MuscleMeat

Twijfel tussen 2 cycles (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AndresI

Novice
Lid geworden
19 mei 2020
Berichten
5
Waardering
3
Lengte
1m75
Vetpercentage
13%
Dag allemaal,

Ik loop al een flinke tijd mijn hersenen te kraken over 2 kuurcycles, de twijfels die ik heb komen met name omdat het ene AAS wel vocht vast houdt en het andere niet, maar worden ze samen gebruikt wat gebeurt er dan? (Bijv mast en Test-e)

Wat kan er bereikt worden met de volgende 2 cycli.

Week 1-8/10 Test-e 400mg
Week 1-8/10 Tren-e 200mg
Week 1-8/10 Mast 200mg

Of

Week 1-8/10 Test-e 300mg
Week 1-8/10 Tren-e 200mg
Week 1-8/10 Deca 300mg

2 weken na laatste inject nolvadex 20 mg per dag voor 3 weken.

Cycli 1 ligt de nadruk meer op droog trainen denk ik, maar de test-e ligt wel hoger dan cycli 2. Dit zijn een paar dingen waardoor ik niet kan beslissen. Ik hoop met jullie ervaring en inzichten tot een keus te kunnen komen.
 
Wat is uberhaupt je kuur verleden?
 
Als je dit soort vragen moet stellen zou ik me eerst maar eens afvragen wat je aan het doen bent.
 
Als je dit soort vragen moet stellen zou ik me eerst maar eens afvragen wat je aan het doen bent.
Informatie inwinnen dat is wat ik aan het doen ben. Wat ik niet heb kunnen vinden vraag ik nu hier.
 
Ga eerst maar eens test only draaien om te kijken hoe je daar op reageert.
Dat is ook een mogelijkheid, dan nog kan het geen kwaad als ik nu wat wijzer wordt voor eventuele kuur in de toekomst.
 
Dat is ook een mogelijkheid, dan nog kan het geen kwaad als ik nu wat wijzer wordt voor eventuele kuur in de toekomst.
Gewoon kennismaken met test als injectable, daarna experimenteren door telkens een nieuw middel te introduceren. Als eerste injectiekuur 3 middelen combineren waaronder tren en/of deca (ook nog eens samen) is echt plat gezegd dom.
Wanneer je zieke sides krijgt heb je bij god geen idee waar het vandaan komt en succes met het oplossen ervan.
 
Gewoon kennismaken met test als injectable, daarna experimenteren door telkens een nieuw middel te introduceren. Als eerste injectiekuur 3 middelen combineren waaronder tren en/of deca (ook nog eens samen) is echt plat gezegd dom.
Wanneer je zieke sides krijgt heb je bij god geen idee waar het vandaan komt en succes met het oplossen ervan.
Daar heb je een goed punt, deze 2 cycli komen als mix in een ampul. En 'gebruiksvriendelijk' om zo maar te zeggen.
 
Zoals je zelf aan aangeeft zal de eerste cycle het best kunnen worden benut voor een droog/strak periode. De tweede cycle is meer om te bulken. Vraag jezelf wat je doel is.
 
Tren en deca niet samen doen..
 
*in zijn geval.
Eerst gewoon test met of tren of deca.
Je geeft hem niet echt een goede reden waarom niet dus zal ik het maar doen.

Tren/Deca is zeer goed te doen. Heb er een aantal jaren geleden ook een cycle mee doorlopen. De kuur zelf kan heel veel opleveren.
Echter dien je er rekening mee te houden dat na een kuur met Test/Tren/Deca het herstel van je eigen produktie lang op zich laat wachten doordat het niet alleen plat legt maar ook nog eens zeer onderdrukt. Zelfs een nakuur zal niet veel helpen. Je sexdrift/libido is na zo'n kuur ook ver te zoeken.
De vraag is, ben je bereid dit te accepteren?
 
Je geeft hem niet echt een goede reden waarom niet dus zal ik het maar doen.

Tren/Deca is zeer goed te doen. Heb er een aantal jaren geleden ook een cycle mee doorlopen. De kuur zelf kan heel veel opleveren.
Echter dien je er rekening mee te houden dat na een kuur met Test/Tren/Deca het herstel van je eigen produktie lang op zich laat wachten doordat het niet alleen plat legt maar ook nog eens zeer onderdrukt. Zelfs een nakuur zal niet veel helpen. Je sexdrift/libido is na zo'n kuur ook ver te zoeken.
De vraag is, ben je bereid dit te accepteren?

??
 
Back
Naar boven