XXL Nutrition

Twijfel bij evt switchen van trainingschema. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Duif

Cool Novice
Lid geworden
26 mei 2019
Berichten
37
Waardering
7
Lengte
1m81
Massa
70kg
Helleu,

Ik ben dus sinds december 2018 gestart met 2x p/w licht trainen. Sinds maart ben ik 2x full body gaan doen met telkens per maand het aantal reps verlagen en het gewicht te verhogen (zit nu op 3x8). Sinds deze maand ben ik begonnen met bulken. Hoewel ik vooruitgang zie, merk ik nu toch wel dat het zwaar begint te worden. Ik vraag me nu af of het misschien verstandig is om na deze maand over te stappen op stronglift 5x5 ivm sterker en zwaarder willen worden of gewoon full body blijven doen en dan de sets/reps blijven aanpassen.
 
5x5 om sterker te worden ;) daarna kan je altijd fullbody schema gaan volgen,
 
Indien je twee keer per week traint zou ik sowieso fb blijven trainen. Hoe ziet je routine er uit?
 
De bedoeling is om de komende 3 a 4 maand 3x p/w te blijven trainen en dan overstappen naar 4x p/w met een ander schema.

Momenteel is het;

Squat 3x8
Deadlift 3x8

Barbell row 3x8
Bench press 3x8
Pull-up 3x8
Overhead press 3x8
Dips 3x8
Barbell curl 2x8
Calf raises 2x8
Decline sit-ups 3x15
Leg Raise 3x7

Uiteraard progressive overload dmv gewicht/reps te verhogen.

Squat en deadlift wissel ik per week om: ma squat, wo deadlift, vrij squat en dan ma deadlift, wo squat, vrij deadlift.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe een vergelijkbaar schema met bovenstaande. Nu bijna 2 maanden. Ik merk echter dat het toch wel zwaar begint te worden en ik minder/niet meer kan verhogen in gewichten.
Ben dus wel benieuwd naar de comments hier.
 
Reps verlagen en kijken naar een schema als Stronglifts/Greyskull/ander beginner schema.
 
Stronglifts gaat het worden.:thumbup:
 
Stronglifts gaat het worden.:thumbup:
Prima schema zo te zien! Ik heb krachttraining twee jaar geleden ook opgepakt met een soortgelijke schema. Heb als vervolg ook 5x5 SL opgepakt. Met als resultaat hele snelle vooruitgang in kracht. Wens je veel succes! Prima plan
 
Prima schema zo te zien! Ik heb krachttraining twee jaar geleden ook opgepakt met een soortgelijke schema. Heb als vervolg ook 5x5 SL opgepakt. Met als resultaat hele snelle vooruitgang in kracht. Wens je veel succes! Prima plan
Top! Goed om te horen dat het voor jou goed heeft uitgepakt. Ik ben benieuwd de komende tijd. Thnx :thumbup::thumbup:
 
Back
Naar boven