AndroidHealthClinic

Tymen's Contest Log!

Bezoekers in dit topic

Wanneer moeten de foto's gepost worden?
 
voor 31 juli moeten ze zijn opgestuurd dacht ik - sounds good so far, nu wachten op je update
 

Goed gedaan hoor :D ik ben benieuwd naar je eindfoto's, ik neem vandaag nog een bord met brocolli.. salade met appelazijn en knoflook!!!

Succes man, ik ben erg benieuwd :)

Rijst of aardappelen, mening? Kan volkoren rijst ook of is dat af te raden vanwege de vezels?

Get them Tymen!

Wanneer moeten de foto's gepost worden?

voor 31 juli moeten ze zijn opgestuurd dacht ik - sounds good so far, nu wachten op je update

zo gasten shoot zit er op en ik kan zeggen ik ben SUPER trots op mij zelf! echt heel erg tevreden met mijn resultaat. nooit had ik gedaht dat ik dit zou halen, echt nooit! maar ik heb het geflikt!



ik wil dit sowieso nog even kwijt voordat ik de foto's post.

deze contest gaat over wie het meeste heeft verzet in de contest tijd en niet voor de tijd.
ik kan helaas niet mee draaien met de grote jongens. daarvoor schiet echt in massa te kort. maar waar ik wel in mee kan draaien is toewijding, inzet, doorzettingsvermogen etc. ik wil jullie daarom vragen om 2x na te denken voordat je gaat voten. het is niet dat ik de "grote" jongens het niet gun, ik gun het ze echt van harte. ik geloof dat veel contest leden hun het zwart voor de ogen hebben gewerkt en gegeten. en dat is wat telt in deze contest!!!!

anyway ik wil iedereen van harte bedanken voor de steun en advies die jullie me hebben gegeven. zonder jullie had ik dit resultaat nooit behaald! ik kan zowat janken van trots en geluk!


---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 17:19 ----------

n32kno.jpg


2d9tx1s.jpg

deze pics zijn geschoten mijn mobiel door mn gf na de shoot zonder extra belichting.
 
Laatst bewerkt:
Heb een kleine previeuw gezien:D en het is echt niceeeee!!:D:D

bodybuilding gaat niet alleen over mass, verhoudingen, inzet etc zijn veel belangrijker. En dat heb je allemaal;)



You got my respect en vote boy:D
 
Nice Tymen! Een mooie stem van mij is ook te verwachten!
 
Previeuw boven verwachting, lokking good ouwe, nice!
Ben benieuwd naar de rest van je pics.;)
 
Gogo tymen, als ik dit zie krijg ik ook weer hoop dat ik wat massa kan behouden op flex :D
 
Je armen, schouders en de lijnen op je benen zijn echt nice ouwe! Ben benieuwd!
 
Wow dat ziet er zeker goed uit, je taille is ook ontzettend dun! We wachten met smart op de rest van je pics! Mijn stem krijg je trouwens ook :), omdat je ondanks waar wij het over hadden in pm een tijd geleden, toch bewijst mentaal heel sterk te zijn, en echt voor je doel te gaan en het behalen ervan. Niet alleen fysiek is het zwaar, maar zeker ook mentaal! Respect :)
 
Hahahaha teeeeeeeeeeeering gast, respect respect. Je hebt echt het volste recht om trots te zijn! Well done! :D
 
Je staat goed droog, Tymen! Respect! :thumb:
 
Heb een kleine previeuw gezien:D en het is echt niceeeee!!:D:D

bodybuilding gaat niet alleen over mass, verhoudingen, inzet etc zijn veel belangrijker. En dat heb je allemaal;)



You got my respect en vote boy:D

Nice Tymen! Een mooie stem van mij is ook te verwachten!

Previeuw boven verwachting, lokking good ouwe, nice!
Ben benieuwd naar de rest van je pics.;)

Gogo tymen, als ik dit zie krijg ik ook weer hoop dat ik wat massa kan behouden op flex :D

Je armen, schouders en de lijnen op je benen zijn echt nice ouwe! Ben benieuwd!

Wow dat ziet er zeker goed uit, je taille is ook ontzettend dun! We wachten met smart op de rest van je pics! Mijn stem krijg je trouwens ook :), omdat je ondanks waar wij het over hadden in pm een tijd geleden, toch bewijst mentaal heel sterk te zijn, en echt voor je doel te gaan en het behalen ervan. Niet alleen fysiek is het zwaar, maar zeker ook mentaal! Respect :)

Hahahaha teeeeeeeeeeeering gast, respect respect. Je hebt echt het volste recht om trots te zijn! Well done! :D

Je staat goed droog, Tymen! Respect! :thumb:


thanx voor alle goede reacties!!

gisteren avond eerst met mn vriendin naar de mcdonnalds geweest en daar ff lekker gejunkt!
daarna had ik een verjaardag en daar heb ik nogmaals een shoarma schotel naar binnen gewerkt en een paar pijpjes bier. feel good man. vandaag weer een beetje mijn oude voedingspatroon weer proberen op te pakken.

foto's komen eraan.
 
Heel knap gedaan hoor! Je ziet er goed droog uit en mooie spiermassa! ben benieuwd naar al je foto's
 
Ziet er goed uit Tymen!
Nu goed op je voeding blijven letten en lekker clean bulken!
En wat je roept ben ik het helemaal mee eens hoor.
Daarom vindt ik het leuker om te zien waar iemand vandaan komt en waar hij nu staat, oftewel progressie.
Je mag zeker trots op jezelf zijn!!
 
Heel goed gedaan man, je ziet er echt enorm droog uit!
 
nu een kleine preview van de shoot.

dit is een funfoto, dus niet echt een kwaliteitje hhahaha

t5silu.jpg
 
Heb de pics gezien van Tymen, zien er goed uit!
 
Ziet er goed uit ouwe, ben benieuwd naar de pics!
 
Back
Naar boven