch iemand die door het raam van een schoolgebouw gesprongen was ook een lichte vorm van autisme had...
 
Back
Naar boven