XXL Nutrition

Twintiger mengde vloeibare drugs met gootsteenontstopper (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

salieri

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
4.500
Waardering
166
Twintiger mengde vloeibare drugs met gootsteenontstopper
ANTWERPEN

De Antwerpse strafrechter veroordeelde donderdag Wesley T. (21) uit Merksem tot de maximale werkstraf van 600 uren omdat hij vloeibare drugs met gootsteenontstopper fabriceerde. Mocht hij die niet willen of kunnen uitvoeren binnen het jaar, dan wordt die alternatieve straf omgezet in 37 maanden effectieve cel, waardoor hij onder de hoede van de Strafuitvoeringsrechtbank valt. De openbaar aanklager had vijf jaar cel en 8.250 euro boete gevorderd.

Wesley werd op 22 januari opgepakt in de buurt van het spoorwegstation van Mechelen. Zijn zenuwachtig gedrag was agenten opgevallen. Hij had er net van een dealer speed gekocht.

Geen cadeau

In het verleden had hij al eens een jaar gekregen voor drugsfeiten, maar hij was hervallen. Om zijn rekeningen uit het rood te halen, begon hij dan vals geld te maken. Ook daar werd hij mee betrapt en hij werd veroordeeld tot één jaar cel.

Het mocht niet baten. Na zijn vrijlating zocht hij naar nieuwe uitdagingen. Hij kocht op internet een lading GBL, een grondstof voor de vloeibare drug GHB. Hij experimenteerde door er gootsteenontstopper aan toe te voegen om het daarna te verkopen. Het OM tilde zwaar aan de feiten en eiste vijf jaar cel.

Zijn advocaat Walter Damen pleitte voor een fikse werkstraf. “Als hij werkt en op het rechte pad geraakt, kan hij zijn verleden laten rusten.” Damen kreeg zijn zin, maar 600 uren gratis werken buiten de uren kan ook geen cadeau genoemd worden, met als zwaard van Damocles het alternatief van 37 maanden cel. Eigenlijk is 300 uren de maximumstraf, maar bij recidivisten kan die verdubbeld worden.


HAHAHAHAHA :D
 
Hij kan misschien gootstenen gaan ontstoppen als werkstraf?
 
Het gaat hier dus wel over een DBB lid :p

Amateurs mengen altijd wel de GBL met gootsteenontstopper, dit is nu niet zo'n erg omdat het normaler wijze volledig oplost.

Verder is er aan toe te voegen dat ik het sterk betwijfel dat het zenuwachtig gedrag hun de das heeft om gedaan. Die politie stond er duidelijk met een reden van voorafaan. En volgens mij volgde ze onze twintiger !!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Wesley T. = MeDieViL ?

hij zal dit graag hebben :rolleyes:
 
600 uur (15 weken van 40 uur) of 37 maanden ..... damn, da's wel een verschil zeg.
 
Het staat gewoon in de krant hoor .. Ale op het internet, dan is helemaal niets geheim aan junkie :)

en ik noem geen namen :D
 
mkay daarom dat die allemaal rare posts maakte deze nacht :p
 
Hoi

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Het gaat hier dus wel over een DBB lid :p

Amateurs mengen altijd wel de GBL met gootsteenontstopper, dit is nu niet zo'n erg omdat het normaler wijze volledig oplost.

Verder is er aan toe te voegen dat ik het sterk betwijfel dat het zenuwachtig gedrag hun de das heeft om gedaan. Die politie stond er duidelijk met een reden van voorafaan. En volgens mij volgde ze onze twintiger !!!!!!
ze zijn mij gwn toevallig gaan volgen omdat ik volgens hun nerveus deed. zou geen enkele andere reden weten waarom ze mij zouden volgen.
 
om eiste 5 jaar cel, is ook wel overdreven eigenlijk voor het misdrijf, kunt beter een bank gaan overvallen dan
 
om eiste 5 jaar cel, is ook wel overdreven eigenlijk voor het misdrijf, kunt beter een bank gaan overvallen dan
GHB aanmaken is voor hun de ergste drugsmisdaad dat je kan doen, ze vinden het nog veel erger dan heroine etc...

maar goed dat ik een topadvocaat had (die komt regelmatig opt nieuws ook)
 
hahahahaha bro wat ben je ook een ezel.

Paar keer achter elkaar gepakt...what the ****.

Anyway, toch respect dat je het systeem probeert te naaien door op geheel eigen wijze aan je geld te komen.

Crimineel zijn is alleen niet voor iedereen weggelegd, jij hebt zoveel pech dat je beter een k*tbaantje kan zoeken.
 
hahahahaha bro wat ben je ook een ezel.

Paar keer achter elkaar gepakt...what the ****.

Anyway, toch respect dat je het systeem probeert te naaien door op geheel eigen wijze aan je geld te komen.

Crimineel zijn is alleen niet voor iedereen weggelegd, jij hebt zoveel pech dat je beter een k*tbaantje kan zoeken.
ik was altijd gwn met te kleine zaken bezig, eigenlijk nix mee te verdienen en teveel risico, maar geen zin om hogerop te gaan, geen zin om nog eens in de gevangenis te vliegen
 
Hoe zijn ze achter dat GHB-verhaal gekomen?
 
Hoi

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

ze zijn mij gwn toevallig gaan volgen omdat ik volgens hun nerveus deed. zou geen enkele andere reden weten waarom ze mij zouden volgen.

Als je zag hoe snel dat de assistentie er was toen ik wou gaan lopen, moesten ze daar toch aan het wachten geweest zijn. :p
 
Wtf lol, en vals geld maken? Waar ben jij allemaal mee bezig? Zo leer je nog eens wat over de echte persoon achter de avatar :roflol: Ga je nu definitief het rechte pad op?
 
Hoe zijn ze achter dat GHB-verhaal gekomen?
omdat ik speed ging hale bij iemand int station, en daar hadden ze dat dus via de kamera gezien, huiszoeking en daar nog een klein beetje overscho!GHB zitten
 
omdat ik speed ging hale bij iemand int station, en daar hadden ze dat dus via de kamera gezien, huiszoeking en daar nog een klein beetje overscho!GHB zitten

en die iemand was Salieri ? :D
 
hoi :D

--

Bij mij hebben ze ook huiszoeking gedaan en ik heb ondertussen mijn laptop, kussen, gsm, spuiten etc allemaal nog niet terug !

Die spuiten waren voor vitamine B12 en natuurlijk werd ik nog bestempeld voor een hero gebruiker ook -_-
 
was kik der eerst tege die flikke bezig dak da van ne marokaan had gekocht terwijl alles op tape stond :roflol: daarna hebbek over die speed bekend want daarover liegen zou toch nietmand van ons 2 kunnen helpen. mja hebbe die ****ers van mechele toch nog een huiszoeking gedaan, de klootzakken
 
Back
Naar boven