MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Wat een verschrikkelijk achterlijke partij is dat CDA. Tyf eens een eind op en laat
mensen lekker zelf bepalen wat ze tot zich nemen. Wij gaan toch ook niet klagen dat jullie je kinderen verzieken met waanideeën.

Ik word zo moe van die gristelijke bemoeizucht.
Makkelijk scoren voor de gemeenteraadsverkiezingen
 
Legaliseren werkt ook niet, volgens mij is dit een damned if you do, damned if you dont scenario.

Als je dat in NL zou doen dan gaat men waarschijnlijk voor een lager THC-gehalte (de huidige "softdrugs" is niet meer te vergelijken met het hippiejointje) en dan blijft er daarnaast een illegale tak.

Mensen die in een verslaving vast komen te zitten zijn in dit soort plannen vaak mensen die hun eigen verantwoordelijkheid maar moeten nemen. Hetzelfde als mensen die ongezond leven het allemaal maar zelf moeten doen met de hulp van een beetje fatshaming. Dat is mij te mager (pun intended)!

Er is best iets voor te zeggen dat een drugs als XTC, die zoveel minder schadelijk zou zijn dan alcohol, op een bepaalde manier te legaliseren.
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant is alles zo makkelijk te verkrijgen dat het niet uitmaakt of het nou legaal of illegaal is, op elke hoek van de straat kan je tegenwoordig aan spul komen.

In dat opzicht kan je het beter reguleren, maar niemand gaat zijn vingers hier idd aan branden. Pakkie pep en wat M halen in de shoppa. T zou wat zijn. Zou wel een wereldprimeur zijn.
 
Geweldig betoog. Mooi hoe hij een vraag over het veroordelen van de rellen in Rdam weet te pareren.

Het is grappig om deze figuren te horen spreken over buitensluiting en discriminatie, vervolgens rechtvaardigen ze de rellen, heb ze echter nog nooit eerder zo luid gehoord als nu, en dat terwijl er al jaren sprake is van buitensluiting en discriminatie van bepaalde mensen in deze maatschappij.
 
Het is grappig om deze figuren te horen spreken over buitensluiting en discriminatie, vervolgens rechtvaardigen ze de rellen,

Waar precies in deze video wordt dit gerechtvaardigd dan?
 
Deze is enger hoor, dit is meer een stap in de richting van een Superstaat dan de zogenaamde grondwet.

Als ik het snel zo lees willen ze een soort structuur als Duitsland zelf heeft. Corona en de daaropvolgende economische crisis is een mooie aanleiding.
Krijgen ze toch eindelijk dat 4e reich.
 
Deze is enger hoor, dit is meer een stap in de richting van een Superstaat dan de zogenaamde grondwet.

Als ik het snel zo lees willen ze een soort structuur als Duitsland zelf heeft. Corona en de daaropvolgende economische crisis is een mooie aanleiding.
Zou dat ons niet ten goede komen?
 
Maar waarom klagen we dan al jaren over onze huidige situatie?:trollface:
Kun je 'huidige situatie' definieren? Ik klaag over een heleboel situaties en het is me nu niet duidelijk op welke je doelt :p
 
Kun je 'huidige situatie' definieren? Ik klaag over een heleboel situaties en het is me nu niet duidelijk op welke je doelt :p
Maakt dat uit? Het kan toch niet nog slechter worden.
 

Al die VVD'ers en D66'ers, stop ermee jezelf menselijk te noemen, je verdient het gewoon niet meer.
 
Back
Naar boven