Fitness Seller

Twijfel in test-tren kuur.

Bezoekers in dit topic

Fitness24/7

Novice
Lid geworden
30 jun 2018
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Heb de afgelopen jaren 3 kuurtjes gehad.

- Kuur 1 (cut)
1-6 Winstrol 50mg ed
7-9 Nolvadex 20mg ed

- Kuur 2 (Bulk)
1-4 winstrol 50mg ed
1-10 test-e 500mg ew
13-16 nolvadex 20mg ed

- Kuur 3 (cut)
1-6 winstrol 50mg ed
7-8 winstrol 60mg ed

Nu ben ik erg in twijfel over mijn volgende kuur. Ik ben van plan voor het eerst tren te gaan gebruiken. Heb veel voorbeelden gezien van verschillende kuren met test en tren en heb daardoor besloten een low test, high tren cycle te runnen. Het wordt 1 van de volgende 2 opties:

Optie 1
1-10 250mg test-e EW
1-8 500mg tren-e EW
1-12 500iu hcg E4D
12-13 40mg Nolvadex ED
14 30mg Nolvadex ED
15 20mg Nolvadex ED

Optie 2.

1-14 350mg test-e EW (evt. 250mg E5D)
1-12 500mg tren-e EW (evt. 2x250mg EW)
1-16 500iu hcg E4D
16-17 40mg Nolvadex ED
18 30mg Nolvadex ED
19 20mg Nolvadex ED

EDIT Optie 3.

1-12 test-e +-200mg EW
1-10 tren-e 400mg EW
1-14 hcg 500iu E4D
14-15 nolvadex 40mg ED
16 nolvadex 30mg ED
17 nolvadex 20mg ED

De reden dat ik zo twijfel is omdat ik toch vind dat optie 1 iets aan de korte kant is. Wat dus betekent dat ik nieuwe gear bij moet halen. Omdat ik geen zin heb om halve vials over te houden betekent dit dus dat bij optie 2 de test omhoog gaat. Nu vraag ik mij alleen af of het verstandig is om deze hoeveelheden test en tren te gebruiken bij een eerste tren kuur.

Ik hoop dat jullie uit persoonlijke ervaringen jullie mening kunnen delen en mij kunnen adviseren wat hier het beste te doen.


EDIT: Het doel is gelijk blijven in vetpercentage, of misschien zelfs iets zakken en wat kwaliteits massa erbij te pakken. Aangezien we in het hoogseizoen zitten, pak ik liever niet teveel vocht vasthoudende middelen.

EDIT2: Ondanks dat ik de suggesties van iedereen waardeer, heb ik toch mijn zinnen gezet op het kuren met tren. Tren is naar maanden research toch het beste uit de verf gekomen voor mij en denk dat ik zelf weinig last zal krijgen van de sides. Dus graag de adviesen gericht aan mijn low test-e, high tren-e cycle ^^
 
Laatst bewerkt:
gewoon eten , 184 lang 85 kg zwaar zal natty nog genoeg in het vat zitten. als je toch zou kuren zou ik de tren droppen en eerder 400 deca voor die 15 weken pakken , als je voeding in orde is zal je massa genoeg pakken en redelijk droog staan
 
500mg tren voor een eerste keer:roflol:

Zou gewoon de test op 750 zetten als je écht wilt kuren.

Met 85kg bij 1m84 ben je wel heel licht, of ben je echt ripped?
 
Kan je wel tren afraden voor bulk .
Je kan test deca nemen nr 1 bulk kuur
Of test boldenon is iets milder en verschilt per per persoon hoe je erop gaat.

Of een test only wat hoger doseren tussen de 500-1000mg verschilt ook per persoon hoeveel je aankan/hoe je lichaam er op reageert.
 
Bedankt voor de snelle reacties!

gewoon eten , 184 lang 85 kg zwaar zal natty nog genoeg in het vat zitten. als je toch zou kuren zou ik de tren droppen en eerder 400 deca voor die 15 weken pakken , als je voeding in orde is zal je massa genoeg pakken en redelijk droog staan

Bedankt voor je aanvulling. 1 van de redenen waarom ik voor tren heb gekozen en niet voor een middel als bijvoorbeeld deca, is omdat we toch in het hoogseizoen zitten. Ik heb mensen in mijn omgeving tren zien gebruiken en die kregen hier een harde en droge look van. Mocht mijn vetpercentage toch te snel stijgen, wil ik ook graag de mogelijkheid hebben om over te gaan naar een light cut. Daarnaast ben ik niet echt een fan van het vast houden van vocht. In de winter boeit het me stukken minder, maar zoals ik al zei, we zitten in het hoogseizoen.


500mg tren voor een eerste keer:roflol:

Zou gewoon de test op 750 zetten als je écht wilt kuren.

Met 85kg bij 1m84 ben je wel heel licht, of ben je echt ripped?

Je hebt gelijk. De tren is iets aan de hoge kant. Maar doordat ik de test 2 weken langer door laat lopen, komt het heel ongemakkelijk uit met de hoeveelheden aas in de potjes.
Wat ik eventueel ook zou kunnen doen is ipv 250mg test, 208(?!)mg test runnen waardoor ik op het volgende uitkom:

1-12 test-e +-200mg EW
1-10 tren-e 400mg EW
1-14 hcg 500iu E4D
14-15 nolvadex 40mg ED
16 nolvadex 30mg ED
17 nolvadex 20mg ED

Suggesties?

Ik kom vanaf 62kg. Ben iemand met dunne gewrichten. Smalle polsen, smalle knieën etc. Ik wil niet zeggen dat ik ripped ben, aangezien het een kwestie van perspectief is, maar ik heb wel goede veins op mijn armen en lower abs.

Kan je wel tren afraden voor bulk .
Je kan test deca nemen nr 1 bulk kuur
Of test boldenon is iets milder en verschilt per per persoon hoe je erop gaat.

Of een test only wat hoger doseren tussen de 500-1000mg verschilt ook per persoon hoeveel je aankan/hoe je lichaam er op reageert.

Zoals ik hierboven ook al heb gezegd, we zitten in het hoogseizoen, dus niet echt de optimale tijd voor het vast houden van grote hoeveelheden vocht. En mocht mijn vetpercentage toch te hoog worden, wil ik de mogelijkheid hebben het er weer af te krijgen.

Ik zal mijn doel van deze kuur even bijwerken aangezien deze voor nogal wat onduidelijkheid zorgt over wat ik precies wil.
 
Ik kom van 62kg.. sinds wanneer is je polsomvang een graadmeter om wel of niet met tren te kuren? :dunno:

Overigens, als jij 4 jaar sport en reeds 3 kuren achter de rug hebt, heeft het advies om nog natty verder te gaan helemaal geen zin. Je hebt waarschijnlijk een belabberde basis om op terug te vallen en bent al gewend om met AAS je gains te maken, natty ga jij echt nergens komen ;)

Dus gewoon naar je onderzoek van maanden lekker de tren erin knallen, zeg nu eerlijk eigenlijk twijfel je helemaal niet toch?

Aan je Posts te zien heb je zoals verwacht bar weinig kennis van bijvoorbeeld voeding, dus het is sowieso dweilen met de kraan open, desalniettemin veel succes gewenst.
 
Ik kom van 62kg.. sinds wanneer is je polsomvang een graadmeter om wel of niet met tren te kuren? :dunno:

Overigens, als jij 4 jaar sport en reeds 3 kuren achter de rug hebt, heeft het advies om nog natty verder te gaan helemaal geen zin. Je hebt waarschijnlijk een belabberde basis om op terug te vallen en bent al gewend om met AAS je gains te maken, natty ga jij echt nergens komen ;)

Dus gewoon naar je onderzoek van maanden lekker de tren erin knallen, zeg nu eerlijk eigenlijk twijfel je helemaal niet toch?

Aan je Posts te zien heb je zoals verwacht bar weinig kennis van bijvoorbeeld voeding, dus het is sowieso dweilen met de kraan open, desalniettemin veel succes gewenst.

De reden dat ik over mijn polsomvang begon is om aan te geven dat ik zelf een hele smalle bouw van mezelf heb. Beetje redeneren moet je toch wel kunnen?

Ik ben inderdaad te vroeg begonnen, daar ben ik mij heel goed bewust van.

Ik weet niet hoeveel moeite je hebt met lezen, maar ik heb nooit gezegd dat ik twijfelde of ik tren zou nemen of niet. Ik twijfel over de dosering. Ik weet dat je mij als newbie ziet en je alles denkt beter te weten, maar je bent iets teveel gefocussed op het bashen mijn vriend.

Als jij aan mijn posts kan zien of ik iets van voeding weet lijkt me heel sterk. Als je niks toe te voegen hebt, wees dan gewoon stil jongen. Hier heeft niemand wat aan.
 
Lees je topic titel even terug knurft..

Aan je posts valt op te maken dat je weinig kennis hebt over voeding, je bmr enz. enz.

Wat jij doet is rechtpraten wat krom is, als jij dat redeneren wilt noemen, prima :thumbs:

Lekker verder leven in denial jochie ;)
 
Lees je topic titel even terug knurft..

Aan je posts valt op te maken dat je weinig kennis hebt over voeding, je bmr enz. enz.

Wat jij doet is rechtpraten wat krom is, als jij dat redeneren wilt noemen, prima :thumbs:

Lekker verder leven in denial jochie ;)

Twijfel IN test tren kuur is de titel inderdaad ja.

Ik ben toch wel heel benieuwd hoe je aan mijn posts kan afleiden dat ik niks van voeding weet. Leg mij dat eens even uit.
 
Open maar een topic in de voeding sectie met je vragen, je komt hier toch advies inwinnen over AAS?
 
Open maar een topic in de voeding sectie met je vragen, je komt hier toch advies inwinnen over AAS?

Sorry, maar ik zeg toch heel duidelijk dat ik uitleg wil over hoe jij tot de conclusie komt dat ik niks van voeding weet?
 
Sorry, maar ik zeg toch heel duidelijk dat ik uitleg wil over hoe jij tot de conclusie komt dat ik niks van voeding weet?

Ja je kunt zoveel willen natuurlijk, succes met je tren kuurtje :thumbs:
 
Lekker gaan kuren op test tren succes met je kuur.
Punjub heeft waarsch gelijk je voeding zal wel ruk zijn.
 
Ik vind het jammer dat mensen zo snel tot conclusies komen. Mijn voeding is inderdaad niet 4 jaar lang on point geweest. Maar de afgelopen 1.5 jaar grote stappen mee gemaakt en ik ben er zeker van dat het daar niet aan zal liggen.
 
Lees je topic titel even terug knurft..


Wat jij doet is rechtpraten wat krom is, als jij dat redeneren wilt noemen, prima :thumbs:

Lekker verder leven in denial jochie ;)

Aan je posts valt op te maken dat je weinig kennis hebt over voeding, je bmr enz. enz. , dat was mijn insteek met er zit natty nog genoeg in het vat . dat hij geen basis heeft is ons probleem niet :P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Bedankt voor de snelle reacties!



Bedankt voor je aanvulling. 1 van de redenen waarom ik voor tren heb gekozen en niet voor een middel als bijvoorbeeld deca, is omdat we toch in het hoogseizoen zitten. Ik heb mensen in mijn omgeving tren zien gebruiken en die kregen hier een harde en droge look van. Mocht mijn vetpercentage toch te snel stijgen, wil ik ook graag de mogelijkheid hebben om over te gaan naar een light cut. Daarnaast ben ik niet echt een fan van het vast houden van vocht. In de winter boeit het me stukken minder, maar zoals ik al zei, we zitten in het hoogseizoen.




Je hebt gelijk. De tren is iets aan de hoge kant. Maar doordat ik de test 2 weken langer door laat lopen, komt het heel ongemakkelijk uit met de hoeveelheden aas in de potjes.
Wat ik eventueel ook zou kunnen doen is ipv 250mg test, 208(?!)mg test runnen waardoor ik op het volgende uitkom:

1-12 test-e +-200mg EW
1-10 tren-e 400mg EW
1-14 hcg 500iu E4D
14-15 nolvadex 40mg ED
16 nolvadex 30mg ED
17 nolvadex 20mg ED

Suggesties?

Ik kom vanaf 62kg. Ben iemand met dunne gewrichten. Smalle polsen, smalle knieën etc. Ik wil niet zeggen dat ik ripped ben, aangezien het een kwestie van perspectief is, maar ik heb wel goede veins op mijn armen en lower abs.



Zoals ik hierboven ook al heb gezegd, we zitten in het hoogseizoen, dus niet echt de optimale tijd voor het vast houden van grote hoeveelheden vocht. En mocht mijn vetpercentage toch te hoog worden, wil ik de mogelijkheid hebben het er weer af te krijgen.

Ik zal mijn doel van deze kuur even bijwerken aangezien deze voor nogal wat onduidelijkheid zorgt over wat ik precies wil.
kerel je kunt op deca prima een harde body krijgen , het is vooral voeding gerelateerd .
 
kerel je kunt op deca prima een harde body krijgen , het is vooral voeding gerelateerd .

Oke bedankt voor je advies. Van de dingen die ik over deca had gelezen is dat je er toch wel redelijk wat vocht mee pakt. Tijdens mijn test kuur had ik hier ook aardig last van, dus vandaar dat ik daar een beetje tegenop kijk aangezien dit niet de tijd van het jaar is om met een plofkop rond te lopen :p
 
Oke bedankt voor je advies. Van de dingen die ik over deca had gelezen is dat je er toch wel redelijk wat vocht mee pakt. Tijdens mijn test kuur had ik hier ook aardig last van, dus vandaar dat ik daar een beetje tegenop kijk aangezien dit niet de tijd van het jaar is om met een plofkop rond te lopen :p
vocht raak je kwijt ,gedeelte was ook om je wegwijs in 19 nor te maken tren is namelijk ook een 19 nor en daarbij de meest potente en mogelijk de variant met de meeste mogelijke bijwerkingen . goed overwegen wat je doet mogelijkheden genoeg
 
Aan je posts valt op te maken dat je weinig kennis hebt over voeding, je bmr enz. enz. , dat was mijn insteek met er zit natty nog genoeg in het vat . dat hij geen basis heeft is ons probleem niet :P

Om even terug te komen op het voeding en bmr gedeelte. Ik heb daar het afgelopen jaar toch zeker wel veel tijd in gestoken. Ik heb tijdens de cut in het begin van het jaar elke maand opnieuw mijn bmr berekend, samen met het verbruik buiten het bmr om. Daar bedoel ik mee wat ik verbrand tijdens het fietsen overdag, aangezien ik veel fiets. Wat ik verder nog verbruik tijdens het werken, aangezien ik geen kantoorbaan heb, en tijdens de trainingen. Dit dus elke keer aangepast op het moment dat er iets aanzienlijks veranderde in mijn leefpatroon en/of er weer een maand voorbij was.

Om even een voorbeeld te geven van wat ik bijvoorbeeld vandaag heb gegeten/nog van plan ben te eten en gedaan:

kcals/Vetten/koolhydraten/eiwitten

Ontbijt (08:00)
Havermout 80g
Magere yoghurt 250ml
Gebroken lijnzaad 30g
Banaan 120g
Whey 27g (1 scoop)
769/20/90/50

Na het ontbijt neem ik aan supps:
1x vit D3 3000iu
1x multivit

Gym (09:00)
Preworkout
10g bcaa's
2g taurine

Post workout
-
463.4/12.63/30.75

Lunch (12:30)
3 volkoren boterhammen
40g kipfilet
40g ham
30g ui
2 hele eieren
2 ei eiwitten
6ml bakboter
595/23/48/45.2

Tussendoortje
-
281/9.2/30/17.1

Avondeten 17:30
100g zilvervlies rijst
200g kipfilet
350g broccoli
6ml bakboter
710/11.7/75.3/67.9

Tussendoortje (20:30)
-
120g banaan
384/9.4/52.6/18.7

Bedtime (23:30)
500g magere kwark
295/0.5/27.5/45

Totaal:
3497/86/375/275

De voeding zal vast niet perfect zijn, maar volgens mij zit ik hier niet ver weg van een fatsoenlijke dag eten. Mochten jullie hier nog op of aanmerkingen op hebben, zijn die ook zeker welkom!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven