MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Maarten, leg nog eens uit wat vitaliteitscoach precies is?
Staat aan op de achtergrond en in de eerste tien minuten hoor ik echt alleen maar gelul in de ruimte. Wat een nietszeggend gewauwel. Toegegeven, dat is ook een kunst.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Het was dus uiteindelijk gewoon een slimme marketing truc? Mind is Blown :eek:

Van islam als politieke ideologie met een laagje religie, naar islam als vorm van commerciele uitbating, swt. (so what ;))
 
na zoveel jaren is het nog erger geworden , wanneer gaan we eens normaal worden , goeie vraag van Pim ,toen al

LPF campagnespot - Pim Fortuyn Archief


 
cd2110b936_Screen_Shot_2019-02-06_at_09.33.32.png


:thinking:
 
Machiel de Graaf vs Öztürk gaan los in het debat over Bijstandsfraude.★ 6-2-2019 HD

 
moet hij maar eens naar Luik komen bij ons , eens zien of hem daar nog zo 'n grote muil gaat opzetten
Waarschijnlijk kan hij Luik niet vinden, alleen Liège. :emo: Zie 'm daar al druk doen. Gasten kunnen wel een soort oerkracht hebben. Zo'n soort figuur een keer aangehouden en moet zeggen dat het geen slap menneke was. Had alleen nul techniek anders had ik 'm laten gaan denk ik. Liep ook hele tijd te praten en domme taal uit te slaan.
 
Waarschijnlijk kan hij Luik niet vinden, alleen Liège. :emo: Zie 'm daar al druk doen. Gasten kunnen wel een soort oerkracht hebben. Zo'n soort figuur een keer aangehouden en moet zeggen dat het geen slap menneke was. Had alleen nul techniek anders had ik 'm laten gaan denk ik. Liep ook hele tijd te praten en domme taal uit te slaan.

zie pm...
 
Beetje jammer alleen dat hij naar schatting binnen tien dagen alweer rondliep in dezelfde buurt. Werd mij verteld tenminste. Zijn vriendin had de aangifte niet doorgezet en ik ga niks verklaren. Krijgt zo'n debiel nog de kans op mijn gegevens, nee dank je.
 
wat had hem gedaan dan?
Hij liep met een blonde jongedame, ontstond een woordenwisseling en sloeg haar met zijn vuis recht in haar gezicht waardoor ze gelijk horizontaal gestrekt ging. Als in een film, recht achterover. Op de weg. Dus ik liep erheen en vroeg of ik haar ergens mee kon helpen. Nou ja toen werd hij ook nog enigszins vervelend. Ze beweerde dat ze aangifte zou doen en het nu echt klaar was met hem. Hij had al zoveel kansen gehad. Dus ik vroeg nog weet je het zeker. Ja ze wist het echt zeker. Ze liet zich niet langer behandelen op deze manier. Oke, bel 112 maar zei ik. Bleek achteraf door minstens 4 mensen in de buurt al gedaan te zijn die veilig achter het raam toekeken. Heb meen ik langer dan 15 minuten moeten wachten op politie, terwijl het bureau binnen 500m van de plek stond. Goed, toen ze er eenmaal kwamen namen ze het met ze vieren over en ben ik er gelijk vandoor gegaan. Moest blijven wachten zodat mijn verklaring opgenomen kon worden maar daar had ik geen trek in. Ik meen binnen 10 dagen of misschien waren het er 14, hebben die mensen die toekeken, dezelfde man weer zien rondhangen rondom diezelfde plek. Ze dachten misschien op zoek naar mij. Geen idee.
 
Back
Naar boven