• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Typ je bodybuilding in ,.. Krijg je dit :D

Bezoekers in dit topic

hihih, en hij kijkt echt gelukkig :roflol:

Deze jongen is echt blij met zichzelf. Doet me denken aan Pepijn, een stinkend ventje uit Brabant dat bij mij op Mallorca werkte. 1.68m, hooguit 56 kilo, maar hij liep rond alsof 'ie de breedste madderfakker was.

damn groot zeg :D

Jongens laat em lekker, hij is er gelukkig mee, perfect toch, dat is toch wat we allemaal proberen te bereiken (een fysiek waar we gelukkkig mee zijN?)

Jongens laat em lekker, hij is er gelukkig mee, perfect toch, dat is toch wat we allemaal proberen te bereiken (een fysiek waar we gelukkkig mee zijN?)

Klopt , heb je gelijk in ,.... maar dat neemt niet weg dat het best lachwekkend is :D

Dat mensen zo'n fysiek hier posten ok , dan vraag je waarschijnlijk om advies en commentaar , maar om het dan op YOU TUBE te zetten !!
Ja , dan vraag je erom :D

welke deb**l zoekt nu ook filmpjes van mannen met lotion op hun in een piepklein zwembroekje

welke deb**l zoekt nu ook filmpjes van mannen met lotion op hun in een piepklein zwembroekje

De topic titel zei het al he , wilde kijken of er nog nieuwe BB filmpjes waren
oftewel toetste Bodybuilding in en kreeg dit in de resultaten

Laatst bewerkt:
Sjonge jonge die jongen is gewoon blij met wat ie tot nu toe heeft behaald.

Net alsof een mr.o onder de indruk is van de foto's die hier op DBB staan.

respect voor botjebuilder hehe:D

hahaha, echt lachwekkend zo`n ecto!!

Deze jongen is echt blij met zichzelf. Doet me denken aan Pepijn, een stinkend ventje uit Brabant dat bij mij op Mallorca werkte. 1.68m, hooguit 56 kilo, maar hij liep rond alsof 'ie de breedste madderfakker was.

Nee he...Volgens mij heb jij het over de pepijn die ik ook ken...Loopt hij erbij als een wannabe metalfreak?

Back
Naar boven