XXL Nutrition

tweede kuur tren, eigen gear.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat meen je niet wat een prutser is dat! Heeft me 2 keer geopereerd en 2 keer maar de helft weggehaald en bij een vriend van me ook de helft laten zitten...

Hij was bezig met de operatie onder locale verdoving en ik schoot een paar keer de lucht in van de pijn want voelde hem gewoon knippen! Dus ik zei volgens mij een beetje te weinig verdoving gezet zeker!? Zegt ie ehm nee je weeg toch 80 kilo? Hij had me gewicht nieteens gevraagd wat een clown woog toen 137 pfff. Heb nu afgelopen vrijdag wel de hele klier eruit laten halen door Van Oosterom in het Alkmaar medisch centrum echt een aanraader deze dokter!

Wilde hier nog een keer verslag er van doen denk dat ik dat toch maar eens ga doen voor dat nog meer mensen de fout maken om naar Luc Bosmans te gaan. Hoe is het bij jou gegaan?

Bij mij toch wel tevreden, denk dat 3/4de van klier zeker verwijderd is. Dus op het moment eigenlijk geen last meer van gyno, was nooit heel erg geweest.

Bij mij geen problemen met verdoving gelukkig. En het was maar 500 euro, waarbij ze op andere plekken al snel 1500 vroegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven