MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

45% van de vrouwen maakt geweld mee. 20% is niet veilig bij haar eigen partner

Wat is die overige 25%? Deelt die uit?

Zou dat best begrijpelijk vinden, met die pussy's tegenwoordig :o
Die overige 25% heeft een partner die zijn taak verzuimd.
 
Hoor net PVV grootste partij in peilingen em JA21 3e, houden ze dat vast met de verkiezingen?
Als ik in de toekomst kon kijken zat ik nou in mn penthouse ergens in Monaco met een supermodel aan mn pik en zat ik niet op een regenachtige zondagavond met jullie te communiceren.

* rijk geworden met inzetten op sportwedstrijden waar ik de uitslag van wist*
 
Als ik in de toekomst kon kijken zat ik nou in mn penthouse ergens in Monaco met een supermodel aan mn pik en zat ik niet op een regenachtige zondagavond met jullie te communiceren.

* rijk geworden met inzetten op sportwedstrijden waar ik de uitslag van wist*
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat jij als PVV-stemmer ervan verwacht, ik reken niemand af op het verschil tussen op peilingen gewaardeerde verwachtingen.
 
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat jij als PVV-stemmer ervan verwacht, ik reken niemand af op het verschil tussen op peilingen gewaardeerde verwachtingen.
Zal vast wel weer een smeer campagne komen door de media en andere partijen. Of zo een trucje als Rutte met Erdogan. Heb beetje vertrouwen verloren in de politiek. Geloof ook niet dat Wilders de verlosser is. Maar hoe meer zetels hoe harder hij kan blerren tegen de elite
 
Hoor net PVV grootste partij in peilingen em JA21 3e, houden ze dat vast met de verkiezingen?
Nah. Dan krijg je opnieuw een 1-2tje tussen Rutte en Erdogan, komt er weer een Turkse minister tof doen in Nederland en laat Rutte zijn spierballen zien. Alle simps happy en stemmen weer op de status quo. Kan Erdogan ook weer spierballen laten zien, goed voor de achterban.

Hebben ze toen heel slim gedaan trouwens. Ze hadden het allebei nodig op dat moment.
 
Zal vast wel weer een smeer campagne komen door de media en andere partijen. Of zo een trucje als Rutte met Erdogan. Heb beetje vertrouwen verloren in de politiek. Geloof ook niet dat Wilders de verlosser is. Maar hoe meer zetels hoe harder hij kan blerren tegen de elite
Ik heb niet het idee dat Wilders zijn volume aanpast aannhet aantal zetels.
 
Wat is die Rick Nieman een ontzettende loser.
De vraag is compleet terecht. Hoe kan iemand nou zo'n belangrijke positie bekleden en over zijn ministerie verantwoordelijkheid dragen als diegene totaal geen kennis van die sector heeft, er niet eens in geschoold is en 0 werkervaring in die sector heeft? Dan kan je zo iemand toch niet serieus nemen? Het is niet meer dan logisch dat mensen uit die sector twijfelen aan zijn competentie, vooral wanneer hij faalt. En dat ook nog tijdens een crisis in die sector. Een kneuzige NPO journalist die je vervolgens moet beschermen van logische 'lastige kritische' vragen is dan de kers op de taart.

Je laat toch ook geen bakker werken als hartchirurg? Of een basisschoolleraar werken als minister van volksgezondheid tijdens een pandemie?
:o
 
Back
Naar boven