MuscleMeat

Twijfel over bulk voedingsschema's

Bezoekers in dit topic

jaimykempkes

Novice
Lid geworden
6 mrt 2023
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
81kg
Hallo, ik ben een man van 193cm en 81kg (streefgewicht 92kg) doe nu al 4 jaar aan fitness, alleen nu ben ik van plan om voor het eerst een strak (bulk) voedingsschema te gaan volgen, alleen nu twijfel ik een beetje want ik had een voedingsschema aangevraagd en die rade mij aan (2702 kcal, 167g eiwit, 198g koolhydraten, 130g vet, 33g vezels). Maar nu heb ik dus een calorie counter app gedownload en die raad dan juist weer (3226 kcal) aan... Wat denken jullie dat het beste is voor mij? En hebben jullie misschien ook nog tips wanneer het beste is om te gaan cutten en hoeveel maanden/weken voor de zomer etc.? Of juist niet cutten en doorgaan met bulken tot die 92kg?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen want deze vragen en twijfels bezorgen me echt koppijn.
 
Laatst bewerkt:
Start met het schema of stel zelf wat op. Probeer ongeveer 1 per maand bij te komen. Val je af? 200 kcal / 50 gram koolhydraten erbij. Kom je te veel bij? Dan doe je er wat af.
Een voedingsschema zal altijd mee veranderen met jouw lichaam.

Zou overigens vetten verlagen naar 80 gram en die vrijgekomen kcals aan koolhydraten besteden.
 
Back
Naar boven