XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

We moeten allemaal genderloze enge grijze wezentjes worden net als

2f01e9c9-ed3c-4f57-8d2b-69f7e5d1df1d.__CR0,0,4600,4600_PT0_SX220_V1___.jpeg
 
:roflol: al die ophef dat m/v niet meer kan.... Maar zeggen hoe "het" dan wel aangesproken wil worden, ho maar.

Ik vraag meestal de naam, als ik niet weet of het een hij/zij/het is. Maar de echte fanatiekelingen hebben dan ook nog zo'n idiote genderneutrale naam, geven geen handvatten hoe ze aangesproken willen worden, en zijn over de zeik als je verkeerd gokt. Sterf dan gewoon lekker
 
:roflol: al die ophef dat m/v niet meer kan.... Maar zeggen hoe "het" dan wel aangesproken wil worden, ho maar.

Ik vraag meestal de naam, als ik niet weet of het een hij/zij/het is. Maar de echte fanatiekelingen hebben dan ook nog zo'n idiote genderneutrale naam, geven geen handvatten hoe ze aangesproken willen worden, en zijn over de zeik als je verkeerd gokt. Sterf dan gewoon lekker
Daar heb je bij de Amish of de Refo's geen last van. :D
 
Op Urk is Ali een vrouwennaam

:trollfacex:
Als het een jurk draagt is het een vrouw, RK-priesters uitgezonderd.

Net als Ellis of Aaltje een korte vorm van Alida of Adelheid.

Voor een Nederlands voorbeeld is Huibje een korte vorm van Huberta.

In het Fries is Anne een mannennaam, een bekende muzikant noemt zich daarom professioneel maar Anner.

Is Ali ook een mannennaam? Ik vraag dit omdat die YTer het stoer vond om bij Op1 belachelijk te doen over het feit dat Kim een mannennaam was.
 
Geen idee waarom ik dat zou doen, maar ik ben blij dat je de grap even uitlegt. :D
O joh ik had de post waarop je reageerde niet gelezen.

Maar waarom je dat zou doen? Jij kan wel wat diversiteits- en inclusiviteitstraining gebruiken heb ik opgemerkt. Hoe jij bepaalde groepen in deze samenleving shamed gaat alle perken te buiten.
 
Jij kan wel wat diversiteits- en inclusiviteitstraining gebruiken
Dat wordt mij volgend jaar ook verplicht op mijn werk. Het zal een interactieve groepstraining worden en ik ben niet eens de irritantste van de groep. Ik heb er nu al zin in.
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt mij volgend jaar ook verplicht op mijn werk. Het een interactieve groepstraining worden en ik ben niet eens de irritantste van de groep. Ik heb er nu al zin in.
Ik heb nu al medelijden met degene die voor jullie groep mag gaan staan :roflol:

Oh nee, toch niet. Iedereen die dergelijke trainingen organiseert mag het vuur aan de schenen worden gelegd.
 
Ik heb nu al medelijden met degene die voor jullie groep mag gaan staan :roflol:

Oh nee, toch niet. Iedereen die dergelijke trainingen organiseert mag het vuur aan de schenen worden gelegd.
Het is een lose/lose scenario:
Onderga je het, dan beken je schuld. Verzet je je, dan beken je schuld. Weiger je, dan beken je schuld.
 
Het is een lose/lose scenario:
Onderga je het, dan beken je schuld. Verzet je je, dan beken je schuld. Weiger je, dan beken je schuld.
Please explain.
 
Dat wordt mij volgend jaar ook verplicht op mijn werk. Het zal een interactieve groepstraining worden en ik ben niet eens de irritantste van de groep. Ik heb er nu al zin in.
Ik zou het weigeren. Puur omdat de onderliggende aanname is dat jij als blanke man een cursus nodig zou hebben om normaal om te kunnen gaan met vrouwen, mensen met een kleurtje, ander geloof of andere seksuele voorkeur. Die aanname is onjuist. Dus tenzij mijn werkgever kan aantonen dat ik zo'n cursus nodig heb, ga ik liever gewoon aan het werk.
 
Als het blanke mannen betreft spreken we niet over uitsluiten, maar aangemoedigen om plaats te maken voor erkende slachtoffergroepen om historische uitsluiting te repareren.

Zie je, apfelstrudel, de training werkt al!
Maar joden zijn toch ook blank?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het weigeren. Puur omdat de onderliggende aanname is dat jij als blanke man een cursus nodig zou hebben om normaal om te kunnen gaan met vrouwen, mensen met een kleurtje, ander geloof of andere seksuele voorkeur. Die aanname is onjuist. Dus tenzij mijn werkgever kan aantonen dat ik zo'n cursus nodig heb, ga ik liever gewoon aan het werk.
Dit soort zaken weigeren is vrij lastig bij dat leuke baantje van me.
 
Dit soort zaken weigeren is vrij lastig bij dat leuke baantje van me.
Je bedoelt dat je er de ruggengraat er niet voor hebt? :p

Je hoeft het ook niet met veel bombarie te doen. Je kunt je manager ook 1 op 1 spreken, zeggen dat je het grote onzin vindt, dat je die onderliggende aanname als een belediging ervaart en dat je liever gewoon productief bezig bent. Mogelijk kom je er dan alsnog niet onderuit. In dat geval heeft je kindje gewoon weer een snottebel of ga je er alsnog heen, maar dan om die coach een verbaal pak rammel te geven omdat hij zijn geld verdient met het verspreiden van die racistische drek.
 
Je bedoelt dat je er de ruggengraat er niet voor hebt? :p

Je hoeft het ook niet met veel bombarie te doen. Je kunt je manager ook 1 op 1 spreken, zeggen dat je het grote onzin vindt, dat je die onderliggende aanname als een belediging ervaart en dat je liever gewoon productief bezig bent. Mogelijk kom je er dan alsnog niet onderuit. In dat geval heeft je kindje gewoon weer een snottebel of ga je er alsnog heen, maar dan om die coach een verbaal pak rammel te geven omdat hij zijn geld verdient met het verspreiden van die racistische drek.
Als je op dat moment op het werk aanwezig bent kom je er echt niet zonder kleerscheuren onderuit. Als het op een terugkomdag (roostervrij) is kan je het proberen, maar vaak zijn er aan het einde van het jaar 1 of 2 inhaaldagen. Met alle afdelingen bij elkaar werken er een paar honderd man bij ons Velen hebben een grote bek, maar als puntje bij paaltje komt volgt toch iedereen dit soort trainingen.
 
Back
Naar boven