Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Huh hoe kan die uitspraak zo worden gedaan terwijl het OM beaamt dat het niet strafbaar is juist met het gewogen belang van vvmu?

En mag je nog wijzen op het feit dat bepaalde verboden tegen mensenrechten exact waren welke in de heugenis enkel een zeker antisemitisch totalitair regiem dat ons land bezette ooit toepaste?
 
Het hof concludeerde dat de rechten van de overlevenden en nabestaanden van de Holocaust zwaarder wegen dan de vrijheid van meningsuiting van Baudet. De vergelijking tussen ongevaccineerden en Joden tijdens de Holocaust zou namelijk bagatelliserend zijn en onder meer hebben geleid tot de verspreiding van antisemitische uitlatingen op internet.
Wat een grap dit land. Vrijheid van meningsuiting staat in de grondwet. Alle gekwetsten horen dikke pech te hebben.
 
Ik ben niet gelovig, maar hier maak ik graag een uitzondering voor :engel:
 
Alsof het D66 gedachtegoed verdwijnt als zij verdwijnt.
 
Wilders al 19 jaar beveiligd, geen medelijden met deze vrouw.
Doe je daarmee niet hetzelfde als de 'factchecker' die iedere doodsbedreiging afkeurt, dat dasr geen gradaties in zijn en het ook noemen van Wilders daarmee vreemd is? Of als die GL-moeder die vindt dst Kaag 'gewoon haar werk doet', terwijl Wilders al jaren gemene dingen zegt over de Islam en bovendien met 'heks' meedoet aan de ophitsing tegen Kaag?

Iedere doodsbedreiging voor een politicus gaat te ver, maar de situatie van Wilders is zo ongeveer het ergste denkbaar. Ook Kaag is mens en moeder.
Haar dochters zijn niet de enigen, die hopen dat ze stopt :p
Toch hoop ik liever dat ze, al zal er nu altijd naar verwezen worden, niet stopt vanwege de bedreigingen, maar gewoon een mooie politieke dood sterft: keiharde motie van wantrouwen. Dat het eigenlijk niet meer geloofwaardig te spinnen is als 'weggejaagd door bedreigingen en Nederland nog niet klaar voor sterke vrouw'.
 
Volgens mij is het sowieso vrij normaal in de wereld waarin we leven dat politici af en toe bedreigd worden en met constante beveiliging moeten leven. Ik denk dat er maar heel weinig landen op de wereld zijn waar dat niet zo is, dus dat theatrale gejank daarover is ronduit belachelijk.

En als Nederland zo graag een land had willen blijven waar de premier gewoon met de fiets naar zijn werk toe kan en alle politieke kopstukken gewoon naar de buurtsuper had je nooit al dat vuilnis je land in binnen moeten laten de afgelopen decennia. Dat heeft de maatschappij flink verhard en gepolariseerd.
 
Alsof het D66 gedachtegoed verdwijnt als zij verdwijnt.
Nee, dat helaas niet. Maar dan zijn we wel eindelijk af van die onhebbelijke arrogantie van dat mens. En hopelijk ook van dat eeuwige frame dat ze alleen maar bedreigd wordt, omdat ze vrouw is.
 
Nee, dat helaas niet. Maar dan zijn we wel eindelijk af van die onhebbelijke arrogantie van dat mens. En hopelijk ook van dat eeuwige frame dat ze alleen maar bedreigd wordt, omdat ze vrouw is.
Als ze niet vrijwillig opstapt zal dat frame volgens haar aanhangers dan toch alleen maar bevestigd worden?
 
En als Nederland zo graag een land had willen blijven waar de premier gewoon met de fiets naar zijn werk toe kan en alle politieke kopstukken gewoon naar de buurtsuper had je nooit al dat vuilnis je land in binnen moeten laten de afgelopen decennia. Dat heeft de maatschappij flink verhard en gepolariseerd.

Inderdaad.
Er wordt slechts geoogst, wat ze zelf eerder gezaaid hebben.
 
En als Nederland zo graag een land had willen blijven waar de premier gewoon met de fiets naar zijn werk toe kan en alle politieke kopstukken gewoon naar de buurtsuper had je nooit al dat vuilnis je land in binnen moeten laten de afgelopen decennia. Dat heeft de maatschappij flink verhard en gepolariseerd.
Dit dus.
 
Volgens mij is het sowieso vrij normaal in de wereld waarin we leven dat politici af en toe bedreigd worden en met constante beveiliging moeten leven. Ik denk dat er maar heel weinig landen op de wereld zijn waar dat niet zo is, dus dat theatrale gejank daarover is ronduit belachelijk.
Het is niet 'normaal', het is wel de realiteit en enorm triest. Een paar jaar geleden kwam ik Hiddema gewoon tegen op een station, hij was toen al politiek actief. Roethof (strafrecht advocaat) liep een paar maandengeleden gewoon door de IKEA, mensen die ik ken kwamen Omtzigt en Rutte gewoon tegen in Den Haag.
En als Nederland zo graag een land had willen blijven waar de premier gewoon met de fiets naar zijn werk toe kan en alle politieke kopstukken gewoon naar de buurtsuper had je nooit al dat vuilnis je land in binnen moeten laten de afgelopen decennia. Dat heeft de maatschappij flink verhard en gepolariseerd.
Volkert was géén import, dus dat geeft geen garanties.
 
Droogte door global warming is real.
 
Back
Naar boven