AndroidHealthClinic

Breaking News TWITTERACTIE! Maak kans op 1 vd 5 potten Protein Perfection Mix!!

Bezoekers in dit topic

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
27.140
Waardering
704
Beste,

Bij deze wederom een actie, maak kans op één van de vijf Protein Perfection Mix potten van 1800gram (64 shakes). Hiervoor dien je te beschikken over een twitter-account. Volg ons op twitter door naar http://twitter.com/bodyenfitshopnl te gaan en vervolgens op de button follow te klikken. Tweet vervolgens naar @BodyEnFitshopNL waarom iedereen bij Body En Fitshop zou moeten bestellen. De vijf beste, meest orginele tweets worden door ons gekozen en winnen een pot Protein Pefection Mix.

Deze actie loopt tot 31 augustus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met vriendelijke groet,
Vincent
Body En Fitshop

Word ook lid van onze hyve!
 
Heb geen Twitter en win toch niet.. Ben niet creatief genoeg :(
Wel hebben jullie leuke acties de laatste tijd, top!
 
Ik heb helaas ook geen Twitter, wel facebook. ;) Voor diegene die meedoen wens ik hun veel succes en wederom een top actie van B&F. :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Jullie zijn echt goed bezig zeg!
 
:( ! Ik heb geen twitter, maar ben dik jaloers op de toekomstige winnaars
 
Net ff oud account paswoord achterhaald en meteen gefollowed:P

Is een foto nodig? of kan ik gewoon dat ei laten staan?

En krijg ik pm op twitter of maak je in dit topic de 5 winnende zinnen bekend?
 
Laatst bewerkt:
Direct maar even meegedaan :P

Trouwens, leuke acties inderdaad!
 
Laatst bewerkt:
Follow!

Groeien doe je met Protein Perfection Mix van Body En Fit shop, de beste eiwit op de markt zonder puisten op je kop. @BodyEnFitshopNL

https://twitter.com/#!/raym89
 
Follow :)

@ThomasW90 ;)
 
Moet het allemaal rijmen ofzo?:P Nja, mag de beste winnen.
 
JIj wel, en je moet minstens 200 tekens gebruiken

- Rijst gaat nooooit winnen -
 
LoL, tjah :) dan kun jij dus niet meedoen ..
 
Uit verveling een Twitter account aangemaakt... en toch maar meegedaan aan deze actie, want ik wil winnuh! :D

Ik kom er net achter dat je maar maximaal 140 tekens mag gebruiken, tja dat is helemaal niks. Dan doe ik het maar in gedeeltes. :(

Deze is het:

Body & Fitshop is niet alleen de beste, qua prijs, kwaliteit en nog maar niet te spreken over hun service. Ze weten immers wat ze doen en geven hun concurrenten van katoen. :cool: Zij weten wat de klanten willen, en geven wat zij willen.
Het gaat echter nog verder dan dat, door kortingsacties, cadeaus en zelfs gratis supplementen weg te geven. Ik weet niet meer wat ik hiervan moet denken, omdat zij mij zoveel moois schenken.

Dus wees geen dief van je eigen portemonnee en bestel daarom snel, op www.bodyenfitshop.nl!
 
Laatst bewerkt:
In december vragen alle vrouwtjes zeker ook of jij hun sinterklaas gedichten kan maken? Right >?
 
Geen twitter..
 
No twitter :(
 
Het is dat ik geen twitter heb, anders had ik wel meegedaan.
 
Back
Naar boven