MuscleMeat

Tweede kuur advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zati

Cool Novice
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
53
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Heb afgelopen vrijdag de laatste prik gezet en ben nu alvast me volgende kuur aan het plannen. Zal ergens rond December zijn als ik hersteld ben.

Mijn tweede kuur voorstel is :
1-4 50 mg Dianabol
1-10 400mg Deca
1-12 500 mg Test-E

Verder wordt er in mijn omgeving ook veel hoog Deca en laag Test aangeraden. Hoe denken jullie hier over bijv ;

1-10 600mg Deca
1-12 250mg Test-E

Mijn kuurverleden is nu dus :
- 1-8 Dianabol only 50 mg
- 1-12 500 mg Test-E
1-12 400 mg Mast-E
(77 kg —> 88 kg)

Kreeg op het laatst van de kuur last van lichte gyno (kleine erwtjes achter de tepel) en pak nu dus 20 mg Nolvadex, kijken of het wegtrekt anders verhogen naar 40 mg.

Wil dus in me volgende kuur waarschijnlijk iets preventief nemen tegen de gyno. Zat zelf te denken aan Arimidex.

Graag jullie ervaringen en meningen. Mag ook hele andere kuur als Deca zijn. Wil graag meer massa pakken en volgende zomer de eerste ‘Cut-kuur’ nemen.
 
Geen dbol meer nemen als je er gyno van krijgt
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Kreeg de gyno in week 12 van Test-E en Mast-E met de dbol had ik destijds geen gyno.
 
Zelf 250 test 400 deca gedaan. Fijne kuur met minimale vocht en geen sides. Pakte wel minder massa dan op high test. Wat fijn is, je ziet jezelf niet leeglopen (vocht) na de kuur.
 
  • Like
Waarderingen: Zati
Deca dick!
 
Mijn tweede kuur was
750mg test e
500mg deca
50mg dbol
Ik voelde mij supersterk, onbreekbaar/niet belastbaar door zware gewichten en ik kwam wel een hoop kilo’s aan. Maar ik ben alleen gevoelig voor acne en haaruitval.

Neem anders anavar
 
  • Like
Waarderingen: Zati
Back
Naar boven