MuscleMeat

Twijfel welke pre- en post workoutshake??

Bezoekers in dit topic

Sverre

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 mei 2012
Berichten
408
Waardering
22
Lengte
1m88
Massa
84kg
(edit verwijderd)
 

Bijlagen

  • voedingsschema.xls
    217 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Voor de eiwitten vind ik Essence van Syntrax erg goed. Een eiwit isolaat van snel en traag opneembare eiwitten, klontert niet en goede smaak. Prima voor post-work-out. Alleen zul je dan zelf voor de energie moeten zorgen ---> Gewoon eten na de training;-) Overigens heeft Syntrax ook gecombienerde producten van eiwit+energie. Blijkbaar ook heel erg smakelijk volgens reacties die ik gelezen heb op internet. Wel vrij duur merk. Als je als post-workout ook eiwitten gaat nemen (binnen 30 minuten na einde training is een geod idee), dan zou ik de wey shake die je nu gebruikt, terugbrengen van 2x naar 1x per dag, anders ga je waarschijnlijk onnodig veel eiwitten binnen krijgen. Voor de meesten zal 1x per dag een eiwitshake post-workout genoeg zijn.Meer eiwitten zijn meestal totaal niet nodig, omdat er al genoeg in de veoding zit. Tenzij je vegetarisch eet.
 
Laatst bewerkt:
Train vaak rond 17u (voor het eten) dus dat komt dan idd wel goed om na het trainen te eten! Kan dan als post-workout een whey shake of is dat te veel een half uurtje voor het eten? Of een andere shake?
En wat raden jullie pre-workout aan?
 
Als ik me niet vergis levert whey alleen snelle eiwitten, beste neem je een shake die zowel snel opneembare als trage eiwitten levert, zo worden je spieren niet alleen meteen na de training maar ook nog uren daarna van eiwitten voorzien.

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 15:39 ----------

en een eiwitshake een half uurtje voor het eten...is voor iedereen anders natuurlijk, maar denk als je de shake oplost in 200 ml water, dat je dan nog wel genoeg honger hebt voor het eten daarna.

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 15:41 ----------

pre-workout worden meestal snelle koolhydraten genomen, maar dat moet je andere vragen, ik heb te lage suikerwaarden(hypoglycemie) en moet snelle koolhydraten juist vermijden, dus ik heb me er nooit zo in verdiept. Maar snelle koolhydraten zitten bijvoorbeeld in spaghetti, pasta, wit brood ed
 
Back
Naar boven