MuscleMeat

Twijfel

Bezoekers in dit topic

Thom12345

Novice
Lid geworden
23 dec 2020
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
72kg
Mijn doel is altijd geweest om professioneel te sporten.Ik boks nu rond de 3 jaar en train als een topatleet. Dagelijks conditie kracht en techniekwerk. Helaas wordt mij niet de mogelijkheid geboden om naar de top van boksen te gaan en gaat ook niet gebeuren. ook ben ik erachter gekomen dat ik basketbal een veel leukere sport vind dan boksen maar is vrijwel onmogelijk om daar pro in te gaan want ben 1.75meter. Dus ik weet niet precies wat ik nu moet doen, omdat ik langzaam al mijn motivatie verlies voor boksen, omdat het niet lukt.
 
Probeer het als een hobby te zien, niet als een eventueel toekomstige job.
word het dit om de een of andere reden toch is het heel mooi,
En doe gewoon wat je graag doet,
 
Probeer het als een hobby te zien, niet als een eventueel toekomstige job.
word het dit om de een of andere reden toch is het heel mooi,
En doe gewoon wat je graag doet,
Maar ik heb voorderest weinig interesse en het is mijn droom om professioneel te sporten, dus wil daarom alles eraan doen om dat te bereiken
 
Maar ik heb voorderest weinig interesse en het is mijn droom om professioneel te sporten, dus wil daarom alles eraan doen om dat te bereiken
Je bent nog redelijk jong of niet?
Helemaal niets mis met voor je doelen te gaan en hier hard voor te werken, maar weet dat als het niet lukt, je wel andere dingen vind waar je interesse ligt.
 
Je bent nog redelijk jong of niet?
Helemaal niets mis met voor je doelen te gaan en hier hard voor te werken, maar weet dat als het niet lukt, je wel andere dingen vind waar je interesse ligt.
Ja ben net 16 jaar.
 
Mooi doel, maar houd iets achter de hand. Is voor 99% vd sporters niet haalbaar.
 
Ja maar ik twijfel dus of ik het als hobby moet doen of echt alles moet geven. Want misschien loop ik anders een kans mis, of ik verspil juist me tijd.
 
Ga er gewoon voor als dat is wat jij wil, maar laat bv niet je school/studie er voor vallen. Als het echt de goede kant op gaat is er bij veel studies wel een topsportregeling. Het is niet het een of het ander.
 
En me coach geeft me niet de optie om vaker te sparren etc.
Dan stel ik voor om van je sport je beroep te maken bevoorbeeld boks leraar kan je op je eigen privé lessen geven etc doe er nog een diploma voeding bij en je bent vertrokke
 
En me coach geeft me niet de optie om vaker te sparren etc.
Heeft t nog wat met corona te maken?
Hij zal mogelijk meer mensen trainen?
Dan is t in deze tijd plannen... en mogelijk is t ook daardoor...
 
En me coach geeft me niet de optie om vaker te sparren etc.
Kan het mss interessant zijn om eens met wat andere coaches contact te leggen? Uitzoeken hoe zij je traject en potentieel inschatten. Er kan kan ook gewoon sprake zijn van een mis-match tussen jou en je coach.
 
Ja maar ik twijfel dus of ik het als hobby moet doen of echt alles moet geven. Want misschien loop ik anders een kans mis, of ik verspil juist me tijd.
Als je 16 bent en niet al op het hoogste niveau traint/wedstrijden draait, ga je de top niet meer bereiken.
Niet erg, want topsport is voor 99% van de mensen niet weggelegd.
 
Kan het mss interessant zijn om eens met wat andere coaches contact te leggen? Uitzoeken hoe zij je traject en potentieel inschatten. Er kan kan ook gewoon sprake zijn van een mis-match tussen jou en je coach.
Doe zelf kickboks en je weet snel genoeg of je talent ervoor hebt of niet, hij kan altijd verbeteren maar je hebt het of je hebt het niet, zelf ben ik niet supergoed maar met wat training en motivatie kan je ver komen
 
Ja ben net 16 jaar.
Dan heb je toch nog 2 jaar lengte groei te goed. En een goede center forward hoeft niet lang te zijn, toch ?

En verder, gewoon doen wat je leuk vind, als je het leuk vind wordt je er vanzelf beter in, omdat je het vaak doet.
 
Back
Naar boven