Fitness Seller

Typsnelheid test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Words per minute (WPM) 72
Keystrokes 358
(358 | 0)
Correct words 71
Wrong words 0
You are better than 90.19% of all users (position 11303 of 115193 - last 24 hours)
 
2 vingers :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

5 vingers typ ik mee, gebruik er drie van mn linkerhand en twee van mn rechterhand :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ook in totaal 5 vingers :p
 
NL blind typerecord houder reporting in (srs).
Eerste poging, kusje, moet weg. Doe later nogmaals (zit nu ook op m'n craptop, typ ik niet zo snel op).

2aa0zms.png
 
40 woorden per minuut. Als iemand het nou opleest voor me en het is in het Nederlands dan zou ik toch wel wat sneller zijn.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Tweede keer was wel stukje beter...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
5n9oxs.png


6 fouten doordat ik een woord steeds vooruit type, hij bleef dus hangen bij dat andere woord. Niet op gelet :(
 

wat schattig

NL blind typerecord houder reporting in (srs).
Eerste poging, kusje, moet weg. Doe later nogmaals (zit nu ook op m'n craptop, typ ik niet zo snel op).

http://i44.tinypic.com/2aa0zms.png

haha nice man.
met dit ''spelletje'' komen wel telkens hetzelfde rijtje woorden terug maar volgorde verschilt wel, ook aardig wat woorden maar na een aantal keer kun je daardoor alleen al een stuk sneller er doorheen

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 18:25 ----------

Wel veel foute woorden man ;)

Tellen die wel mee voor je typesnelheid?

dacht het wel ja voor die bovenste score, staat dat 1 woord 5 aanslagen is. Denk dat hij rond de 150 of er wat boven zit aan woorden per minuut?
 
Hmm ik zat al mn foute woorden te backspacen en opnieuw te typen telkens.. Dat telt ook niet voor je typsnelheid toch?

Eigenlijk moeten ze doen dat alleen telt wat foutloos is. Wat heb je aan snel typen als er in elke zin een fout staat
 
Fout getypte woorden tellen natuurlijk niet mee.
 
Ik faal steeds omdat het potverdomme geen fatsoenlijke zinnen zijn. Net evengoed 88 woorden per minuut gehaald na veel falen. Ff peukie roken en nogmaals proberen dalijk :p
 
Woorden per minuut (WPM) 130
Aanslagen 672
(651 | 21)
Correcte woorden 128
Onjuiste woorden 4
You are better than 100% of all users (position 1 of 849 - last 24 hours)

oowww yeah

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 18:51 ----------

Hmm ik zat al mn foute woorden te backspacen en opnieuw te typen telkens.. Dat telt ook niet voor je typsnelheid toch?

Eigenlijk moeten ze doen dat alleen telt wat foutloos is. Wat heb je aan snel typen als er in elke zin een fout staat

nee klopt dat telt denk ik niet mee en kost echt veel tijd. hetgene waar ik het langzaamst in ben.
 
Woorden per minuut (WPM) 130
Aanslagen 672
(651 | 21)
Correcte woorden 128
Onjuiste woorden 4
You are better than 100% of all users (position 1 of 849 - last 24 hours)

oowww yeah

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 18:51 ----------



nee klopt dat telt denk ik niet mee en kost echt veel tijd. hetgene waar ik het langzaamst in ben.
Fake
Post maar eens een screenshot (daar is een knop voor nadat je klaar bent met typen)
 
Ben hier te nerveus voor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

engels btw
 
Back
Naar boven