MuscleMeat

Tweetal mishandelt ambulancepersoneel

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Uitgegeven: 19 november 2006 17:43

KLAZIENAVEEN - De politie heeft twee inwoners uit Klazienaveen aangehouden die ervan worden verdacht in de nacht van zaterdag op zondag twee ambulancemedewerkers te hebben mishandeld en bedreigd. Dat meldde de poltie zondag. Het gaat om een 15-jarige jongen en een 21-jarige man.

De twee medewerkers van UMCG Ambulancezorg gaven in een woning in de Drentse gemeente medische zorg aan een onwel geworden 24-jarige man. De twee verdachten bevonden zich ook in het huis.

Zij bedreigden de hulpverleners en schopten en sloegen hen. Ook werd de ambulance beschadigd.

Bron
 
die moeten ze een paar jaar vastzetten

voorbeeld stellen voor de rest

stelletje malloten
 
Als die mensen ooit een ongeval of zoiets hebben, gewoonweg geen ambulance sturen !. Ze zullen meteen weten wat voor belangrijke job die mensen hebben-doen.
 
De afkomst staat er niet bij, hoe zou dat nou komen? Er is maar een soort mensen die dit doet. Enkeltje naar land van herkomst dus.
 
De afkomst staat er niet bij, hoe zou dat nou komen? Er is maar een soort mensen die dit doet. Enkeltje naar land van herkomst dus.

Geloof je nu echt dat er Belgen in Klazienaveen wonen? :rolleyes:
 
Geloof je nu echt dat er Belgen in Klazienaveen wonen? :rolleyes:
Ik ben gelukkig een Vlaming dus zeg wat je wilt over Belgen, voor mij bestaat België niet. Verder al eens gezien hoe Nederlanders zich gedragen op vakantie? I rest my case :)
 
Hard straffen.
Verwacht maar niet te veel van die straf. Na 1 maand goed gedrag in een van de hotellen in dit land en ze zijn weer op vrije voeten.
 
whahaa phreak.

vraag het me ook af welk ras het is die zoiets doet..
 
stelletje klootzakken zijn het die de rest van hun leven een verbod moeten krijgen op medische hulp
 
Die ambulancebroeders moeten voortaan een naald met wat HIV bij zich dragen voor dat soort typjes.
 
wat een mongolen, laat ze maar een fikse boete betalen en zet ze voor een jaartje of wat vast.
 
kijk dat vind ik nou een goede oplossing :thumbup:
Gewoon bewaking laten meerijden, of misschien zelfverdedigingswapens die verantwoord zijn (spray/shockapp), in ergste gevallen politie laten meerijden. Er moet iig iets gaan gebeuren, dit gebeurd steeds vaker.
 
Back
Naar boven