XXL Nutrition

Twijfel in test-tren kuur.

Bezoekers in dit topic

Oke bedankt voor je advies. Van de dingen die ik over deca had gelezen is dat je er toch wel redelijk wat vocht mee pakt. Tijdens mijn test kuur had ik hier ook aardig last van, dus vandaar dat ik daar een beetje tegenop kijk aangezien dit niet de tijd van het jaar is om met een plofkop rond te lopen :p

Probeer anders npp? Lees toch dat mensen hier minder vocht op vasthouden (wat verder natuurlijk van je voeding afhangt)

Totaal:
3497/86/375/275

Dit is tijdens onderhoud/cut?
 
Oke bedankt voor je advies. Van de dingen die ik over deca had gelezen is dat je er toch wel redelijk wat vocht mee pakt. Tijdens mijn test kuur had ik hier ook aardig last van, dus vandaar dat ik daar een beetje tegenop kijk aangezien dit niet de tijd van het jaar is om met een plofkop rond te lopen :p

Probeer anders npp? Lees toch dat mensen hier minder vocht op vasthouden (wat verder natuurlijk van je voeding afhangt)

Totaal:
3497/86/375/275

Dit is tijdens onderhoud/cut?
 
De reden dat ik zo twijfel is omdat ik toch vind dat optie 1 iets aan de korte kant is. Wat dus betekent dat ik nieuwe gear bij moet halen. Omdat ik geen zin heb om halve vials over te houden betekent dit dus dat bij optie 2 de test omhoog gaat. Nu vraag ik mij alleen af of het verstandig is om deze hoeveelheden test en tren te gebruiken bij een eerste tren kuur.

Ik hoop dat jullie uit persoonlijke ervaringen jullie mening kunnen delen en mij kunnen adviseren wat hier het beste te doen.

EDIT: Het doel is gelijk blijven in vetpercentage, of misschien zelfs iets zakken en wat kwaliteits massa erbij te pakken. Aangezien we in het hoogseizoen zitten, pak ik liever niet teveel vocht vasthoudende middelen.

EDIT2: Ondanks dat ik de suggesties van iedereen waardeer, heb ik toch mijn zinnen gezet op het kuren met tren. Tren is naar maanden research toch het beste uit de verf gekomen voor mij en denk dat ik zelf weinig last zal krijgen van de sides. Dus graag de adviesen gericht aan mijn low test-e, high tren-e cycle ^^

Volgens mij heb je je gear al gekocht, dus je ervan af praten om nu al te beginnen aan tren zal waarschijnlijk geen zin hebben... Naar aanleiding van je voorgaande kuurtjes, zou ik zeker niet aan de tren beginnen. Maargoed, je hebt je keuze al gemaakt.

Je zegt, en ik citeer: "...denk dat ik zelf weinig last zal krijgen van de sides.". Ik weet niet waarop je dit baseert, maar dat is een verkeerde instelling bij tren. Persoonlijk ken ik niemand die geen bijwerking(en) krijgt van tren. Velen die ik ken zijn er ook van af gestapt of nemen nooit meer dan 250mg EW. Je zal op 500mg tren wel iets negatiefs ervaren is mijn ervaring. Hoeft niet alle negatieve bijwerkingen te zijn, maar op zn minst één ervan.

Ik begrijp dat je wil clean bulken (of zelfs recompen). Dit betekent dat je voeding on point moet zijn. Je dieet is niet echt gevarieerd, dus dat kan zeker beter.

Iemand met jouw stats (en dan bedoel ik niet negatief, maar relatief) is 250mg test + 250mg tren EW meer dan voldoende.
 
Volgens mij heb je je gear al gekocht, dus je ervan af praten om nu al te beginnen aan tren zal waarschijnlijk geen zin hebben... Naar aanleiding van je voorgaande kuurtjes, zou ik zeker niet aan de tren beginnen. Maargoed, je hebt je keuze al gemaakt.

Je zegt, en ik citeer: "...denk dat ik zelf weinig last zal krijgen van de sides.". Ik weet niet waarop je dit baseert, maar dat is een verkeerde instelling bij tren. Persoonlijk ken ik niemand die geen bijwerking(en) krijgt van tren. Velen die ik ken zijn er ook van af gestapt of nemen nooit meer dan 250mg EW. Je zal op 500mg tren wel iets negatiefs ervaren is mijn ervaring. Hoeft niet alle negatieve bijwerkingen te zijn, maar op zn minst één ervan.

Ik begrijp dat je wil clean bulken (of zelfs recompen). Dit betekent dat je voeding on point moet zijn. Je dieet is niet echt gevarieerd, dus dat kan zeker beter.


Allereerst, bedankt voor je nuttige tips en onderbouwing daarvan!

Mijn aannames zijn gebasseerd op mensen in mijn omgeving. Je hebt gelijk dat ik daaruit niet kan afleiden of ik lichamelijke bijwerkingen ga krijgen, zoals een gyno, maar de gedragsbijwerkingen zullen denk ik erg mee vallen. Ik ben een rustig persoon van mezelf en mensen in mijn omgeving, met een veel korter lontje, komen de dag ook prima door zonder de 'tren-rage'. Dat ik verwacht er geen last van te krijgen, wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet ben voorbereidt mocht ik wel meerdere bijwerkingen ondervinden.

Iemand met jouw stats (en dan bedoel ik niet negatief, maar relatief) is 250mg test + 250mg tren EW meer dan voldoende.

Ik denk dat je hier nog wel eens gelijk in kan hebben. Ik heb me eerlijk gezegd een beetje blind gestaard op de meest voorkomende cycles. Een 250mg test-e, 250mg tren-e cycle heb ik nog nergens gelezen, maar zou zomaar perfect voor mij kunnen zijn. Al zal ik hem dan wel iets aanpassen aangezien ik de test 2 weken langer door wil laten lopen. dus dan zou ik eerder op

Optie 1
1-12 200mg test-e EW
1-10 250mg tren-e EW
1-14 500iu hcg E4D
14-15 40mg nolvadex
16 30mg nolvadex
17 20mg nolvadex

of
Optie 2
1-10 250mg test-e EW
1-8 300mg tren-e EW
1-12 500iu hcg E4D
12-13 40mg nolvadex
14 30mg nolvadex
15 20mg nolvadex
 
125mg test en 300 Mg Tren. Werkt voor mijzelf beter als er HCG bij zit. anders instant Gyno
 
Back
Naar boven