Fitness Seller

Tymen's Contest Log!

Bezoekers in dit topic

ziet er goed uit kerel , ik ben even tevreden als jij heb dit jaar enorme progressie gemaakt , ben wel niet zo droog als jij maar heb ook hele andere bouw.

Stuur mijn collage morgen, succes Tymen ;)
 
Erg netjes man, je hebt er hard voor gewerkt en het heeft duidelijk zijn vruchten afgewerkt! Hopelijk kan je deze discipline nog een lange tijd vasthouden, tot volgende week!:D
 
When i get this feeling, i need



Tymen healiiinngggg
 
well done bro!
enjoy the contest!

wat zijn je plannen komend jaar, waar wil je naar toe werken, trainschema/voedingsschema?

Succes man ;)
 
Ziet er goed uit ouwe, ben benieuwd naar de pics!

ziet er goed uit kerel , ik ben even tevreden als jij heb dit jaar enorme progressie gemaakt , ben wel niet zo droog als jij maar heb ook hele andere bouw.

Stuur mijn collage morgen, succes Tymen ;)

Erg netjes man, je hebt er hard voor gewerkt en het heeft duidelijk zijn vruchten afgewerkt! Hopelijk kan je deze discipline nog een lange tijd vasthouden, tot volgende week!:D

Heel nice, mijn respect en stem heb je iig ;)

When i get this feeling, i need



Tymen healiiinngggg

dank dank mannen! we zullen zien hoe het gaat met de voting he.

well done bro!
enjoy the contest!

wat zijn je plannen komend jaar, waar wil je naar toe werken, trainschema/voedingsschema?

Succes man ;)

thanx :) ik heb nu een wedstrijd ambitie, en daar wil ik nu ook naar toe werken. dan ik heb ik nog een jaar en iets meer om me voor te bereiden op de Flex Cup. lijkt me een ideale wedstrijd om mee te starten. ook leuk omdat er meerder leden zijn die ik ken die volgend jaar ook mee willen gaan draaien.

dus aankomende jaar word eerst lekker cleanbulken en wat aan mijn kuiten hams en upperchest gaan doen. ik moet zeggen dat mijn quads goed zijn bijgetrokken op een upper lower 4xpw. alleen kuiten ga ik gewoon 2-3 keer per week doen. moet gewoon.

jij ook nog succes met de contest!
 
Zou vet zijn als je naar een wedstrijd toe gaat werken baas. Moet je idd wel wat voor die kuiten fixen, anders ga je daarop plat. Aan je UB zal t niet liggen en qua gewichtsklasse zie je dr zwaarder uit dan je bent dus dat werkt in je voordeel ;)
 
Ga nou eens weg met je upper/lower schema's :p
Wiel is al uitgevonden hoor.

Hoop je volgend jaar snoeihard op flex te zien met 5-10kg erbij he!
Ik ga eff door raggen naar de 95kg na de flex cup en dan droog 90+ wegen volgend jaar.
Wie weet dat ik flex weer keer pak of dat ik gewoon lekker door ga naar de 100.
 
Zou vet zijn als je naar een wedstrijd toe gaat werken baas. Moet je idd wel wat voor die kuiten fixen, anders ga je daarop plat. Aan je UB zal t niet liggen en qua gewichtsklasse zie je dr zwaarder uit dan je bent dus dat werkt in je voordeel ;)

ja daar mag nog wel wat massa op. ik wist dat ze slecht waren maar zo slecht :o jammer maarja doe je verder niks aan tijdens zon shoot.

Ga nou eens weg met je upper/lower schema's :p
Wiel is al uitgevonden hoor.

Hoop je volgend jaar snoeihard op flex te zien met 5-10kg erbij he!
Ik ga eff door raggen naar de 95kg na de flex cup en dan droog 90+ wegen volgend jaar.
Wie weet dat ik flex weer keer pak of dat ik gewoon lekker door ga naar de 100.

wat is er mis met een upper lower?

ja dat zou zeker mooi zijn :) we zien het komende jaar wel :D
 
Opzich niks miss met een upper/lower,
Alleen alle wedstrijd jongens trainen split, naturels gasten die off/on zijn, allemaal.

Dus ben stiekem van mening dat het toch wel het beste is, zoiezo gezien de grote energie die je kan steken in 1 spiergroep.
 
Opzich niks miss met een upper/lower,
Alleen alle wedstrijd jongens trainen split, naturels gasten die off/on zijn, allemaal.

Dus ben stiekem van mening dat het toch wel het beste is, zoiezo gezien de grote energie die je kan steken in 1 spiergroep.

ik ben van mening dat je iets moet doen dat voor je werkt, en niet tegen.

als ik ga splitten dan heb ik het gevoel dat ik lower te weinig pak, met name calfs.

misschien nog ff googlen naar goede splits.
 
Waarom googlen? Benen splitsen voelt heerlijk voor mij, loop hele week rond met spierpijn in quads of hams.
Kuiten kan je zovaak pakken als je wilt, paar calf raises kosten toch amper tijd?
 
Waarom googlen? Benen splitsen voelt heerlijk voor mij, loop hele week rond met spierpijn in quads of hams.
Kuiten kan je zovaak pakken als je wilt, paar calf raises kosten toch amper tijd?

ja klopt maar vaak vergeet ik ze om heb ik niet meer de paf na een zware leg workout. bad bad i know.... hams mogen ook wel wat meer hebben
 
Ik ben echt 100% bekeerd, je kan never nooit zo zwaar je hams pakken als je quads als je echt allout gaat.
Zoiezo:
Bijna alle spieren geef je 5 oefeningen, maar bij de grootste 2 doe je miss 2 compounds en 1 isolatie.

Dus ik pak ze voortaan lekker apart, kuiten bij hams omdat je die super lekker stretcht bij dingen zoals sldl
 
wat een kak. gisteren mijn collage ingezonden, check ik net ff voor de zekerheid of hij wel door is gekomen, sta ik niet op de lijst met ingezonden pic.

T ene PB gestuurd, hopen dat hij die op tijd leest.
dus nogmaals met mijn andere mail adress de mail verzonden.

hopen dat het allemaal goed komt. =\
 
Killy, hoe zit je split precies in elkaar momenteel? Waar ligt de focus? Benen neem ik aan?

Heb je geen overlap tussen bepaalde spiergroepen?
 
Dag 1: borst biceps
Dag 2: quads buik
Dag 3: rug triceps
Dag 4: rust
Dag 5: schouders hams
Dag 6: rust

Maar varier erg veel met indeling, maakt me niet heel veel uit wanneer ik wat pak zolang er het maar niet hinderd met een andere spiergroep.
Zijn zoveel mogelijke indelingen en afwisselingen is lekker voor af en toe een shock aan je lichaam.
Ligt er ook aan met wie ik mee train.
 
Dag 1: borst biceps
Dag 2: quads buik
Dag 3: rug triceps
Dag 4: rust
Dag 5: schouders hams
Dag 6: rust

Maar varier erg veel met indeling, maakt me niet heel veel uit wanneer ik wat pak zolang er het maar niet hinderd met een andere spiergroep.
Zijn zoveel mogelijke indelingen en afwisselingen is lekker voor af en toe een shock aan je lichaam.
Ligt er ook aan met wie ik mee train.

Heb je zelf wel eens Ub/Lb gedaan mister wijsneus?
 
ziet er veel belovent uit man!
 
Back
Naar boven