MuscleMeat

Tweede Musculi Sample Giveaway

Bezoekers in dit topic

perongeluk pudding in de mixer gegooid ipv whey Smaakt wel lekker, dat dan weer wel

Moet wel lukken met genoeg water/melk :p Misschien wat minder makkelijk on de mixer te kuisen :)

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

http://shop.musculi.com/en/product/gainer-oats Smaak: 8/10 Gewoon lekker. Alleen dat ik nu zeg dat dit lekkerder was dan goedkope oats met wat whey in de blender ? Nee. Het scheelt wel het gemakt als je oats ergens mee naar toe wils nemen en geen blender tot je beschikken hebt, het mengde namelijk prima met enkel een shake beker. Voor mezelf zou ik het product te duur vinden, maar als je niet zo gierig bent als ik is het een prima buy ;)

We kunnen maar herhalen dat als wij de capaciteit hebben om in-house te werken en rechtstreeks de hoogste kwaliteit grondstoffen in bulk (en enkel die) te sourcen zonder verdere tussenpersonen die mixen of mengen voor ons, en daar slechts een kleine marge op nemen EN verkopen online, dat je je bij enig serieus prijsverschil bepaalde vragen dient te stellen :p

Het valt op dat het argument "kwaliteit" snel in de mond wordt genomen als er een schandaal uitbreekt en iedereen verontwaardigd doet, maar eigenlijk niemand op zoek is naar kwaliteit als het even uit de actualiteit is. Dat merk je ook in conversatie : "ik gebruik dit product" "ah nee, ik gebruik deze, véél goedkoper" :p Prijs blijft de primaire indicator.
 
We kunnen maar herhalen dat als wij de capaciteit hebben om in-house te werken en rechtstreeks de hoogste kwaliteit grondstoffen in bulk (en enkel die) te sourcen zonder verdere tussenpersonen die mixen of mengen voor ons, en daar slechts een kleine marge op nemen EN verkopen online, dat je je bij enig serieus prijsverschil bepaalde vragen dient te stellen :p

Het valt op dat het argument "kwaliteit" snel in de mond wordt genomen als er een schandaal uitbreekt en iedereen verontwaardigd doet, maar eigenlijk niemand op zoek is naar kwaliteit als het even uit de actualiteit is. Dat merk je ook in conversatie : "ik gebruik dit product" "ah nee, ik gebruik deze, véél goedkoper" :p Prijs blijft de primaire indicator.

Ja omdat geld #1 levensbehoefte is in onze maatschappij, op zich niet zo heel gek. Ik was verder wel tevreden over het product hoor, brengt toch wel gemak met zich mee.
 
Ja omdat geld #1 levensbehoefte is in onze maatschappij, op zich niet zo heel gek. Ik was verder wel tevreden over het product hoor, brengt toch wel gemak met zich mee.

Absoluut, daarom gaan we er ook geen crazy marges op nemen en bieden we de hoogste kwaliteit tegen een zeer betaalbare prijs.

Maar het is vreemd dat iemand een klein fortuin steekt aan wat ze aan hun lijf dragen, vaak slechts voor een logotje meer dan de kwaliteit, maar zich blijkbaar minder zorgen baren om bewezen kwaliteit als het gaat om wat ze IN hun lijf steken, terwijl de sport toch daar om draait ? Dus waar trek je de lijn ? Wanneer mag iets meer kosten ? Ook als het zowat het goedkoopste is dat je die kwaliteit kan bieden ?

En uiteraard, even vergeten in het vorige antwoord, maar dank voor je mening ;)[Link niet meer beschikbaar]
 
Absoluut, daarom gaan we er ook geen crazy marges op nemen en bieden we de hoogste kwaliteit tegen een zeer betaalbare prijs.

Maar het is vreemd dat iemand een klein fortuin steekt aan wat ze aan hun lijf dragen, vaak slechts voor een logotje meer dan de kwaliteit, maar zich blijkbaar minder zorgen baren om bewezen kwaliteit als het gaat om wat ze IN hun lijf steken, terwijl de sport toch daar om draait ? Dus waar trek je de lijn ? Wanneer mag iets meer kosten ? Ook als het zowat het goedkoopste is dat je die kwaliteit kan bieden ?

En uiteraard, even vergeten in het vorige antwoord, maar dank voor je mening ;)[Link niet meer beschikbaar]

Een zeer terechte opmerking!
 
Een zeer terechte opmerking!

Het is een beetje waar we naartoe willen met Musculi ook, en we begrijpen dat het geen concept is dat we in een oogwenk aan de man gaan brengen (er is geen beeld dat in een oogwenk kwaliteit illustreert zoals een coole naam of een mooie advert iemand inspireert om te kopen), maar we willen dat mensen Musculi gaan zien als een waarborg voor kwaliteit.

Zoals je alleen een bepaalde soort benzine in een dure wagen zou gebruiken, of je zorg draagt voor andere belangrijke dingen met producten die je anders niet zou kopen. Want zo zien wij het lichaam. Het onze en dat van elke serieuze atleet : je belangrijkste en kostbaarste bezit. Hoe je het behandelt bepaalt in grote mate wat je er terug uitkrijgt en hoe lang het meegaat.

Daarom sparen we kosten noch moeite om niet alleen de beste producten te sourcen, maar ook alle mogelijke accreditaties te bemachtigen en gewoon geen producten te stockeren die daar niet toe bijdragen.
 
Musculi wpc 80 gold strawberry

Met water gemengd dit keer, was erg lekker 8/10 (voor de mix met water, uiteraard is melk lekkerder), mengde goed!
 
Jammer dat jullie niet zo actief zijn op jullie hoofdtopic.. Geen zin?
 
Jammer dat jullie niet zo actief zijn op jullie hoofdtopic.. Geen zin?

Geen tijd en volk :p Idem voor onze site overigens. Nu de verlofperiodes voorbij zijn en we de nodige ondersteuning krijgen in IT en Marketing in het verloop van deze maand hopen we veel meer consistentie in alles te kunnen leggen, dus ook meer tijd vrijmaken voor DBB.com, en dan hopelijk niet alleen met de typische updates en promoties, maar hopelijk wat participatie van onze kant in het gewone verloop van het forum.

Laat het ons erop houden dat het inderdaad niet de mate van activiteit is die ik (we ?) voor ogen hadden toen we hier mee begonnen.
 
Geen tijd en volk :p Idem voor onze site overigens. Nu de verlofperiodes voorbij zijn en we de nodige ondersteuning krijgen in IT en Marketing in het verloop van deze maand hopen we veel meer consistentie in alles te kunnen leggen, dus ook meer tijd vrijmaken voor DBB.com, en dan hopelijk niet alleen met de typische updates en promoties, maar hopelijk wat participatie van onze kant in het gewone verloop van het forum.

Laat het ons erop houden dat het inderdaad niet de mate van activiteit is die ik (we ?) voor ogen hadden toen we hier mee begonnen.

Begrijpelijk. Was ook niet zozeer een aanval, maar het is zonde om inactiviteit te zien van een boardsponsor, terwijl er toch erg veel te halen valt uit een forum als deze. Zowel voor Musculi als voor ons DBB'ers. Een waardige opvolger van B&F/toevoeging is het in mijn ogen helaas nog niet.

P.S.: Zou er in de toekomst 'opgetreden' kunnen worden tegen azijnzeikers, welke ieder topic vervuilen door gelijk off-topic te gaan? En we weten allemaal wat ik daarmee bedoel.
 
Begrijpelijk. Was ook niet zozeer een aanval, maar het is zonde om inactiviteit te zien van een boardsponsor, terwijl er toch erg veel te halen valt uit een forum als deze. Zowel voor Musculi als voor ons DBB'ers. Een waardige opvolger van B&F/toevoeging is het in mijn ogen helaas nog niet.

Qua producten alvast wel :p Ik zie het ook niet als een aanval, ik besef zelf wel dat er meer uit te halen is, voor ons en voor de leden. We zijn niet enkel een firma die kwaliteit garandeert, we hebben ook een enorme know-how in-house die er nu gewoon niet uit komt, terwijl dat toch een immense troef is. Ik hoop alvast dat dit het keerpunt wordt. Sinds eind Juni is er wat meer autonomie en ruimte, maar het is nu pas dat we ook in de mogelijkheid zijn die volop naar buiten toe te benutten.
 
Ook jammer dat er enkel blogs/artikels geschreven worden door de atleten, waarvan ik ten zeerste betwijfel of jij (Big Cat) er het overal mee eens bent, maar er geen artikels opstaan die door jou geschreven zijn. Met jouw kennis denk ik wel dat dit een serieuze meerwaarde kan zijn toch?
 
Ook jammer dat er enkel blogs/artikels geschreven worden door de atleten, waarvan ik ten zeerste betwijfel of jij (Big Cat) er het overal mee eens bent, maar er geen artikels opstaan die door jou geschreven zijn. Met jouw kennis denk ik wel dat dit een serieuze meerwaarde kan zijn toch?

Die komen er dus hopelijk wel aan. Heb gewoon tot hiertoe nog geen tijd gehad me te bemoeien met dit aspect van de zaak. Een business uit de grond helpen opbouwen vereist helaas veel aandacht op verschillende vlakken. Uiteraard zal ik het niet akkoord zijn met al wat men athleten zeggen, maar dat hoeft ook niet. Veel athleten doen het goed zonder dat ze alles perfect weten, en het is de reis die ze afleggen over de maanden en jaren heen die het boeiend moet maken, en de inzichten die ze daarin kunnen verschaffen. Ik probeer te zien of ik nu een wekelijkse blog met updates kan doen (omtrent musculi, kleine relevante wetenschappelijke stukjes, mss een weerkerende rubriek of twee) en hoop deze week toch minstens één full length artikel af te krijgen, al heb ik weinig inzicht in met welke frequentie ik zulke stukken kan afleveren.
 
Back
Naar boven