Fitness Seller

Twijfels over fatburners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yum

Cool Novice
Lid geworden
23 feb 2015
Berichten
39
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Ik twijfel al een tijdje tussen 3 verschillende producten voor tijdens mijn cut voor een extra zetje bij het sporten en mijn dieet. Ik wil proberen onder de 10% lichaamsvet te komen. Ik twijfel tussen de volgende 3 producten: Animal Cuts, Oxy Elite Pro of een van de vele ECA stacks. Wat raden jullie aan en hebben jullie eventueel ervaringen met 1 van de 3? Ben nu al een tijdje aan het twijfelen maar vind het moeilijk om de juiste keuze te maken. Info: 1.88m, 88 kilo, 12% lichaamsvet
 
Als je een fatburner wilt die werkt zou ik voor de ECA stack gaan.
 
Ik vond Ripped een prettige vetburner, ECA is ook goed maar niet legaal te verkrijgen.
 
EC/ECA, Ripped of ééntje met een "rustige" werking die van XXL.
 
Die steroiden shop....daar zou ik persoonlijk niet durven te halen.
Ik zal ff kijken hoeveel T5 kost als je wil, weet niet welke omgeving je woont, want in mijn gym valt alles te regelen :P
Van juice tot melanotan LoL
 
zorgt eca stack ook voor vetverbranding als je niets doet? of kan ik daar beter andere vetverbranders voor nemen. Ik bedoel meer 1 die op de achtergrond zn werk doet
 
T5 of clen
 
Mijn moeder zegt altijd, bij twijfel niet doen ;)
 
legale fatburners moet je je geld niet aan verspillen. en yum, een clen, eca of weet ik het wat doen te allen tijden wat.. je hartslag en lichaamstemp stijgt, de gevolgen kan je dan zelf wel invullen
 
Back
Naar boven