AndroidHealthClinic

Twijfel

Bezoekers in dit topic

chestjr

Cool Novice
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
31
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
95kg
Ik ben erg aan het twijfelen over mijn training split..
Ik wil graag een van deze twee splits doen, maar ik kom er niet echt uit. Misschien wat advies?

Chest Tri
Back Bi
Legs shoulders
of
Chest Back
Legs
Shoulder arms

Doel is massa kweken.
De splits doe ik 3d on 1d off en dna weer knallen (7daags)
 
Als je 3 days on 1 day off wilt doen zou ik gaan voor een pull push legs split. Dan heb je weinig overlappende spiergroepen.
Upper Lower rust herhaal werkt ook super goed!
 
Maakt niet uit, zijn beide vrij ruk.
 
Ik heb 4 maanden ppl gedaan 6d on 1d off maar ik raakte altijd in de war met waar ik op moest focusen kwa massa oefeningen. Bijvoorbeeld op push day, moet ik dan 2 massa oefeningen voor chest doen of 2 voor schouders?
 
Ik heb 4 maanden ppl gedaan 6d on 1d off maar ik raakte altijd in de war met waar ik op moest focusen kwa massa oefeningen. Bijvoorbeeld op push day, moet ik dan 2 massa oefeningen voor chest doen of 2 voor schouders?
Pak dan de ene push dag zware bench gericht op kracht en de andere push dag overhead press gericht op kracht. En op de zware bench dag je overhead press/andere press op hogere reps en op zware ohp dag je bench op wat hogere reps.
 
Pak dan de ene push dag zware bench gericht op kracht en de andere push dag overhead press gericht op kracht. En op de zware bench dag je overhead press/andere press op hogere reps en op zware ohp dag je bench op wat hogere reps.
Duidelijk man! Bedankt.
 
Push, pull & legs zou ik doen. Legs sowieso los pakken, zie niet hoe je benen + kuiten nog met schouder kan combineren. Kan amper meer lopen als ik benen heb getraind. Vraag me af hoe je dan nog staand ohp gaat doen.
 
Back
Naar boven