MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Typisch
1685095294953.jpg

:roflol:
 
Doe je daarmee niet hetzelfde als de 'factchecker' die iedere doodsbedreiging afkeurt, dat dasr geen gradaties in zijn en het ook noemen van Wilders daarmee vreemd is? Of als die GL-moeder die vindt dst Kaag 'gewoon haar werk doet', terwijl Wilders al jaren gemene dingen zegt over de Islam en bovendien met 'heks' meedoet aan de ophitsing tegen Kaag?

Iedere doodsbedreiging voor een politicus gaat te ver, maar de situatie van Wilders is zo ongeveer het ergste denkbaar. Ook Kaag is mens en moeder.

Toch hoop ik liever dat ze, al zal er nu altijd naar verwezen worden, niet stopt vanwege de bedreigingen, maar gewoon een mooie politieke dood sterft: keiharde motie van wantrouwen. Dat het eigenlijk niet meer geloofwaardig te spinnen is als 'weggejaagd door bedreigingen en Nederland nog niet klaar voor sterke vrouw'.
Keur geen bedreiging goed maar die verontwaardiging hoor ik nooit van haar of andere leden van het kabinet over Wilders. Hoe die man al 19 zo moet leven om zn mening.
En waarom laat ze haar kinderen in beeld? Ook niet handig lijkt mij als je angst hebt.
 
Keur geen bedreiging goed maar die verontwaardiging hoor ik nooit van haar of andere leden van het kabinet over Wilders. Hoe die man al 19 zo moet leven om zn mening.
En waarom laat ze haar kinderen in beeld? Ook niet handig lijkt mij als je angst hebt.
Iets watje niet hoort kan er wel zijn, misschien vind de media het niet meer interessant om de bedreiging van Wilders en mogelijke verontwaardiging van collega's te verslaan, wie weet volg je niet de juiste media om er weet van te nemen, maar het kan ook zo zijn dat je gelijk hebt.

Waar komen die beelden oorspronkelijk vandaan en zijn de kinderen niet volwassen en mogen ze daarom zelf beslissen of ze naar buiten treden met hun verhaal?
 
Keur geen bedreiging goed maar die verontwaardiging hoor ik nooit van haar of andere leden van het kabinet over Wilders. Hoe die man al 19 zo moet leven om zn mening.
En waarom laat ze haar kinderen in beeld? Ook niet handig lijkt mij als je angst hebt.

Krokodillentranen en sympathie winnen door het emotioneel bespelen van het 'volk' over de rug van haar kinderen, meer is het niet.
 
Je hoeft me niet gelijk te geven.

Maar het valt mij op dat ze allemaal de mond vol hebben over bedreigingen en het creëeren van een onveilig klimaat voor politici, terwijl ze zelf de grootste bijdragers daarvan zijn.

En met name de achterban van rechtse partijen wegzetten als nazi's, fascisten, racisten en bruinhemden heeft links nogal een handje van.

Dus een man die met zijn gezin in een dorp woont waar een AZC wordt geplaatst en bang is voor veiligheid van zijn dochters en daardoor PVV stemt, wordt vervolgens neergezet als een boze blanke man, een fascistische bruinhemd met een haat aan buitenlanders.


Tja, vind je het gek dat mensen dan boos worden.
Zijn ze niet ook nog vele andere beleidszaken te wijten waarmee die vervelende bedreigende plebs direct in hun rechten en levens(voorziening) worden geraakt en wellicht enige frustraties richting bepaalde politici hebben opgedaan?

Waar ze natuurlijk ook gewoon mee door willen en zullen gaan.

Ze hadden goed met het volk kunnen omgaan, zomaar een gek idee, maarja het zijn elite psychopaten. En dan jammeren als er over hooivorken gesproken wordt.
 
Zijn ze niet ook nog vele andere beleidszaken te wijten waarmee die vervelende bedreigende plebs direct in hun rechten en levens(voorziening) worden geraakt en wellicht enige frustraties richting bepaalde politici hebben opgedaan?

Waar ze natuurlijk ook gewoon mee door willen en zullen gaan.

Ze hadden goed met het volk kunnen omgaan, zomaar een gek idee, maarja het zijn elite psychopaten. En dan jammeren als er over hooivorken gesproken wordt.
Zoals bijvoorbeeld de lockdowns en avondklok.
 
Steks respect hoe jij je hier staande probeert te houden in dit topic, gedomineerd door, laat ik het netjes uitdrukken, PVV en FvD sentimenten. Mijn bloed raakt al aan de kook als ik al die posts hier zo lees. Dit is echt slecht voor m'n hart en m'n (mentale) gezondheid. I'm out!
 
Zoals bijvoorbeeld de lockdowns en avondklok.
En alle affaires, geldklopcrisissen, ondemocratische WEF shit. Als je gezinnen kapot maakt en spreekt van landonteigening moet je toch niet raar opkijken wanneer er wat 'anti-overheids'groepen ontstaan en je wellicht eens een ongemakkelijk confronterend persoon in de 2e kamer tegenkomt.
 
Misschien mis ik iets, maar waar zijn die spannende posts waar je bloed van gaat koken?
Ik stel voor dat je volgende oefening gaat doen: beeld je in dat je de dochter van Kaag bent (misschien zit die fitchick zelfs wel op DBB, who knows) en lees de laatste pagina's van dit topic nog eens aandachtig door. Succes!
 
Ik stel voor dat je volgende oefening gaat doen: beeld je in dat je de dochter van Kaag bent (misschien zit die fitchick zelfs wel op DBB, who knows) en lees de laatste pagina's van dit topic nog eens aandachtig door. Succes!
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Maar ok, en dan, wat is er precies zo schokkend te lezen hier? Ik zie het niet.
 
Ik stel voor dat je volgende oefening gaat doen: beeld je in dat je de dochter van Kaag bent (misschien zit die fitchick zelfs wel op DBB, who knows) en lees de laatste pagina's van dit topic nog eens aandachtig door. Succes!
Mocht ze meelezen; je kunt er nog iets aan doen, neem actie, red het land!
 
Steks respect hoe jij je hier staande probeert te houden in dit topic, gedomineerd door, laat ik het netjes uitdrukken, PVV en FvD sentimenten. Mijn bloed raakt al aan de kook als ik al die posts hier zo lees. Dit is echt slecht voor m'n hart en m'n (mentale) gezondheid. I'm out!
Ik ben het er waarschijnlijk in de basis meer mee eens dan oneens, alleen verliest je standpunt praktisch alle waarde als je het moet verduidelijken door absurde uitspraken.

Daarnaast vind ik het erg zwak om alles waar je het niet mee eens bent de schuld te geven aan iets of iemand anders terwijl je er zelf geen enkele moeite voor doet om er verandering in aan te brengen. Zelfs een vakje rood kleuren op en vel papier is voor sommigen te veel moeite.
 
Dus een man die met zijn gezin in een dorp woont waar een AZC wordt geplaatst en bang is voor veiligheid van zijn dochters en daardoor PVV stemt, wordt vervolgens neergezet als een boze blanke man, een fascistische bruinhemd met een haat aan buitenlanders.
Komt ook omdat de man uit een "krachtwijk" of "dorp in de regio" zich wat anders uitdrukt.

Die heeft het niet over het in gevaar komen van de ontsluiting naar het tennispark door toenemende verkeersstromen of de zorg dat de homosexuele zoon nog wel met zijn vriend hand en hand kan flaneren in het park (laatst is recent voorbeeld Aerdenhout).

Net als met de windmolens, daar is GL heel erg voor, maar niet in hun uitzicht. Ergens waar geen mensen wonen: Kop van Noord-Holland, Weesp, desnoods bij Amsterdam-Noord. Dan is het opeens wel zorgelijk dst voor die nieuwe grote windmolens in Duitsland heel andere afstandsnormen gelden.

De deugpochers zijn veelal niet degenen doe er direct last mee hebben.
 
Ik herinner me een paar jaar geleden ook zo’n item op NPO over de dochter van Huge de Jonge. Was precies in die coronaperiode ook. Dat het zo’n goede vader was en dat het gezin het nu heel zwaar had met alles wat over papa werd gezegd en geschreven.

Een grote poppenkast. De verhouding tussen NL politiek en de publieke omroepen is een soort U vraagt, wij draaien.
 
Back
Naar boven