AndroidHealthClinic

Typsnelheid test

Bezoekers in dit topic

vhxqpl.png


;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)
 
Nette scores! Ik heb het opgegeven, typ nu gewoon langzamer als de 1e poging :roflol: Ik typ eigenlijk ook alleen maar met 6 vingers (en beide duimen voor de spatiebalk), snel zat voor mij. En met mijn keyboard is 2x dezelfde toets indrukken is wat moeilijker vanwege het 'actuation point' (cherry mx blue), maar op een ander keyboard had het voor mij denk ik niet zoveel gescheeld.

ga door die barrière...je kunt het typ padawan
ik typ zelf alleen nooit met mn pinken
 
ga door die barrière...je kunt het typ padawan
ik typ zelf alleen nooit met mn pinken

Ik gebruik mijn pinken ook niet, misschien omdat ik vroeger keyboard/piano speelde dat ik een andere manier van positioneren gewend ben denk ik haha.. Misschien toch maar wat vaker typ tests doen :)
 
Words per minute (WPM) 80
Keystrokes 440
(399 | 41)
Correct words 75
Wrong words 7
You are better than 75.47% of all users (position 249 of 1015 - last 24 hours)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wow ik ben goed
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik gebruik mijn pinken ook niet, misschien omdat ik vroeger keyboard/piano speelde dat ik een andere manier van positioneren gewend ben denk ik haha.. Misschien toch maar wat vaker typ tests doen :)

jup heb ik oook maar dan door gamen:P plaats mn vingers standaard op wasd bv ivm op een rijtje verder naar onder wat je volgens mij vaak online iig bij typcursussen leert,
zelf nog nooit zo'n cursus gedaan iig

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 13:00 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wow ik ben goed

sowieso! paar weekjes elke dag een paar keer een minuutje op max speed typen en
je plakt er zo 20 woorden/100 aanslagen aan vast

zelf iig in een maandje (veel verslagen voor school moeten typen, 10 in totaal in 2.5 maand, alle punten binnen gelukkig dus eb er baat bij gehad :P)
van 550 aanslagen gemiddeld en 110 woorden ofzo dan naar 135 woorden en 650+ aanslagen met als max 700. Kan dan nog aardig snel
vooruit gaan. Typ die verslagen natuurlijk niet op max speed maar typ in word vaak wel eerst letterlijk een tekst over
ipv ctrl c ctrl v om het gelijk na te lezen + belangrijke zooi eruit te halen, kan later nog weleens in eigen woorden:P.
 
http://www.youtube.com/watch?v=sJlulcHEH4Q

kan iemand hem op de hoogte stellen van dit spel en topic?
zal vast wel een dbber zijn toch die ook veel cs heeft gespeeld
of andere games?
goeie kanshebber om getxxl ff wat minder arrogant te maken dacht ik zo :D
 
http://www.youtube.com/watch?v=m9EXEpjSDEw

hier kunnen we ook wel een dbb team voor vormen. geef het een paar jaar
en de mensen die nu rond de 400 aanslagen halen zitten dan wel op 700.
Getxxl op 1000, vanzelfsprekend ook de aanvoerder.
Hopelijk ook allemaal een stukje groter dus als buffels een paar van die
medegeeks die iets meer op echte geeks lijken ownen... inclusief leuke prijzen...
who's with me?!?!

Richard Head 2 weken geleden
It was so obvious by looks who was gonna win this


:D

1:30: "500-600 words, won't take but a few minutes to go through"

hah, amateurs


Lol nog arrogant ook trouwens op het einde al naar de grond starend he... goeie persoonlijke evaluatie iig
die kunnen we breken over een jaar of 2!
 
Laatst bewerkt:
Words per minute (WPM) 100
Keystrokes 513
(501 | 12)
Correct words 97
Wrong words 2

Niet slecht voor een niet-afgemaakte typecursus op de middelbare school :o
 
14doors.png


Godsamme, had juist maar 1 woord fout :roflol:


m8p7ip.png

hnnnggg
 
Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=m9EXEpjSDEw

hier kunnen we ook wel een dbb team voor vormen. geef het een paar jaar
en de mensen die nu rond de 400 aanslagen halen zitten dan wel op 700.
Getxxl op 1000, vanzelfsprekend ook de aanvoerder.
Hopelijk ook allemaal een stukje groter dus als buffels een paar van die
medegeeks die iets meer op echte geeks lijken ownen... inclusief leuke prijzen...
who's with me?!?!

Richard Head 2 weken geleden
It was so obvious by looks who was gonna win this


:D

1:30: "500-600 words, won't take but a few minutes to go through"

hah, amateurs


Lol nog arrogant ook trouwens op het einde al naar de grond starend he... goeie persoonlijke evaluatie iig
die kunnen we breken over een jaar of 2!
De finalist typt met 163 wpm :roflol:? Ik ben echt niet impressed. Zit niet ver boven mij, hoef alleen te oefenen dat ik vooruit lees en ik ben er.
 
Ik moet leren om met al m'n vingers te typen... Heb al eens zo'n programma gedownload maar ik vond het leren zo sloom gaan dat ik het had opgegeven :p
 
De finalist typt met 163 wpm :roflol:? Ik ben echt niet impressed. Zit niet ver boven mij, hoef alleen te oefenen dat ik vooruit lees en ik ben er.

De test in dat filmpje was zo te zien wel een echte tekst met veel leestekens, hoofdletters en willekeurige punten (...) en dergelijke wat kleine foutjes in de hand werkt. Maar daar staat misschien tegenover dat je sneller kunt lezen omdat een zin sneller te lezen is dan willekeurige woorden?

Op de test website van dit topic verschilt het trouwens ook of je de Engelse of Nederlandstalige test doet zo te zien. In de Nederlandstalige kom ik veel woorden met hoofdletters tegen en bij de Engelstalige niet? Ik ben dus (iets) sneller in de Engelstalige..

Hier ook een test met teksten. Daar zit ik toch wel een stukje langzamer. Van 90 woorden ga ik richting 70 en een honderd aanslagen minder.
http://www.typingtest.com/
 
Back
Naar boven