XXL Nutrition

Tweede Musculi Sample Giveaway

Bezoekers in dit topic

Musculi

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2015
Berichten
137
Waardering
34
In navolging van de kleine give-away die Big Cat een maandje geleden hield, willen we ter ere van ons officieel sponsorschap op DBB een tweede giveaway lanceren. Er zijn opnieuw 5 pakketjes met stalen te winnen.

Ditmaal gaan we het concept aanpassen. Veel mensen zijn benieuwd naar de smaak van onze supplementen, en uiteraard willen we zo veel mogelijk mensen overtuigen. Als je een prijsvraag of iets dergelijks doet kun je uiteraard nooit garanderen dat de pakketten in handen komen van mensen waarvan anderen hun oordeel over de smaak gaan vertrouwen.

Daarom (en misschien creëeren we zo wat meer goodwill :p ) willlen we dit keer dat iedereen iemand anders op het board nomineert die ze wel zouden vertrouwen met dat oordeel. De 5 mensen met het meeste stemmen achter hun namen ontvangen de pakketjes, en bij een ex aequo speelt het lof die je krijgt van de mensen die je nomineren, of de redenen die ze opgeven (qua inhoud en originaliteit) de doorslaggevende rol.

Men kan dit natuurlijk ook puur tactisch spelen, en met een paar mensen één iemand nomineren die dan de stalen verdeeld onder jullie, om maar een idee te geven. Allemaal toegelaten. Ons gaat het er alleen om dat we betrouwbare feedback krijgen over smaak en gebruiksvriendelijkheid waar andere mensen ook op kunnen vertrouwen ;)

De staaltjes bevatten onderandere de onderstaande producten, en waar mogelijk proberen we te voldoen aan jullie smaakvoorkeuren.

Musculi WPC80
(45g) –
Musculi WPC80 Gold Label (40g) –
Musculi WPI90
(20g) –
Musculi WPI95 Low Lactose Gold Label
(20g) –
Musculi Casein Protein
(20g) –

Musculi Mass Gainer
(100g) –
Musculi Gainer Oats
(125g) –

Musculi Protein Pudding Gold Label
(50g) - Chocolate
Musculi Breakfast Gold Label
(50g) Vanilla
Musculi Pancakes
(50g) Vanilla
Musculi BCAA 2:1:1
(10g) Lime
Musculi BCAA 4:1:1 Gold Label
(10g) Lime
Musculi Peptopro Gold Label
(16g) Lime/Tropical
 
ik stem op Pillz.

Geweldige gozer :thumbs:
 
Diaephi :D
leuke acties trouwens :cool:
 
Laatst bewerkt:
Ik geef Arnodsi m'n stem, qua smaken e.d. al gezien dat het wat overeenkomt met wat ik zelf graag heb.
 
ik stem voor arnodsi want die heeft alle hulp nodig die hij kan krijgen
 
\End thread.
lol doe de mijne dan ook maar voor hem..

eerste post aangepast..
 
Ik stem voor Cools, is zeker een meerwaarde voor dit forum
 
Ik ben nog te kort lid om iemand voor te dragen, maar ik ben zeeeeeer benieuwd naar de Peptopro Lime/Tropical!!
 
Diaephi
 
GPRO, is wat dikkig aan het worden dus die eiwitten kunnen wellicht van toepassing komen in zn cut.
 
Eatandgain niet vergeten mensen
 
Ik stem voor eatandgain!!
 
Ik stem voor Cools, is zeker een meerwaarde voor dit forum

Wel, ik voor de verandering ook dan :p Veel keren komen hij en ik enkel in contact als ik iets verbeter van hem, dus dan ben ik altijd de negatieve klootzak, maar hij steekt al lang veel werk in dit forum :p
 
Ik zeg Galen, is ook van max toegevoegde waarde voor dit forum! :)
 
Galen en Cools.
Deel m'n vote maar door de helft. Hun kennis is van onschatbare waarde aan dit forum.
 
Back
Naar boven