Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Hij liep met een blonde jongedame, ontstond een woordenwisseling en sloeg haar met zijn vuis recht in haar gezicht waardoor ze gelijk horizontaal gestrekt ging. Als in een film, recht achterover. Op de weg. Dus ik liep erheen en vroeg of ik haar ergens mee kon helpen. Nou ja toen werd hij ook nog enigszins vervelend.

typisch, zwakkere figuren aanvallen , respect dat je hebt opgetreden,zouden meerdere mensen moeten doen
 
typisch, zwakkere figuren aanvallen , respect dat je hebt opgetreden,zouden meerdere mensen moeten doen
Alleen als je gek genoeg bent of zeker bent van je zaak. Niemand heeft er iets aan als zo'n idioot nog meer mensen schade toebrengt. Het kan ook anders lopen, heb ik eenmaal meegemaakt. Een gek besprong mij van achter waardoor ik balans verloor en op de grond viel maar die hufter deed alleen wild dus kon gelukkig snel de rollen omdraaien. Toen heb ik een wurggreep toegepast en gezegd dat ik een klote dag had en hij zijn lesje moest leren. Maar weigerde af te kloppen. Nou ja liep op een begeven moment echt rood aan en klopte toch af. Maar toen ik merkte dat er toch best veel toeschouwers waren ben ik snel weggelopen. Werd ik tegengehouden door een motoragent en wat andere petten in smurftenue. Moest ik ineens mee. Bleek die klaploper aangifte te doen bij een andere motoragent, waardoor ik nog riep dat het een smerige NSB'er was. Na 6 uur kon ik weg van het bureau maar zou wel een zaak volgen. Welke gelukkig later is geseponeerd. Maar toch, het heeft mijn vertrouwen niet doen toenemen.
 
Het hielp niet dat hij duidelijke tekenen van wurgsporen had rondom zijn keel/ hals. :roflol: Advocaat zei dat ik moest zeggen dat ik hem wilde stabiliseren en dat het mogelijk was voorgevallen dat daarbij, als reactie op zijn wilde gedrag, mijn handen waren uitgeschoten richting de hals. Niet dat ik mij daar iets van kon herinneren, alleen dat ik hem wilde stabiliseren nadat hij mij aangevallen had. Nou ja dat was dat. Toen ik na weken bij de OvJ op kantoor kwam was ze heel relax. En uit dat gesprek maakte ik op dat deze klaploper al meer op zijn kerfstok had. Hem is ook gevraagd om langs te komen bij de rechtbank en eventuele schade op te geven maar heeft niets meer laten horen dus daarmee werd de zaak geseponeerd. Ik heb wel gezegd dat ik deze hele gang van zaken te gek voor woorden vond. Ik werd aangevallen en nadat klaploper het niet alleen bleek af te kunnen, terwijl er een mannetje of 10 om hem heen stond (zogenaamde vrienden) gaat hij aangifte doen. Waar was de tijd dat je gewoon een spreekwoordelijke oorvijg kon uitdelen c.q. pedagogische tik als reactie op een aanval van een ander? Ja tijden veranderen meneer. Nou ja fijne dag mevrouw. Was wel blij dat het geen gevolgen had.
 
Laatst bewerkt:
Het hielp niet dat hij duidelijke tekenen van wurgsporen had rondom zijn keel/ hals. :roflol: Advocaat zei dat ik moest zeggen dat ik hem wilde stabiliseren en dat het mogelijk was voorgevallen dat daarbij, als reactie op zijn wilde gedrag, mijn handen waren uitgeschoten richting de hals. Niet dat ik mij daar iets van kon herinneren, alleen dat ik hem wilde stabiliseren nadat hij mij aangevallen had. Nou ja dat was dat. Toen ik na weken bij de OvJ op kantoor kwam was ze heel relax. En uit dat gesprek maakte ik op dat deze klaploper al meer op zijn kerfstok had. Hem is ook gevraagd om langs te komen bij de rechtbank en eventuele schade op te geven maar heeft niets meer laten horen dus daarmee werd de zaak geseponeerd. Ik heb wel gezegd dat ik deze hele gang van zaken te gek voor woorden vond. Ik werd aangevallen en nadat klaploper het niet alleen bleek af te kunnen, terwijl er een mannetje of 10 om hem heen stond (zogenaamde vrienden) gaat hij aangifte doen. Waar was de tijd dat je gewoon een spreekwoordelijke oorvijg kon uitdelen c.q. pedagogische tik als reactie op een aanval van een ander? Ja tijden veranderen meneer. Nou ja fijne dag mevrouw. Was wel blij dat het geen gevolgen had.

haha nice
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Het hielp niet dat hij duidelijke tekenen van wurgsporen had rondom zijn keel/ hals. :roflol: Advocaat zei dat ik moest zeggen dat ik hem wilde stabiliseren en dat het mogelijk was voorgevallen dat daarbij, als reactie op zijn wilde gedrag, mijn handen waren uitgeschoten richting de hals. Niet dat ik mij daar iets van kon herinneren, alleen dat ik hem wilde stabiliseren nadat hij mij aangevallen had. Nou ja dat was dat. Toen ik na weken bij de OvJ op kantoor kwam was ze heel relax. En uit dat gesprek maakte ik op dat deze klaploper al meer op zijn kerfstok had. Hem is ook gevraagd om langs te komen bij de rechtbank en eventuele schade op te geven maar heeft niets meer laten horen dus daarmee werd de zaak geseponeerd. Ik heb wel gezegd dat ik deze hele gang van zaken te gek voor woorden vond. Ik werd aangevallen en nadat klaploper het niet alleen bleek af te kunnen, terwijl er een mannetje of 10 om hem heen stond (zogenaamde vrienden) gaat hij aangifte doen. Waar was de tijd dat je gewoon een spreekwoordelijke oorvijg kon uitdelen c.q. pedagogische tik als reactie op een aanval van een ander? Ja tijden veranderen meneer. Nou ja fijne dag mevrouw. Was wel blij dat het geen gevolgen had.

heb ook nog zo'n zaak lopende, had zogezegd 3 turken aangevallen van een kebabzaak en vernielingen aangebracht in hun zaak . Omdat ik 1 van de "uitbaters" aan me auto zag prutsen,bleken kretsen zijn getrokken achteraf op me auto , en daarom had ik hun geconfronteerd ermee . nu eisen ze een schadevergoeding,heb ze gezegd dat ze die maar in hun eigen land gaan vragen en dat ze eerst de schade aan me auto moeten betalen . DE politie gaf me zelf gelijk, zeiden zelf dat het rampzalig is met die buitenlanders en dat de politie alleen maar goed is als het hun uitkomt en anders lachen ze de wet uit .
 
Laatst bewerkt:
heb ook nog zo'n zaak lopende, had zogezegd 3 turken aangevallen van een kebabzaak en vernielingen aangebracht in hun zaak . Omdat ik 1 van de "uitbaters" aan me auto zag prutsen,bleken kretsen zijn getrokken achteraf op me auto , en daarom had ik hun geconfronteerd ermee . nu eisen ze een schadevergoeding,heb ze gezegd dat ze die maar in hun eigen land gaan vragen en dat ze eerst de schade aan me auto moeten betalen . DE politie gaf me zelf gelijk, zeiden zelf dat het rampzalig is met die buitenlanders en dat de politie alleen maar goed is als het hun uitkomt en anders lachen ze de wet uit
Ja joh had ik laatst toch ook. Een of andere kansenparel met vriendin had praatjes. Even later stond die te schreeuwen dat zijn jasje kapot was en dat omstanders de politie moesten bellen want ik weigerde te betalen :roflol: Toen kreeg die nog mot met omstanders ook. Eentje zei er recht in zijn gezicht dat hij de hele tijd al in zijn wagen had toegekeken en hij blij mocht zijn dat die niet helemaal de tyfus was geslagen. Want dat had hij gedaan. Ben er toen tussenuit geknepen.
 
Laatst bewerkt:
Ja joh had ik laatst toch ook. Een of andere kansenparel met vriendin had praatjes. Even later stond die te schreeuwen dat zijn jasje kapot was en dat omstanders de politie moesten bellen want ik weigerde te betalen :roflol: Toen kreeg die nog mot met omstanders ook. Eentje zei er recht in zijn gezicht dat hij de hele tijd al in zijn wagen had toegekeken en hij blij mocht zijn dat die niet helemaal de tyfus was geslagen. Want dat had hij gedaan. Ben er toen tussenuit geknepen.

haha losers
 
Hij vroeg €50, pas dan konden we elkaar een hand geven. Ik zei jij krijgt niets, dat lelijke mokkel ook niet. De enige die €50 kan krijgen is je moeder. Dan weet je dat ze weer op de kast zitten. :roflol: Dat vind ik dan leuk.
 
Laatst bewerkt:
zal allemaal niet meer lang duren, volgende verkiezingen gaat alles anders uitpakken
 
Welnee. Er zal niets veranderen. Dat heeft het 30 jaar geleden niet, 20 niet, 10 jaar evenmin en de laatste jaren ook onvoldoende. Ik laat mij alleen niet alles zeggen door dergelijke, vaak dezelfde, lieden. En zo zijn er nog meer. Maar die culturen zijn veel anders op die vlakken. Die begrijpen ook in die situaties meestal een duidelijke taal. Niet dat je er gelijk op moet losmeppen maar je moet je ook niet alles aan laten leunen en zeker niet fysiek in een hoek laten drijven. Dan kan je beter weglopen of er met full force tegenaan. Zo ben ik ook opgevoed, gelijk terugslaan zodra iemand meent je fysiek te moeten aanvallen. Daar zijn uitzonderingen op, als ik met een kind zou lopen zou ik het niet gauw doen of met vriendin. Of als het echt een meerderheid is. Pick your battles.
 
Laatst bewerkt:
Welnee. Er zal niets veranderen. Dat heeft het 30 jaar geleden niet, 20 niet, 10 jaar evenmin en de laatste jaren ook onvoldoende.

Wilders wint zowiezo in nederland,twijfel ik niet aan,belgie is nog afwachten maar sociale media speelt een grote rol nu waardoor bij veel mensen hun ogen toch eindelijk opengaan of open zijn gegaan . Daarom is nu dat hele gezeik omtrent het klimaat weer bezig net voor de verkiezing omdat ze de hete adem van rechts in hun nek voelen en dat de Eu gaat barsten
 
http://www.quotenet.nl/Nieuws/De-VV...r-omlaag-en-Baudet-is-een-useful-idiot-219430

Mooi stuk van Sander vd Quote over hoe belabberd de keuze is bij de verkiezingen.

EK lijsttrekkers debat
Iemand vanmorgen nog iets meegekregen van het debat bij Rick Nieman?
1. Bij de onderwerpen EU en Klimaat was het allemaal op Otten (FvD);
2. Bij andere onderwerpen kwam hij er zelf hinderlijk tussendoor met irrelevante speldenprikken;
3. Iedereen tetterde heel erg door elkaar heen, mn in het begin.

Heb niet alles gezien en gevolgd, ben benieuwd naar insteek van anderen.
 
1)Tsja. Wilders verdient respect voor zijn standvastigheid en opofferingen, en wordt zelfs in de islamitische wereld gezien als iemand die het gevaar van salafistische en wahabistische gekken juist inschat, maar is een one issue- en one manpartij.

2)Links is het niet veel beter. Die hadden ooit het mooie streven van volksverheffing, economisch en geestelijk, maar hebben zich volledig verloren in onzinnige cultuurdebatjes en het cultiveren van slachtofferschap. De ‘A’ in PvdA spreekt mij enorm aan, maar een partij die de pathetische Frans Timmermans voorbrengt, hij noemt zichzelf tegenwoordig ‘feminist’, daar kun je simpelweg niet op stemmen. D66 is al een jaar of 10 vervelend snobistisch-kosmopolitisch en net zo corporate als de VVD, en GroenLinks en de SP zijn in de kern toch partijen voor mensen die niet willen werken of nooit een serieuze baan gehad hebben.

hear hear
 
1)Tsja. Wilders verdient respect voor zijn standvastigheid en opofferingen, en wordt zelfs in de islamitische wereld gezien als iemand die het gevaar van salafistische en wahabistische gekken juist inschat, maar is een one issue- en one manpartij.

2)Links is het niet veel beter. Die hadden ooit het mooie streven van volksverheffing, economisch en geestelijk, maar hebben zich volledig verloren in onzinnige cultuurdebatjes en het cultiveren van slachtofferschap. De ‘A’ in PvdA spreekt mij enorm aan, maar een partij die de pathetische Frans Timmermans voorbrengt, hij noemt zichzelf tegenwoordig ‘feminist’, daar kun je simpelweg niet op stemmen. D66 is al een jaar of 10 vervelend snobistisch-kosmopolitisch en net zo corporate als de VVD, en GroenLinks en de SP zijn in de kern toch partijen voor mensen die niet willen werken of nooit een serieuze baan gehad hebben.

hear hear

Nou niet eens een slechte analyse
 

Dat veel ex-politici vaak later tot het inzicht komen dat ze fout zaten, heeft alles te maken met het feit dat ze indertijd veel te veel bezig waren met hun persoonlijke imago en carrière-belangen in plaats van zich daadwerkelijk te verdiepen in de relevante materie.

Dat zie je nu ook weer met bijvoorbeeld figuren als Klaver en Jetten......
 
Of er gekleurde mensen aanwezig waren op het GroenLinks Congres, en of dat er meer waren dan de heer Wilders manueel ontmoette op de Haagse Markt, valt niet met zekerheid vast te stellen. Op de ANP-foto's van het GroenLinks-congres zijn de zaallichten strategisch uitgeschakeld, zodat we alleen de vier voorste rijen roomblanke GroenLinksers zien. Op de door GroenLinks gecommuniceerde zaalfoto is de zaalverlichting wel ingeschakeld, maar zijn de aanwezigen van achteren gefotografeerd zodat we niet zien dat ook de rest van het GroenLinks Congres bestond uit roomblanke elitemensen die hun kinderen van zwarte scholen halen. Derhalve...

EINDOORDEEL

Het is Zeer Aannemelijk Dat Het Klopt Wat Wilders Twittert
https://www.geenstijl.nl/5146319/fa...ren-op-het-roomblanke-congres-van-groenlinks/
 
Back
Naar boven