AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Snap, maar is het dan ook niet oogkleppen op en roepen dat mensen het massaal niet meer pikken. Terwijl je met een bredere blik ook de grote hoeveelheid mensen kunt zien die blij zijn dat Widers gefaald heeft er nu alles aan willen doen om links weer aan de macht te krijgen.
Nee er is al sinds voor de moord op Fortuyn een rechtse meerderheid maar jij laat je gaslichten dat er nog steeds een 'hele grote linkse' groep is.

1749549916243.png

Mark my words, wat ze met Kaag niet is gelukt gaan ze nu met dat tere poppetje proberen, en ze gaan falen. Mensen moeten deze bs gewwoon niet.

:rolleyes:

Eerder mensen die niet meer gaan stemmen omdat ze weten dat iemand die 'het volk' meekrijgt en tegen de agenda in gaat toch wordt omgelegd.

En ja reken maar dat ze frauderen waar het kan.

Briefstemmen en D66 had ineens 20 zetels. Droom lekker verder Steks.

Nee er is al sinds voor de moord op Fortuyn een rechtse meerderheid maar jij laat je gaslichten dat er nog steeds een 'hele grote linkse' groep is.

1749549916243.png

Mark my words, wat ze met Kaag niet is gelukt gaan ze nu met dat tere poppetje proberen, en ze gaan falen. Mensen moeten deze bs gewwoon niet.
Die Turk zit er slechts voor haarzelf, net zoals Marky Mark.
Net zoals iedereen in de NL politiek.

Behalve Piertje natuurlijk, die zat er voor de WEF.

:rolleyes:

Eerder mensen die niet meer gaan stemmen omdat ze weten dat iemand die 'het volk' meekrijgt en tegen de agenda in gaat toch wordt omgelegd.

En ja reken maar dat ze frauderen waar het kan.

Briefstemmen en D66 had ineens 20 zetels. Droom lekker verder Steks.
De opkomst van de TK verkiezingen is al jaren tussen de 75 en 80% en de tellingen zijn een openbare procedure. Ga er eens kijken of aan deelnemen als je het niet vertrouwd zou ik zeggen.

Maak je hard voor een tweede losstaande optelsoftware om de einduitslag te controleren en controleer de aantallen van je lokale stembureau in de einduitslag. Als een flink aantal mensen dat laatste doet is fraude zoals beschreven staat in jou link al niet mogelijk.

Laatst bewerkt:
Snap, maar is het dan ook niet oogkleppen op en roepen dat mensen het massaal niet meer pikken. Terwijl je met een bredere blik ook de grote hoeveelheid mensen kunt zien die blij zijn dat Widers gefaald heeft er nu alles aan willen doen om links weer aan de macht te krijgen.
Het enige wat ik aan gaf was dat ik -al jaren lang- hoor dat "Nederlanders het massaal niet langer meer pikken".

Dat had geen enkele link met of relevantie t.a.v. oogkleppen, een falende Wilders en het politieke machtsevenwicht in Nederland.

Je hoeft niet op Thierry te stemmen he met je derangement syndroom. Doe dan een keer lekker woke en stem

1749554387103.png

Kom nu toch, als er daar één iemand zit om zichzelf te verrijken dan is het TB. Die heeft daar gewoon z'n niche gevonden.
Jij ben gewoon een uilenhater

Je hoeft niet op Thierry te stemmen he met je derangement syndroom. Doe dan een keer lekker woke en stem

1749554387103.png

Jij ben gewoon een uilenhater
Nee hoor, het is niet dat TB er als enige voor zichzelf zit, maar óók en juist TB zit er vooral voor zichzelf. Hij is echt niet de unieke uitzondering. Dat denken vind ik pas hopeloos naief.

FVD bedient een specifiek deel van de stemmers. Afhankelijk van hoe de komende periode uitpakt zouden sommige stemmers die de vorige keer PVV stemden bij FVD hun heil kunnen gaan zoeken.

Eén ding moet je de FVD wel nageven, het is niet de zoveelste middenpartij. Al zou ik zelf zeggen dat het een anti-middenpartij is: ze zijn vooral tegen waar de rest voor is.

Meer over middenpartijen die (teveel) op elkaar zijn gaan lijken in dit fragment.

Laatst bewerkt:
Gewoon normaal, FVD is de enige die al dit soort waanzin bespreekbaar maakt. Heeft niet te maken met 'tegen' te zijn. Gewoon gezond verstand.

1749558639381.png

Terug
Naar boven