AndroidHealthClinic

Tweede cycle, hooked

  • Topic starter daxoc
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 1K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

daxoc

Novice
Lid geworden
17 aug 2022
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Reset
 
Laatst bewerkt:
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet -> Kip/rijst, 0.5L kwark, 2 eieren, choco pops 100gr, dit is iets wat ik elke dag vast probeer te eten samen met 2x 50gr protein shakes, de rest vul ik op met wat thuis gemaakt word, als er frieten worden gemaakt dan skip ik dit en bak ik bv aardappelen met kipburger ofzo.
Dit zou ik wel anders doen . Track je voeding!
Als je dit blijft eten ga je niet veel gainen kan ik wel zeggen
 
Je traint nu 1,1 jaar en je hebt er al een kuur opzitten van 10 weken? Hoe serieus ben je dan?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit soort verhalen al te vaak gelezen, en toch ben ik weer verbaasd.
Een jaar getraind, al 1 kuur erop zitten, geen voeding tracken.
Geen goed resultaat met een kuur, geen overzicht van hoe je traint etc.

Krijg eerst dit op orde voordat je weer je chemical romance gaat beleven.
 
Ik zag in het begin van dit forum een vragenlijst.
Nu had ik graag gehad dat iemand met echte ervaring en zuiver verstand dit een zou kunnen bekijken:

  1. Wat je leeftijd is ( 25 in november 2022)
  2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk) -> Nu 1 jaar en 1 maand (1 sustanon cycle van 10 weken)
  3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) -> gewicht is hetzelfde gebleven, vet is weg, meer spiermassa bijgekregen
  4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet -> Kip/rijst, 0.5L kwark, 2 eieren, choco pops 100gr, dit is iets wat ik elke dag vast probeer te eten samen met 2x 50gr protein shakes, de rest vul ik op met wat thuis gemaakt word, als er frieten worden gemaakt dan skip ik dit en bak ik bv aardappelen met kipburger ofzo.
  5. Welke supplementen je al hebt gebruikt -> Creatine, EAA's, Protein, Whey gain (1 maandje, werd opgeblazen ervan) en dan sustanon (testo mix) 2ml per week
  6. Waarom je deze kuur wilt doen -> ik zoek nog uit welke kuur het beste zou passen bij mij als 2e cycle. Ben niet tevreden over de eerste cycle.
  7. Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn? -> Wil gewoon terminator worden haha, nee grapje, mooie fysiek maar helaas blijft het mannetje in de spiegel altijd smal.

Zou ik er weer eens een ouderwets antwoord in gooien ?

183cm en 76kg :eek:

Ga eerst een gainen op wat broodjes pindakaas voor je aan de anabolica begint. Voor je het weet zit je er je verdere leven aan vast.
 
Ik zit al mijn hele leven vast aan broodjes pindakaas, no sides :thumb:
 
Hier is wel makkelijk te trollen. Je weet gewoon dat mensen echt zo bijzonder zijn, dus het kan net zo goed een echt verhaal zijn.
Ik heb dit soort verhalen al te vaak gelezen, en toch ben ik weer verbaasd.
Een jaar getraind, al 1 kuur erop zitten, geen voeding tracken.
Geen goed resultaat met een kuur, geen overzicht van hoe je traint etc.

Krijg eerst dit op orde voordat je weer je chemical romance gaat beleven.
Ik track in een bulk ook geen voeding.. :D
Screenshot_20220930-165131_Fitbit.png
 
Weer zo een imbeciel hè 😂
 
Verbaasd me wederom de topkwaliteit advies wat hier gegeven word, van “track zelf niks in me bulk” Nootmuskaatje 10kg aankomen in zon korte tijd is gewoon een teken dat je moddervet aan het worden bent en hoop vocht vasthoud.

Niemand die überhaupt vragen stelt mbt zijn gezondheid, preventief bloedwaarde test, misschien heeft TS onderliggende klachten en bovendien wat het verschil uitmaakt is voeding icm een degelijke split, wat na 1 jaar trainen (ook al denkt men anders) totaal onmogelijk is om dit te optimaliseren. Natty blijven eerste 3/4 jaar om succesvol de “basics” te leren is het beste advies wat men had moeten geven. Enhanced / on gear maken de spelregels niet anders, alleen de resultaten zijn meer/snelller indien je alles on point doet. Tevens de sides (negatieve klachten) zijn on gear ook extremer. Denk oa aan je organen die klappen krijgen waardoor je speelt met jou gezondheid. Met de verkeerde kennis kan je hierdoor schade voor het leven houden, denk hier ook “even” aan.

Uiteraard is niemand het hier mee eens, maar mijn advies aan TS check ff wie wat roept en bekijk ook iemand fysiek/prestatie. Op dit forum zijn gasten al soms 10/15 jaar lid die een fysiek hebben waardoor je spontaan diaree krijgt, maar wel iedereen ff “het beste advies” komen geven, denk ff 3x na of je dit advies dan ook opvolgt.

Neem een coach in armen indien je toch gaat kuren en laat jezelf begeleiden door hem/haar en niet door mensen hier.
 
Verbaasd me wederom de topkwaliteit advies wat hier gegeven word, van “track zelf niks in me bulk” Nootmuskaatje 10kg aankomen in zon korte tijd is gewoon een teken dat je moddervet aan het worden bent en hoop vocht vasthoud.

Niemand die überhaupt vragen stelt mbt zijn gezondheid, preventief bloedwaarde test, misschien heeft TS onderliggende klachten en bovendien wat het verschil uitmaakt is voeding icm een degelijke split, wat na 1 jaar trainen (ook al denkt men anders) totaal onmogelijk is om dit te optimaliseren. Natty blijven eerste 3/4 jaar om succesvol de “basics” te leren is het beste advies wat men had moeten geven. Enhanced / on gear maken de spelregels niet anders, alleen de resultaten zijn meer/snelller indien je alles on point doet. Tevens de sides (negatieve klachten) zijn on gear ook extremer. Denk oa aan je organen die klappen krijgen waardoor je speelt met jou gezondheid. Met de verkeerde kennis kan je hierdoor schade voor het leven houden, denk hier ook “even” aan.

Uiteraard is niemand het hier mee eens, maar mijn advies aan TS check ff wie wat roept en bekijk ook iemand fysiek/prestatie. Op dit forum zijn gasten al soms 10/15 jaar lid die een fysiek hebben waardoor je spontaan diaree krijgt, maar wel iedereen ff “het beste advies” komen geven, denk ff 3x na of je dit advies dan ook opvolgt.

Neem een coach in armen indien je toch gaat kuren en laat jezelf begeleiden door hem/haar en niet door mensen hier.

Het advies waar jij mee komt is helder! Het forum staat vol met hele goede adviezen en sticky’s maar tegenwoordig is het zo eerst spuiten dan vragen of het wel goed is. En dan kom jij met advies neem een coach en niets aannemen wat hier gezegd wordt of geschreven. Kan alles wel gaan opsommen maar volgens mij is de boodschap wel duidelijk.
 
Volgens mij is de coach die Filemon heeft geholpen ook nog wel beschikbaar. :D Als advies bovenop het advies van Ak, zelfs een coach moet je niet blind vertrouwen. Als je zelf geen eens degelijke informatie erover kunt winnen, beter niet doen.
Verbaasd me wederom de topkwaliteit advies wat hier gegeven word, van “track zelf niks in me bulk” @Nootmuskaatje 10kg aankomen in zon korte tijd is gewoon een teken dat je moddervet aan het worden bent en hoop vocht vasthoud.
Bulken zoals vroeger.:marvin: het vocht gaat er vanzelf weer uit en het vet cutten we er volgend jaar wel weer van af. Pak liever elk beetje spiermassa mogelijk in een cycle na zo'n lange tijd bergafwaarts en off te zijn geweest.
 
Bulken zoals vroeger.:marvin:het vocht gaat er vanzelf weer uit en het vet cutten we er volgend jaar wel weer van af. Pak liever elk beetje spiermassa mogelijk in een cycle na zo'n lange tijd bergafwaarts en off te zijn geweest.
Dat gewicht/vocht gaat je naarmate de bulk vordert alleen maar in de weg zitten. Je gaat je er niet bepaald beter door voelen/trainen en voor je gezondheid is het ook niet zo best.
 
Dat gewicht/vocht gaat je naarmate de bulk vordert alleen maar in de weg zitten. Je gaat je er niet bepaald beter door voelen/trainen en voor je gezondheid is het ook niet zo best.
Het begon ook al te plateau'en. In de eerste 3 weken van de cycle kwam ik het meest aan (5kg), terwijl ik minder at. Was de transitie van cut > bulk en begin gear, natty kom ik dan al 3kg aan door de extra glycogeen/maaginhoud. Doe de gear er nog bij en dan is het niet vreemd om 5kg aan te zijn gekomen. De volgende week iets minder (1.3kg). Sindsdien iets geleidelijker, de week daarop +0,5kg. Alleen heb ik deze week flink afwisselend zout gegeten en iets minder vezels waardoor ik ineens +1,5kg aan bloat er bij kwam en maar 1x per dag naar de wc hoef i.p.v. 3 keer (maaginhoud).

Dus de cijfers zijn leuk, maar die zeggen niet zo veel. Behalve dat ik aankom. :p Zal vast wel zo zijn dat ik iets vetter wordt dan nodig, maar als ik in de spiegel kijk vind ik het nog niet uit de hand gelopen 's ochtends. 's Avonds moet ik niet kijken.
 
Dat gewicht/vocht gaat je naarmate de bulk vordert alleen maar in de weg zitten. Je gaat je er niet bepaald beter door voelen/trainen en voor je gezondheid is het ook niet zo best.
Klopt 100% ik was 4maand terug naar 118kg maar dan krijg je gewoon overal last van! Oa. Vlot opstaan uit bed schoenveters strikken en noem maar.. dus massief groot is niet heilig hoor, weeg nu rond de 110kg dat gaat nog prima maar zwaarder niet, iig voor mij dan!
 
ak alsof een coach alles weet en goed doet. Dan kun je veel topics wel sluiten, of het hele forum als je standaard gaat zeggen neem een coach
 
Back
Naar boven