MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kan me een fragment herinneren op de NOS waarin Poetin een judo-training volgt met de Russische selectie o.i.d. Het was vrij gemoedelijk. Bij judo is het gebruikelijk als je elkaar dan werpt om je techniek te oefenen. Dat gebeurde dus ook in dat filmpje. Het was dus dit filmmateriaal, maar dan met NOS-commentaar.


Bij NOS werd het geframed als propaganda, waarmee Poetin wilde laten zien dat hij zo goed was dat hij de Russische selectie met gemak kon verslaan. Soms zie je ook gewoon alleen maar wat je wil zien...
 
Er is me daar een partij gesensibiliseerd bij het cda, niet normaal
 
Ik vind het altijd wel knap dat De Speld hele actuele en toch ook hele grappige stukjes kan schrijven. Lijkt me ook oprecht leuk werk (wel moeilijk).
 
Ik vind het altijd wel knap dat De Speld hele actuele en toch ook hele grappige stukjes kan schrijven. Lijkt me ook oprecht leuk werk (wel moeilijk).
De commentsectie is ook vaak genieten. Los van de tags, begrijpt de ene helft De Speld niet en vindt het allemaal echt niet kunnen. De andere helft probeert nóg grappiger te zijn dan De Speld zelf, wat vaak nogal cringe opmerkingen oplevert.
 
Inmiddels doodmoe van Omtzigt. Kerel neem of je rust of houd je (labiele) emoties onder controle en doe je fokking werk.
 
Inmiddels doodmoe van Omtzigt. Kerel neem of je rust of houd je (labiele) emoties onder controle en doe je fokking werk.
Geen idee of Omtzigt het zelf heeft gelekt, geen aanleiding om het aan te nemen.

We gaan het niet zo eens worden over Omtzigt heb ik het idee.
 
Ons morele kompas Youp van het Hek moet ook weer even wat zeggen.
 
Geen idee of Omtzigt het zelf heeft gelekt, geen aanleiding om het aan te nemen.

We gaan het niet zo eens worden over Omtzigt heb ik het idee.
Ik denk hoe langer hoe meer dat het maar goed is dat hij geen leider is geworden want het is geen leider. Dat blijkt nu wel. Schop onder zijn hol moet die hebben of op zoek naar een andere baan. Dat die tegengewerkt is lijkt mij duidelijk, had niemand dat gelekte stuk voor nodig. Maar moeten we hem nou allemaal zielig vinden ofzo? Kerel zit al decennia bij het CDA, weet precies hoe het werkt. Een leider staat op en gaat niet in een hoekje zitten op zoek naar een aai over de bol.
 
youpie moet weer ff een grote bek opzetten..
 
Ik denk hoe langer hoe meer dat het maar goed is dat hij geen leider is geworden want het is geen leider. Dat blijkt nu wel. Schop onder zijn hol moet die hebben of op zoek naar een andere baan. Dat die tegengewerkt is lijkt mij duidelijk, had niemand dat gelekte stuk voor nodig. Maar moeten we hem nou allemaal zielig vinden ofzo? Kerel zit al decennia bij het CDA, weet precies hoe het werkt. Een leider staat op en gaat niet in een hoekje zitten op zoek naar een aai over de bol.
Die man zijn kaartenhuis van waarheid is de laatste maanden ingestort, dat gaat bij jou ook nog wel een keer gebeuren. Hoop dat je dan ook rustig herstel wordt gegunt.
 
Ik denk hoe langer hoe meer dat het maar goed is dat hij geen leider is geworden want het is geen leider. Dat blijkt nu wel. Schop onder zijn hol moet die hebben of op zoek naar een andere baan.
Ik denk vooral dat het maar goed is dat hij nu geen leider is geworden, die man is zich al jaren kapot aan het werken.
 
Die man zijn kaartenhuis van waarheid is de laatste maanden ingestort, dat gaat bij jou ook nog wel een keer gebeuren. Hoop dat je dan ook rustig herstel wordt gegunt.
Hoezo gaat dat bij mij nog wel een keer gebeuren? Heb je ook een datum?
Ik denk vooral dat het maar goed is dat hij nu geen leider is geworden, die man is zich al jaren kapot aan het werken.
Ik gun de man het beste verder. Maar ik word doodmoe van dat gegijzel en tegelijkertijd ontzien willen worden. Het is bovendien telkens zijn waarheid, zal best gelijk kunnen hebben, maar trek je conclusies en doe er iets mee of aan.
 
Hoezo gaat dat bij mij nog wel een keer gebeuren? Heb je ook een datum?

Ik gun de man het beste verder. Maar ik word doodmoe van dat gegijzel en tegelijkertijd ontzien willen worden.
Ik verwacht dat het muntje binnen een jaar bij je valt, dat we ergens ingemoffeld worden. Als je denkt dat nu de meeste mensen dr prikje gehaald hebben het ten einde is, vergeet het maar 2020 kwam het pas aan de oppervlakte.

We zullen zien of en hoe je de volgende lockdown gaat verdedigen.


begun the clone war has GIF by Star Wars
 
Ik verwacht dat het muntje binnen een jaar bij je valt, dat we ergens ingemoffeld worden. Als je denkt dat nu de meeste mensen dr prikje gehaald hebben het ten einde is, vergeet het maar 2020 kwam het pas aan de oppervlakte.

We zullen zien of en hoe je de volgende lockdown gaat verdedigen.


begun the clone war has GIF by Star Wars
Pm even het nummer. Kan je per kilo meer mee verdienen dan 1 bitcoin op het hoogtepunt.
 
Derksen is een reptilian die door opperkikker wopke naar dbb is gestuurd om Mentat ervan te overtuigen dat Omtzigt bij het pedofielennetwerk van Soros en Bill Gates zit
 
Back
Naar boven