MuscleMeat

Typsnelheid test

Bezoekers in dit topic

wbpc8g.png
 
Wel veel foute woorden man ;)

Tellen die wel mee voor je typesnelheid?
Zo beter? Tweede poging. Eerste poging liep ik steeds 1 woord voor op de tekst 'n tijd waardoor ik veel fouten had.

nwao1t.png
 
Fake
Post maar eens een screenshot (daar is een knop voor nadat je klaar bent met typen)

moet ik dat uploaden? welke site is daar geschikt voor? first time :P

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 20:15 ----------

Zo beter? Tweede poging. Eerste poging liep ik steeds 1 woord voor op de tekst 'n tijd waardoor ik veel fouten had.

nwao1t.png

u the man!
 
Netjes.

Kun je ook zo snel html code typen? :p
 
Netjes.

Kun je ook zo snel html code typen? :p
Ik klop code nog sneller omdat het steeds dezelfde character constructies zijn. Je krijgt neurologisch 'n reflex voor bepaalde toetscombinaties als je ze maar vaak genoeg herhaalt, idem dito voor bepaalde woord combinaties.

Notabene is bij mij de bottleneck deels de tekst zelf lezen, ik moet me erop anticiperen dat ik vooruit lees; daarom had ik bij die eerste test zoveel fouten, het duurt dan ook even voordat ik door heb dat ik voor loop op de tekst. Uit m'n hoofd typ ik simpelweg sneller.

Edit:
http://10fastfingers.com/typing-test/english/top50

Zoals je ziet zit de top zo'n beetje rond de 700-750~ aanslagen p/m, dit is zo'n beetje het punt waarbij de bottleneck het lezen ansich is voor de meesten (waaronder mij). Je ziet er 1tje met kop en schouders bovenuit steken; die heeft die bottleneck duidelijk niet.
 
Laatst bewerkt:
Eerste poging 81 woorden, eentje fout
412 toetsen
Valt tegen. Straks nog eens proberen. of niet. k*ttypen
 
Ik klop code nog sneller omdat het steeds dezelfde character constructies zijn. Je krijgt neurologisch 'n reflex voor bepaalde toetscombinaties als je ze maar vaak genoeg herhaalt, idem dito voor bepaalde woord combinaties.

Notabene is bij mij de bottleneck deels de tekst zelf lezen, ik moet me erop anticiperen dat ik vooruit lees; daarom had ik bij die eerste test zoveel fouten, het duurt dan ook even voordat ik door heb dat ik voor loop op de tekst. Uit m'n hoofd typ ik simpelweg sneller.

Edit:
http://10fastfingers.com/typing-test/english/top50

Zoals je ziet zit de top zo'n beetje rond de 700-750~ aanslagen p/m, dit is zo'n beetje het punt waarbij de bottleneck het lezen ansich is voor de meesten (waaronder mij). Je ziet er 1tje met kop en schouders bovenuit steken; die heeft die bottleneck duidelijk niet.
Denk dat die lui ook wel echt getraind zijn op specifiek deze test.. Na honderd keer oefenen ken je alle woorden wel die voorbij komen
 
Ik klop code nog sneller omdat het steeds dezelfde character constructies zijn. Je krijgt neurologisch 'n reflex voor bepaalde toetscombinaties als je ze maar vaak genoeg herhaalt, idem dito voor bepaalde woord combinaties.

Notabene is bij mij de bottleneck deels de tekst zelf lezen, ik moet me erop anticiperen dat ik vooruit lees; daarom had ik bij die eerste test zoveel fouten, het duurt dan ook even voordat ik door heb dat ik voor loop op de tekst. Uit m'n hoofd typ ik simpelweg sneller.

Edit:
http://10fastfingers.com/typing-test/english/top50

Zoals je ziet zit de top zo'n beetje rond de 700-750~ aanslagen p/m, dit is zo'n beetje het punt waarbij de bottleneck het lezen ansich is voor de meesten (waaronder mij). Je ziet er 1tje met kop en schouders bovenuit steken; die heeft die bottleneck duidelijk niet.

ja dan sta je gewoon keihard op die toetsen te raggen, haaha mooi.
ben benieuwd hoe jij met vrouwen om gaat :p

Dat over die reflex begin ik al goed te herkennen. ben links dus als ik bijvoorbeeld ''daar'' typ dan laat ik mn vingers praktisch op het toetsenbord vallen en klopt het vaak wel
ook echt sick 900 aanslagen per minuut, das 15 per seconde? niet normaal, das een en al reflex
 
Laatst bewerkt:
Nette scores! Ik heb het opgegeven, typ nu gewoon langzamer als de 1e poging :roflol: Ik typ eigenlijk ook alleen maar met 6 vingers (en beide duimen voor de spatiebalk), snel zat voor mij. En met mijn keyboard is 2x dezelfde toets indrukken is wat moeilijker vanwege het 'actuation point' (cherry mx blue), maar op een ander keyboard had het voor mij denk ik niet zoveel gescheeld.
 
Words per minute (WPM) 110
Keystrokes 556
(548 | 8)
Correct words 107
Wrong words 1
You are better than 99% of all users (position 1157 of 115761 - last 24 hours)


Ging niet zo lekker, ben nog niet helemaal aan dit toetsenbord gewend. :l Eerste poging overigens.
 
Words per minute (WPM) 110
Keystrokes 556
(548 | 8)
Correct words 107
Wrong words 1
You are better than 99% of all users (position 1157 of 115761 - last 24 hours)


Ging niet zo lekker, ben nog niet helemaal aan dit toetsenbord gewend. :l Eerste poging overigens.

Ik de eerste poging ook op 110 toevallig. Moet wat sneller kunnen, maar doe ik wel een andere keer.
Was te verwachten dat GetXXL hier te vinden was ;)
 
Zo beter? Tweede poging. Eerste poging liep ik steeds 1 woord voor op de tekst 'n tijd waardoor ik veel fouten had.

nwao1t.png
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)
 
Wel toevallig dat uren later het totaal aantal positions nog hetzelfde is :@ @: NOU HOUDOE:@:@:@
Ja kost tijd om te updaten he da weet jy wel als softijs ingineur
 
Doe het dan goed eikel, je vergeet correct words aan te passen ;)
 
Back
Naar boven