- Waardering
- 25.926
- Lengte
- 1m83
Eurobonds zouden er.moeten komen zodat de zwakke broeders makkelijker kunnen lenen, dat is goed voor ons?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eurobonds zouden er.moeten komen zodat de zwakke broeders makkelijker kunnen lenen, dat is goed voor ons?
Internationaal wordt NSC nu far-right en Putin-paid genoemd, wr leven in bijzo dere tijden.
Bizar toch. Ongehoord dit. Enige optie is een motie van wantrouwen.Driewerf Hoera voor "onze" d*ck Tator.
Terwijl iedereen maar blijft mekkeren over aandachts-geile Trump, drukt dit type "wolf in schaapskleren" gewoon allerlei ongewenste zaken door.
Ben benieuwd hoe ze dit ter rechtvaardiging weer vlak gaan "polderen" .
Dit. Op nieuwe verkiezingen zitten we nu niet te wachten.Ben benieuwd hoe ze dit ter rechtvaardiging weer vlak gaan "polderen" .
Vind ik nog zacht uitgedrukt.Bizar toch. Ongehoord dit. Enige optie is een motie van wantrouwen.
Iedereen mag wel trots op en dankbaar voor Pieter Omtzigt zijn!
Doen ze natuurlijk weer niet het moet namelijk gewoon voor onze open ogen gedaan worden. De mens heeft vrije keuze, ook om voor zijn eigen ondergang te kiezen.Bizar toch. Ongehoord dit. Enige optie is een motie van wantrouwen.
Misschien moet ik ook maar (parttime) wappie worden.Doen ze natuurlijk weer niet het moet namelijk gewoon voor onze open ogen gedaan worden. De mens heeft vrije keuze, ook om voor zijn eigen ondergang te kiezen.
Misschien moet ik ook maar (parttime) wappie worden.
Misschien moet ik ook maar (parttime) wappie worden.
Boeie, dat is toch maar voor ambtenaren.
Wel boeiend. Het geeft ons een blik in de toekomst als we ideologisch links blijven beleggen als staat.
Ambtenaren zijn ook mensen...