AndroidHealthClinic

Twijfel: Vakantie tussen eerste kuur [Test/HCG]

Bezoekers in dit topic

beastin

Cool Novice
Lid geworden
7 jun 2012
Berichten
126
Waardering
17
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Hey mede bb'ers,
Ik heb de keuze gemaakt om komende zomer te gaan kuren. Eerst ga ik nog op vakantie naar zuid amerika eind mei maar daarna wil ik toch echt gaan starten begin juni.

Enigste kleine probleem is, is dat ik dus een extra vakantie heb geboekt met vrienden (een weekje, donderdag tot donderdag). Midden juli.

Mijn kuurschema heeft sowieso HCG en Test erin zitten, hcg 2 x prikken per week en test 1 x per week. De test zou ik dus in de ochtend kunnen prikken en dan in de avond van de dag dat ik terug kom ook weer. Zo hetzelfde met hcg, alleen mis ik dan 1 x hcg prikken, is dit een grote ramp?

Normaliter als dit kort op elkaar zou zitten zou ik denken van dat ik nog even zou wachten met uberhaupt beginnen, maar dit is van begin juni tot midden juli wat dus 6 weken lang is die ik eigenlijk graag wil gebruiken om te kuren. Op vakantie is er ook een mogelijkheid om te fitnessen dus dat moet ook geen probleem zijn.

Toevallig kom ik zelf vrijdagochtend terug van zuid amerika, zal ik dan dus de eerste week vrijdag zetten, dan de week erop op donderdag en zo iedere week op donderdag blijven prikken zodat ik dus goed uitkom met mijn vakantie?

Spullen meenemen op vakantie denk ik niet eens aan, aangezien het ook maar voor 8 dagen is (do - do)

PS: Heb even grootste belangrijkste vraag dikgedrukt
 
Moet kunnen.
 
Back
Naar boven