MuscleMeat

tweede kuur verstandig?(nu)

Bezoekers in dit topic

champion

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
ik wil na de vakantie met een kuur gaan beginnen en er voor de volle 4000% voor gaan!! ik wil graag jullie commentaar hierop volgende kuur horen:

Week 1-12 : 500 mg test enanthaat
Week 1-12 : 400 mg eq
Week 1-5(6evt.) : 35 mg/dag D-bol
Week 12-13-14 3000/3000/1500/1500 IU HCG om de 5 dagen (evt.)
Week 14-15 : 50 mg/dag Nolvadex
Week 16-17 : 25 mg/dag Nolvadex
week 14 beginnen met creatine

hiermee wel rekenign houdent met een zeer strak gehouden voedingsschema en natuurlijk de 'rand' supplementen zoals bijv: whey eiwitten,amino zuren.vitaminec enz....

hoe oud ben je ?
Hoeveel trainingsjaren heb je achter de rug ?
Wat is je voedingsschema zoals je dat wil gaan gebruiken ?
wat weeg je ?
wat is je lengte ?
Wat is je vet% ?

percentage!

hier zijn mij stats voor zover:

trianings ervaing : 2 jaar serieus (3 totaal)

ben 21 jaar jong

gewicht nu 87 kg met 12 % vet
lengte is : 187cm

train vier keer per week en let hierbij ook uitemate strikt op voeding !!
mn doel is om voor zeg maar volgend zomer een kilo of 6/7 schone spiermassa aan te zetten en een stuk voller te worden ik heb tot nu toe nog maar een kuur genomen een dat was een dboll only kuur. deze wist ik eigenlijk niet echt goed wat ik er mee aan moest, gezien het feit ik toen nog niet echt serieus aan een voedings schema zat !!! en daarom nihiele resultaten heb geboekt!!!!!!

voedingsschema heb ik van dit bord af geplukt en dat sit wel in orde ik zit ong rond de vierduizend calorieen per dag me tnatuurlijk de juiste verhoudingen enzovoort!!

dus laat me je mening maar eens horen dan??????

Week 0 fontload met dubbele dosis toevoegen en sticky van the Sane Cycle doorlezen.

"gewicht nu 87 kg met 12 % vet
lengte is : 187cm "

Vind het wel wat vroeg om te kuren. Hoe was je progressie in die 2 jaar? Denk je niet dat er veel meer inzit, naturel dan?

Kuur ziet er goed uit. (idd wel FL wat Chief zegt) Nu je voedingsschema eens bekijken.

champion zei:
voedingsschema heb ik van dit bord af geplukt en dat sit wel in orde ik zit ong rond de vierduizend calorieen per dag me tnatuurlijk de juiste verhoudingen enzovoort!!

maar zo gaat dat niet he:),

welk voedingschema?
waarom dat ene specifieke voedingschema?

..iets overnemen kunnen we allemaal. t gaat erom dat je een voedingsschemaaan je eiegn wensen, behoeftes en erg belangrijk aan je eigen richtlijnen en persoonlijke gegevens hangt ipv klakkeloos een schema over te nemen. kan altijd wel iets aan verbeterd worden denk ik plus dat je dan ook beter bewust bent waar je mee bezig bent

en ben t er mee eens dat je keuze om voor de tweede maal te kuren wel erg vroeg komt..je kan er denk ik nog genoeg potentie uithalen

je bent dus al met een kuur begonnen? hou oud was je toen?

champion zei:
deze wist ik eigenlijk niet echt goed wat ik er mee aan moest, gezien het feit ik toen nog niet echt serieus aan een voedings schema zat !!! en daarom nihiele resultaten heb geboekt!!!!!!

sorry dat ik t dan nogmaals moet melden, maar als je klakkeloos een voedingsschema overneemt van een ander ben je ook niet serieus met je voeding bezig!

reply

aja ok eeeuhm ja ik was ongeveer 20 toen ik voor het eerst een kuurtje deed maar wat ik al zij het is niet helemaal mis gegaan maar nu ik daar achteraf op terug zie dan zie ik gewoon adt ik meer eruit had kunnen slapen snappie ik was toen een beetje ja hoe meot ik het zeggen zo iets van die spuit komt er bij mij niet in maja dat kwam door de nietwetendheid zeg maar!!!! maar nu heb ik genoeg informatie vergaard om te weten wat het met je doet enz... dus ja ik dit keer wil ik er gewoon heel goed voor gaan zeg maar het is niet zo dat ik elk jaar een kuur ga doen maar ik wil iets voller zeg maar ja en dat bereik ik simpelweg niet door alleen maar een heel goed uitgebalanceerd voedings schema te maken heb het wel eens geprobeerd maarja het werkt niet direct voor mij?? maare klakkeloos overgenomen nee hoor ik heb er natuurlijk wel een heel partij aan geschaafd en dan praat ik niet over dingen die ik niet lust, nee gewoon die bij mij goed werken zeg maar !! dus in dat opzicht zit dat wel goed !!

dus ja ik ga me er na de vakantie helemaal op toe leggen en dan ja moet ik maar hopen dat ik het resultaat krijg wat ik verwacht maare met dit voor mij 'meester kuurtje' moet dat helemaal goed komen d8t ik zo niet dan????

reply

aja ok eeeuhm ja ik was ongeveer 20 toen ik voor het eerst een kuurtje deed maar wat ik al zij het is niet helemaal mis gegaan maar nu ik daar achteraf op terug zie dan zie ik gewoon dat ik meer eruit had kunnen halen snappie ik was toen een beetje ja hoe moet ik het zeggen zo iets van die spuit komt er bij mij niet in maja dat kwam door de nietwetendheid zeg maar!!!! maar nu heb ik genoeg informatie vergaard om te weten wat het met je doet enz... dus ja ik dit keer wil ik er gewoon heel goed voor gaan zeg maar het is niet zo dat ik elk jaar een kuur ga doen maar ik wil iets voller zeg maar ja en dat bereik ik simpelweg niet door alleen maar een heel goed uitgebalanceerd voedings schema te maken heb het wel eens geprobeerd maarja het werkt niet direct voor mij?? maare klakkeloos overgenomen nee hoor ik heb er natuurlijk wel een heel partij aan geschaafd en dan praat ik niet over dingen die ik niet lust, nee gewoon die bij mij goed werken zeg maar !! dus in dat opzicht zit dat wel goed !!

dus ja ik ga me er na de vakantie helemaal op toe leggen en dan ja moet ik maar hopen dat ik het resultaat krijg wat ik verwacht maare met dit voor mij 'meester kuurtje' moet dat helemaal goed komen d8t ik zo niet dan????

MM ik zou het niet doen bro..
Eerst maar 100kg wegen natural en dan verder kijken. Toon een beetje karakter met verstand

Niks aan toe te voegen. Bouw eerst een flink basisframe natural en dan kan je altijd nog kuren. Iedereen kan zwaarder worden,zit hem gewoon in de voeding. Schaaf daar eerst aan. Ik zou het echt onverstandig vinden.

soulreaver zei:
Niks aan toe te voegen. Bouw eerst een flink basisframe natural en dan kan je altijd nog kuren. Iedereen kan zwaarder worden,zit hem gewoon in de voeding. Schaaf daar eerst aan. Ik zou het echt onverstandig vinden.

Het aparte hier is natuurlijk dat champion er al z'n zinnen op gezet heeft. Ik ken het gevoel... :D

Vind het op zich een prima kuur. Hou liever makkelijke doseringen aan voor de Nolva. 25 mg is niet handig als de tabs 20 mg zijn...
Misschien de HCG een week eerder starten. Verder is het top, al zou ik zelf voor Deca gaan. Dat gelul over decadick is grote onzin. Met 500 mg test blijf je geil genoeg. Trust me :haha:

Welke merken heb je in gedachten trouwens?

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven