XXL Nutrition

Twijfelend.. leangains

Bezoekers in dit topic

Jantjevd

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
42
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
99kg
Beste manne,

Nu een aantal maanden 5x5 en tevreden.(al een keer over gepost)
Toch redelijk buikje gekregen dus wil beetje gaan cutten.

Hiervoor met cutten ging ik ook boksen en ipv 3x per week 4 a 5x per week trainen met alles erop en eraan. Toch heb ik me redelijk verdiept laatste tijd in leangains.com maar ook in crossfit en Hiit Dit heeft wat twijfels bij me gebracht.

Aangezien crossfit toch wel op redelijk veel herhalingen is gebaseerd mar wel de goede oefeningen, spreekt leangains het weer een beetje tegen. Dus aan jullie de vraag what to do. het heuvel is het volgende:

Wordt het: Ma:Ub (en dan 5x5)+hiit
DI: Lb (en dan 5x5)
Wo: Rust
Do: Boksen/crossfit
Vr: Rust
ZA: Boksen/crosffit
ZO: Rust

Kan het geen last als je bij deze MP en BP op dezelfde dag pakt? Is het verstandig om Hiit te doen na die UB dag? denk dat je met Lb beter kan overslaan:), en kan het geen last om de ene helft van de week 5hh te doen en de andere helft crossfit methode

Of wordt het: traditioneel 5x5 schema ma/wo/vr gevolgt door elke trainingsdag met Hiitt?

Me belangrijkste doel is spier/krachtbehoud en vp weer naar 12%.
Na een week of 10 wil ik gaan starten met IF
 
Any1?
 
over leangains kun je hier heel veel vinden als je zoekt op intermittend fasting (IF).


Die manier van eten werkt prima voor de één en niet zo lekker voor de ander. Proberen dus.
Op Leangains.com wodrt ook veel geschreven over de compound oefeningen. Daar zouden ze niet blij zijn met je schema omdat zelfs een beetje cardio al niet goed is volgens die site.

Wil je IF proberen om te cutten? _Prima! Wil je helemaal leangains gaan? Dan ga je gewoon drie keer per week knallen met de grote oefeningen en doe je verder niks
 
Back
Naar boven