AndroidHealthClinic

Twijfel...

Bezoekers in dit topic

Harfst

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
185
Waardering
11
Lengte
1m73
Massa
63kg
Jongens ik zit nu te twijfelen wat ik het best kan doen, ik heb (volgens mij) nu wel een redelijk trainingsschema waar ik nu 1,5 maand ongeveer mee train.

Dag #1
Benen.
Leg Press 4x8
Squat 5x5
Barbbel Calf Raise (Smith) 4x10
Rotarty Calf 4x10

Schouders
Military Press 3x8
Rear Lateral Raises 3x8
Side Raises 3x8

Dag #2
Borst
Bench Press 3x10 2x5
Inciline Dumbbel Press 3x10
Flyes 3x10

Tricep
Dippen 4x8
Overhead Extensions 4x8
Tricep Pulldown 3x10

Dag #3
Rug
Chins 4x8
Deadlift 5x5
BOR 4x8
Lat Pulldown 4x8
Shrugs 3x10

Bicep
Dumbbel Curls 4x10
Preacher Curls 4x8

Buik doe ik om de (trainings)dag.

Zal ik nu dit schema aanhouden (wat me eigenlijk wel bevalt) of kan ik beter meteen over stappen naar Rippetoe dat ik dat nog een paar maanden ga proberen
 
Je moet niet twijfelen kerel, gewoon doen wat voor jou het beste voelt. Iedereen reageert anders op ieder trainings schema.
 
Prima schema hoor niks mis mee. Alleen ben ik een voorstander van een aparte benen dag zodat je die ook met de volle 100% kan afbeulen.

Nee zolang je je hierbij prima voelt gewoon volhouden. Af en toe wat variëren in oefeningen/reps/sets en groeien zul je :thumbs:
Mits je voeding goed zit natuurlijk
 
O jongen trainingschemas zijn zo overrated. Doe je nou al die oefeningen week in week uit? Moet er niet aan denken. Zou me net een robot voelen die precies zijn schema uitvoert.

Pak gewoon dezelfde spiergroepen per dag zoals je nu doet, en doe per grote spiergroep tussen 16 en 20 sets en per kleine spiergroep tussen 6 en 12 sets. En doe elke week andere oefeningen ipv monotoon bezig zijn elke training.

Je schema ziet er goed uit,daar niet van.
 
Laatst bewerkt:
hij lijkt wel een beetje op mijn schema
vindt hem goed
 
oh ik vind het helemaal niet erg om steeds hetzelfde te doen , maarja zodra het gaat vervelen ja dan zou ik toch wat meer variëren.

Benen sloop ik nu naar mijn gevoel wel goed genoeg, maar me benen lopen volgens mij aardig voor op me bovenlichaam (daar moet heel wat aan gewerkt worden).
Nee dat komt niet omdat ik gevoetbalt heb maar rugby waar ik op zat heb me benen toch wel maatje groter gemaakt.

Me eten is denk ik wel goed, een echte eetschema gaat niets worden denk ik.
Ik eet nu wel ongeveer 3x zoveel als wat ik eerst deed en nu veel minder snoep en snacks enzo :D
Me cola verbruik van een fles per dag is veranderd naar (minimaal) 2 liter melk op een dag, dus ik denk dat het allemaal wel de goede kant op gaat.

Wel moet ik nog even kijken wat voor supplementen ik moet gaan halen, zowieso Whey-shake en voor de rest moet ik nog even goed alles doorlezen
 
Back
Naar boven