AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gaat het eigenlijk om je spieren of pezen? Kan je niet bv heel veel dropsets oid doen zodat je weinig gewicht pakt maar toch zwaar verzuurd?
 
Gaat het eigenlijk om je spieren of pezen? Kan je niet bv heel veel dropsets oid doen zodat je weinig gewicht pakt maar toch zwaar verzuurd?

ik mag zowel de pezen als spieren niet meer zwaar belasten. alles in de schouders is ****ed up.

hopelijk trek me knie snel bij want dan kan ik wel volgas benen doen.

gisteren rug gedaan. pure frustratie! ik wou echt iets in elkaar trappen of gewoon een monster set, maar dat kan niet FUARK! echt heel erg frustrerend. ik hoop dat het snel voorbij is deze nachtmerrie
 
vandaag benen gedaan. gewoon rustig aan.

squat
15*20
15*60
15*60
16*60

leg ext
3*15*60

single lying leg curl
3*15*25

seated leg curl
3*15*50

lunges
30 stappen
2*30 +10

standing calf raise
30*bw
30*bw+30

seated calf press
3*20*100

dat quadpump HHNNNNGGG
 
  • Like
Waarderingen: D77
vandaag benen gedaan. gewoon rustig aan.

squat
15*20
15*60
15*60
16*60

leg ext
3*15*60

single lying leg curl
3*15*25

seated leg curl
3*15*50

lunges
30 stappen
2*30 +10

standing calf raise
30*bw
30*bw+30

seated calf press
3*20*100

dat quadpump HHNNNNGGG

Lekker mattie!
 
vandaag naar de fysio geweest... slecht nieuws. het lijkt heel erg op overbelasting van alles wat rond de schouder. biceps pees, pectoralis aanhechting, delts. op de spieren zit her en der ook wat bindweefsel door het overbelasten.

het lijkt erop dat dit maanden (if not jaren) kan gaan duren voordat dit hersteld is. het kan zelfs zijn dat het al chronisch is aangezien ik er al best lang mee door train.

anyway, dit houd in dat ik de komende tijd (maanden) niet meer zwaar mag trainen. ik mag niet meer de grens opzoeken van wat goed gaat en wat niet. dus minder kilos / meer reps en absoluut niet meer falen... :sad:

tijdens de behandeling heeft de fysio wat naaldjes gezet (acupunctuur) en daarna weer getaped, heb nu baby blauw :D

ja heel erg teleurgesteld. beetje boos en verdrietig. het is gewoon kk*t dat je niet kunt doen wat je zo leuk vind en waar je ook nog eens goed in bent ... maar aan de andere kant, er is nog hoop en dit is ook weer een mooi challenge voor mij. inhouden op je training, pure mind&body control.

ik heb 3 jaar met een schouderblessure gelopen. Momenteel is hij nog niet over, maar ik merk zeker wat verbetering nu ik bij een betrokken fysio loop.
Heb er 3 andere gehad, waarvan eentje dacht aan een geirriteerde bicepspees, slijmbeursontsteking is ook voorbij gekomen, en ook slijtage.
Huidige fysio denkt aan een flinke disbalans tussen borst en rugspieren, en ook een wat verkortte borstspier. Heb een aantal weken lang vrijwel elke dag actief mn borstspieren opgerekt, de major, en de fysio enkele keren de minor. Ik merk dat ik wel flink meer bewegelijkheid heb nu. Verder train ik mn rug nu meer in verhouding tot borst, en vooral de trapezius accendens en transvers.
Voor de schouders heb ik verder een flinke bult stabilisatieoefeningen en ook voor de rotator cuff. Doet geen wonderen, maar ik heb al weken geen erge terugval gehad, en ook boven mn hoofd werken in de weekenden gaat weer vrijwel pijnvrij.

Mn knie is nog niet echt aan het vorderen. Hoop dat je er wat mee kan
 
ik heb 3 jaar met een schouderblessure gelopen. Momenteel is hij nog niet over, maar ik merk zeker wat verbetering nu ik bij een betrokken fysio loop.
Heb er 3 andere gehad, waarvan eentje dacht aan een geirriteerde bicepspees, slijmbeursontsteking is ook voorbij gekomen, en ook slijtage.
Huidige fysio denkt aan een flinke disbalans tussen borst en rugspieren, en ook een wat verkortte borstspier. Heb een aantal weken lang vrijwel elke dag actief mn borstspieren opgerekt, de major, en de fysio enkele keren de minor. Ik merk dat ik wel flink meer bewegelijkheid heb nu. Verder train ik mn rug nu meer in verhouding tot borst, en vooral de trapezius accendens en transvers.
Voor de schouders heb ik verder een flinke bult stabilisatieoefeningen en ook voor de rotator cuff. Doet geen wonderen, maar ik heb al weken geen erge terugval gehad, en ook boven mn hoofd werken in de weekenden gaat weer vrijwel pijnvrij.

Mn knie is nog niet echt aan het vorderen. Hoop dat je er wat mee kan

vorige week ook weer langs de fysio geweest. daar heb ik een aantal stabilisatie oefeningen mee gekregen voor de schouder. deze moet ik de komende weken doen. hopelijk gaat dit wat vruchten af werpen want vandaag met rug trainen was het ook weer matig. ik blijf last houden van mn schouders.
 
vorige week ook weer langs de fysio geweest. daar heb ik een aantal stabilisatie oefeningen mee gekregen voor de schouder. deze moet ik de komende weken doen. hopelijk gaat dit wat vruchten af werpen want vandaag met rug trainen was het ook weer matig. ik blijf last houden van mn schouders.

Ik train mn schouders helemaal niet meer apart, en chest vooral met de fly-achtige bewegingen. Scheelt aanzienlijk met schouderpijntjes, alhoewel ik vandaag toch wel weer wat last had sinds een tijdje. Bewegelijkheid is verder wel prima?
 
mijn bewegelijkheid is perfect. de fysio had dit ook expliciet getest en vond het erg goed voor een bodybuilder :)
 
vervelend van je schouder tymen, hopen op snel herstel
 
nou vorige week bij de fysio weer geweest... nog steeds dezelfde problemen. dus helaas ik ben uitbehandeld bij de fysio.. op naar de sportarts (papendal). daar binnenkort echo laten maken en kijken wat ze met me kunnen. hopelijk is het behandelbaar :rolleyes:

vandaag wezen trainen en het is nog steeds pijnlijk. maar ik leer elke training om beter te stoppen. niet te pushen maar stapje terug en te stoppen als de pijn erger word dan een 3/10.

inmiddels al wel 4 kilo ingeleverd maar sta er nog steeds wel redelijk bij voor 76,5 (180cm)

mttqop.jpg


30j3gat.jpg


312egc6.jpg


kusjes
 
Mirin delts in 3, 2, 1...
 
gvd dacht ff dat je een vetprop was geworden na al die maaltijden van het werk :mad:
 
Volgens mij ligt ie met z, n ballen op het strand in florida...
 
He bro. Hoe is tie??
Post eens wat! ;)

Volgens mij ligt ie met z, n ballen op het strand in florida...

ik leef nog. maandag na lange tijd weer eens beentje aangepakt. tering jantje, vandaag nog spierpijn. schouders zijn nog steeds even grote ellende.

nee ik ben nog gewoon in nederland. moet eerst maar eens zien of ik wel in u s of the a kom. blindelings omgeboekt, zonder nadenken. en bedenk me gisteren pas. ohwja dan heb ik een creditcard nodig. en een visum en dit en dat. duuuuuuuussss nu is het een beetje stressen en zorgen dat ik alles op tijd binnen krijg. maar een bezoekje aan een hardcore amerikaanse gym kan ik mij natuurlijk niet laten ontglippen!
 
oh hai

vandaag bij de sportarts geweest. het lijkt erop dat mijn bicepspees geïrriteerd is in de slede van de schouderkop. word binnenkort gebeld voor een behandeling met histamine. hopelijk brengt het resultaat. heb er in ieder geval een goed gevoel over dat ik nu bij papendal (sport medisch centrum) word geholpen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ga proberen dit logje weer een beetje op te pakken :)

het trainen van borst ging vandaag in ieder geval kloten. dus arms geblast.
 
spoedig herstel!
 
Back
Naar boven