AndroidHealthClinic

Tweede Musculi Sample Giveaway (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ralf! Weet hij eens hoe echte eiwitten smaken :)
 
Pleurklaat.
 
Ralf! Weet hij eens hoe echte eiwitten smaken :)

skinnie jij krijgt ook een halve stem van me voor je megabiceps

je bent wel de firezone kampioen van nederland die met piet op televisie kwam
 
Ik heb heel weinig geld mensen hint hint.

steensteen
 
Waarom niet gewoon iedereen de mogelijkheid geven tot 1 sample ipv 5 personen een heleboel samples?
 
Wat een gelul de meeste leden van DBB trainen niet eens.

Zonder ons te willen uitspreken over die statement mag het natuurlijk gezegd worden dat om een smaak te beoordelen je natuurlijk geen profbodybuilder hoeft te zijn :)

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Waarom niet gewoon iedereen de mogelijkheid geven tot 1 sample ipv 5 personen een heleboel samples?

Verzendingskosten en logistiek ;) Mensen zijn ook niet zo geneigd veel tijd of moeite te steken in het winnen van 1 sample :p Als het real life was konden we natuurlijk gewoon de samples uitdelen, en dan was er genoeg voor iedereen.

Misschien een idee voor een Musculi-DBB dag als daar animo voor is ? Bij genoeg interesse kunnen we een aantal seminars inlassen, en workout sessions ?

Voor de mensen die in Juni in Breda zijn op het weekend van de Walters Open/EK WBPF, daar zijn we heel uitdrukkelijk aanwezig en zullen ook staaltjes te verkrijgen zijn ;)
 
Zonder ons te willen uitspreken over die statement mag het natuurlijk gezegd worden dat om een smaak te beoordelen je natuurlijk geen profbodybuilder hoeft te zijn :)

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------



Verzendingskosten en logistiek ;) Mensen zijn ook niet zo geneigd veel tijd of moeite te steken in het winnen van 1 sample :p Als het real life was konden we natuurlijk gewoon de samples uitdelen, en dan was er genoeg voor iedereen.

Misschien een idee voor een Musculi-DBB dag als daar animo voor is ? Bij genoeg interesse kunnen we een aantal seminars inlassen, en workout sessions ?

Voor de mensen die in Juni in Breda zijn op het weekend van de Walters Open/EK WBPF, daar zijn we heel uitdrukkelijk aanwezig en zullen ook staaltjes te verkrijgen zijn ;)

Conan komt binnenkort eens mee strongman trainen bij ons @SMTK, hou de samples maar al klaar dan :D

Jij bent natuurlijk ook altijd welkom !!
 
Zonder ons te willen uitspreken over die statement mag het natuurlijk gezegd worden dat om een smaak te beoordelen je natuurlijk geen profbodybuilder hoeft te zijn :).....
Begrijp ik maar dien ten gevolge hebben deze volgers/lezers ook geen referentiekader die je een goed beeld kunnen geven van de feedback die gegenereerd wordt. :rolleyes:
 
Begrijp ik maar dien ten gevolge hebben deze volgers/lezers ook geen referentiekader die je een goed beeld kunnen geven van de feedback die gegenereerd wordt. :rolleyes:

Maar welke feedback verwacht je dan ? Aan een staaltje kun ga je niet merken hoeveel spiermassa je wint, daarvoor kun je afgaan op het feit dat we proactief labtests laten uitvoeren en die ook publiceren. Staaltjes dienen enkel om de smaak te testen, daarom zijn er ook geen staaltjes van pillen en zo :p

Voor een goed referentiekader zou ik dan eerder refereren naar mensen die wel vaker supplementen kopen, en dus kunnen vergelijken tussen merken, eerder dan iemand die per definitie meer ervaring heeft in de sport maar mss weinig of geen supplementen gebruikt ...

Daarom laten we mensen ook vrij om anderen te nomineren. Wat de reden ook is dat je vertrouwen stelt in iemands oordeel, de bedoeling is dat als je zelf de staaltje misloopt, je op zen minst eerlijk en voor jouw betrouwbare feedback gaat krijgen.
 
Maar welke feedback verwacht je dan ? Aan een staaltje kun ga je niet merken hoeveel spiermassa je wint, daarvoor kun je afgaan op het feit dat we proactief labtests laten uitvoeren en die ook publiceren. Staaltjes dienen enkel om de smaak te testen, daarom zijn er ook geen staaltjes van pillen en zo :p

Voor een goed referentiekader zou ik dan eerder refereren naar mensen die wel vaker supplementen kopen, en dus kunnen vergelijken tussen merken, eerder dan iemand die per definitie meer ervaring heeft in de sport maar mss weinig of geen supplementen gebruikt ...

Daarom laten we mensen ook vrij om anderen te nomineren. Wat de reden ook is dat je vertrouwen stelt in iemands oordeel, de bedoeling is dat als je zelf de staaltje misloopt, je op zen minst eerlijk en voor jouw betrouwbare feedback gaat krijgen.
Het gaat inderdaad vaak om smaak. Smaak blijft sowieso een heel persoonlijk iets. Mensen die veel supps hebben gebruikt zullen daar dan hun mening ten opzichte van andere supps over kunnen geven.
Al ben ik in mijn geval benieuwd naar iemand die de zero lactose probeert die ook daadwerkelijk een intolerantie heeft.
 
Maar welke feedback verwacht je dan ? Aan een staaltje kun ga je niet merken hoeveel spiermassa je wint, daarvoor kun je afgaan op het feit dat we proactief labtests laten uitvoeren en die ook publiceren. Staaltjes dienen enkel om de smaak te testen, daarom zijn er ook geen staaltjes van pillen en zo :p

Voor een goed referentiekader zou ik dan eerder refereren naar mensen die wel vaker supplementen kopen, en dus kunnen vergelijken tussen merken, eerder dan iemand die per definitie meer ervaring heeft in de sport maar mss weinig of geen supplementen gebruikt ...

Daarom laten we mensen ook vrij om anderen te nomineren. Wat de reden ook is dat je vertrouwen stelt in iemands oordeel, de bedoeling is dat als je zelf de staaltje misloopt, je op zen minst eerlijk en voor jouw betrouwbare feedback gaat krijgen.

Is niet de bedoeling van mij om een discussie te starten. Voor de duidelijkheid ik verwacht niks, ik hoop dat jullie dat wel doen. :D
Zoals je zegt wil je feedback over de smaak, dan denk ik de points; blijft het na het shacken goed gemengd of loopt het terug, is het romig of juist slap, is de smaak okay.
En als je geen vergelijk hebt met Whey wat jezelf hebt geprobeert en dus ook verschillende merken is er van een beetje gefundeerde feedback geen spraken. Dat is wat ik bedoel.
En mijn opmerking was dat de meeste hier niet eens trainen laat staan enige ervaring hebben met diverse merken whey en dus geen juist beeld geven.
Dat is ook wat ik bedoel. Misschien nu beter uitgelegd. En als je me nu nog niet begrijpt dan praten we gewoon langs elkaar heen. :D

Wens je veel succes hoor met deze manier van testen. Het is een andere manier van marktverkenning. :thumbs:
 
Back
Naar boven